Kerran meinasin tulla käymään hesoissa.
Mut keravan kohdalla meni pupu pöksyyn niin ajelin sitte takasin kotia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti käynyt siellä Hesoissa. Pölyinen ja pahanhajuinen kaupunki, lähdin pois heti kun pääsin.
Missä maassa tämä Hesoi on?
Sehän on Suomen pääkaupunki, jäikö koulussa joku tunti väliin. Se sijaitsee maan etelärannikolla.
Onkos se se entinen pääkaupunki eli Turku? Sieltähän se Hese on kotoisin. Ja Turku se vasta pahalta haiseekin.
Ei Turussa mikään haise. Helsingissä haisee vihervasemmmistolainen ripulipaska. Niin paska paikka että ihmisetkin ovat alkaneet muuttua paskanvärisiksi.
Turku on Suomen perse ja pahaltahan se haisee.
Naisten perseet tuoksuu hyviltä ja maistuu myös 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti käynyt siellä Hesoissa. Pölyinen ja pahanhajuinen kaupunki, lähdin pois heti kun pääsin.
Missä maassa tämä Hesoi on?
Sehän on Suomen pääkaupunki, jäikö koulussa joku tunti väliin. Se sijaitsee maan etelärannikolla.
Suomen pääkaupunki on Helsinki eikä mikään Hesoi.
Suomen pääkaupunki on p*rsereikä.
Minä käännyin Turusta päin ajellessa Nummelasta Hyvinkäälle ja Lahteen 2015.Sitä ennen kävin Helsingissä 2001.Löydän ihan hyvin sen Emmental juuston ja maitotölkin ja samat tuotteet meidän marketista kuin Hesasta.Täällä ei tosin ole Mc Donaldsia jossa saisi puukosta.Eikä katujengejä ja nistejä,siinä on muutamia puutteita.Mutta muuten pärjäillään kohtalaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin voisi jyrätä maan tasalle ja karkoittaa asukkaat takaisin kotimaihinsa.
Entä ne suomalaiset jotka ovat syntyneet ja eläneet helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin voisi jyrätä maan tasalle ja karkoittaa asukkaat takaisin kotimaihinsa.
No daaa, ne karkotetaan kotimaahansa eli Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä käännyin Turusta päin ajellessa Nummelasta Hyvinkäälle ja Lahteen 2015.Sitä ennen kävin Helsingissä 2001.Löydän ihan hyvin sen Emmental juuston ja maitotölkin ja samat tuotteet meidän marketista kuin Hesasta.Täällä ei tosin ole Mc Donaldsia jossa saisi puukosta.Eikä katujengejä ja nistejä,siinä on muutamia puutteita.Mutta muuten pärjäillään kohtalaisesti.
Onneksi teidän pitkänaamaisten sukupiirteet tunnistetaan jo kaukaa, niin osataan väistää kadun turvallisemmalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ruma kaupunki.
Täynnä rumia ihmisiä.
Ja oikein, oikein itsekeskeisiä ääliöitä. Luulot on heillä suuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ hitto sun hesoi on?
Synnyin Hesoissa ja muutin pois. Paska kaupunki.
Missä nykyään asut?
Hailuodossa.
Jos sota tulee niin mihin pommit osuu ensimmäisenä?
Kävin pari vuotta sitten Hesoissa. Oli mahtava tunne, kun auton nokka kääntyi takaisin pohjosiin. Öinen tähtitaivas ja aavat korpimaat ja tumnat järviseudut. Vapaus, puhtaus, aitous. Nevör ögein Hesoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daaa, ne karkotetaan kotimaahansa eli Suomeen.
Niin siis helsingissä asuva.. :D
Ei siellä kannata kuin äkkiseltään piipahtaa. Katukuva on niin outo. Johtuu kaikista ulkkareista joita siellä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sota tulee niin mihin pommit osuu ensimmäisenä?
No Hesoihin!
Ei tämä järvenpään eilinen ammuskelu kyllä yhtään saanut mieltä muuttumaan et josko yrittäs vielä joskus uudestaan. Tämä jatkuva ammuskelu ja puukkohipat on aika kamalaa. Ei meillä täällä maalla ole tuollaista. Saa kaikki juoda oluensa rauhassa.
Ei tietenkään, Hese on Heseissä, siinä on muutaman kirjaimen ero