Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on seksuaalisesti huono itsetunto, mikä avuksi?

Vierailija
06.04.2024 |

Oon joitakin kk sitten eronnut ja nyt tavannut mukavan miehen ja ollaan oltu sängyssä. Mutta häpeän ja se haittaa. Meillä ei exän kanssa ollut toimivaa seksiä vuosiin. Ja nyt tunne että en riitä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta enemmän sooloseksiä niin opit tietämään paremmin mistä tykkäät ja uuden kanssa kannattaa edetä hitaasti ja voit sanoa ihan suoraan että tunnet ettet riitä ja että tuntuu hankalalta. Voisitte vaikka ensin vaatteet päällä makailla vierekkäin ja silitellä toisianne ja sanoa mikä tuntuu hyvältä ja sitten teette saman ilman vaatteita mutta kosketus ei saa olla seksuaalista. Hän voi esim hieroa selkääsi ja sanoa samalla mistä tykkää vartalostasi ja voit yrittää itse keksiä myös mistä tykkäät omassa vartalossasi. Esim vaikka mulla on kauniit hiukset tai kauniit ranteet ja sitten hän voi harjata hiuksiasi tai silitellä ranteitasi. Ja sinä teet samaa hänelle ja siitä se toivonmukaan pikkuhiljaa helpottuu 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. - Toisaalta sulla on käynyt hyvä tuuri, kun olet löytänyt noinkin nopeasti uuden kumppanin, jonka olet "jo" edennyt sänkyynkin asti.....Kun taas itse en ole harrastanut seksiä kumppanin (naisen) kanssa vuosiin. - Ja ei. En aio jatkossakaan ostaa seksiä "alan ammattilaiselta" enkä ole kokenut yhden yön seikkailuja omaksi jutukseni, joten minkäös teet. - No yritän ainakin välttää kateutta tai katkeruuttta siitä, että toiset tuntuvat löytävän seuraa ni-in paljon helpommin ja mutkattomamman oloisesti kuin minä itse.

Vierailija
4/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
5/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kumppanillesi. Jos tuntuu ettet pysty, kannattaa miettiä onko hän sittenkään sinulle oikea.

Vierailija
6/6 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitus tekee mestarin.ainakin useimmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi