Kerran meinasin tulla käymään hesoissa.
Mut keravan kohdalla meni pupu pöksyyn niin ajelin sitte takasin kotia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ hitto sun hesoi on?
Synnyin Hesoissa ja muutin pois. Paska kaupunki.
Taasko ne vauvat keskustelee vauva.fissä, jutut ei ole muuttunut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olimme jo Helsinkiin menevässä junassa....
Järvenpäässä iski paniikki. Ei hemmetti , ei tod mennä sinne hörhöjen mestaan.
Jäätin Järvenpään asemalle.
Ja seuraavalla junalla kohti pohjoista.
Ei ikinä enää, ees yritetä
Valhetta. Ei Järvenpäässä edes pysähdy mikään pitkänmatkanjuna.
Järvenpäässä linnutkin lentävät takaperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hesoi = Helsinki, Vantaa, Espoo
Hese = Hesburger
Valetta!
Hesoi = Helsinki
Vantai = Vantaa
Espoi = Espoo
Paksoi = Pakistan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hese = Hesburger
Niin, sun pienessä päässä..
Sori, hesoilainen jos loukkasin. :( Mutta nämä termit pitää nyt tehdä selväksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Menkää läskit heseläiset kotiinne mässyttämään kerrospurilaista!
Mä olen kotona. Juon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi ei ole kuin yksi hesa
hesejä varmaan sitten useampia
Mikä se hesa on? Maalaisten keksimä nimiväänne. Jos tarkoitetaan Helsinkiä, niin se on Stadi. Jotkut vähemmän maalaiset, jotka eivät ole stadilaisia, sanovat myös menevänsä/tulevansa Kaupunkiin. Niitä kun on vain yksi Suomessa.
Paitsi että hesa on vanhaa helsinkiläistä slangia. Ota mukula edes oman kotiseutusi historiasta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hese = Hesburger
Sori, hesoilainen jos loukkasin. :( Mutta nämä termit pitää nyt tehdä selväksi kaikille.
Viddu, tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Heseläiset on kylläki yleensä nuoria ja laihoja. Harvemmin edes haluavat syödä purilaisia kun ovat niitä koko päivän tehneet ja myyneet.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ruma kaupunki.
Täynnä rumia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hese = Hesburger
Valetta!
Hesoi = Helsinki
Vantai = Vantaa
Espoi = Espoo
Nämä ovat ihan oikein mitä kirjoitit, mutta "Hesoi" on yläkäsite niille kaikille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hese = Hesburger
Viddu, tapa ittes.
Tässä nyt huomaamme kuinka suurta tunnelatausta sanoihin liittyy. Jos joku sana on jonkun mielestä "väärin", niin se voi herättää suurta aggressiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti käynyt siellä Hesoissa. Pölyinen ja pahanhajuinen kaupunki, lähdin pois heti kun pääsin.
Missä maassa tämä Hesoi on?
Sehän on Suomen pääkaupunki, jäikö koulussa joku tunti väliin. Se sijaitsee maan etelärannikolla.
Onkos se se entinen pääkaupunki eli Turku? Sieltähän se Hese on kotoisin. Ja Turku se vasta pahalta haiseekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa = Helsinki
Hese = Hesburger
Valetta!
Hesoi = Helsinki
Vantai = Vantaa
Espoi = Espoo
Nämä ovat ihan oikein mitä kirjoitit, mutta "Hesoi" on yläkäsite niille kaikille. :)
Haistai paskai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti käynyt siellä Hesoissa. Pölyinen ja pahanhajuinen kaupunki, lähdin pois heti kun pääsin.
Sehän on Suomen pääkaupunki, jäikö koulussa joku tunti väliin. Se sijaitsee maan etelärannikolla.
Onkos se se entinen pääkaupunki eli Turku? Sieltähän se Hese on kotoisin. Ja Turku se vasta pahalta haiseekin.
Ei Turussa mikään haise. Helsingissä haisee vihervasemmmistolainen ripulipaska. Niin paska paikka että ihmisetkin ovat alkaneet muuttua paskanvärisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss/tä on ap?
Ai mie? Mie oon maalta, 300km päästä. Eli Hesoista katsottuna varmaan jo ihan lapissa.
Tiedämme kyllä, mikä ja missä on Lappi.
Me täältä pääkaupunkiseudulta lentää leiskautamme sinne talviurheilemaan ja lomailemaan hetkessä.
300 km päässä emme vielä edes vilkaise alas, joten emme tosiaankaan tiedä, missä maasi sijaitsee. Jotenkin vain ei jakseta kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Turussa mikään haise. Helsingissä haisee vihervasemmmistolainen ripulipaska. Niin paska paikka että ihmisetkin ovat alkaneet muuttua paskanvärisiksi.
Turku on Suomen perse ja pahaltahan se haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku on Suomen perse ja pahaltahan se haisee.
Kun ei haise niin ei haise. Käy vaikka haistelemassa.
Helsingin voisi jyrätä maan tasalle ja karkoittaa asukkaat takaisin kotimaihinsa.