Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nina Mikkonen

Vierailija
06.04.2024 |

Vieläkin jaksaa rouva puolisonsa kuolemasta kertoa, josta on jo vierähtänyt aikaa. Minäkin olen työni puolesta nähnyt paljonkin kuolemaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kakkosnainen ja rikkoi Mikkosten perheen. Elivät yli varojen ja joka lehdessä esiteltiin suuruuden hulluutta tonttia ja taloa. Nyt jauhaa raskasta loppuelämäänsä ihan jatkuvaan. Siinä ihminen, jota en arvosta yhtään. 

Vierailija
2/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui arvostus jo aikoinaan, kun rupesi moraalisaarnaamaan julkisesti äitien töihin menosta. Hänen mielestään huonot äidit jättää lapset hoitoon ja menevät töihin. Itse töissä käyvänä yksinhuoltajana, tämä tuntui ilkeältä. Ei minulla olisi ollut muuta vaihtoehtoa. Tätä en koskaan anna anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut Nina Mikkosen. Vaikutti olevan todella sydämellinen ja ystävällinen ihminen.

Lehtijuttuja on kyllä usein milloin mistäkin aiheesta. Oonkin ajatellut, että sillä on sopimus näiden juttuja julkaisemien tahojen kanssa. Who knows. Jutun juurta sit vaikka keksitään.

Vierailija
4/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toipunut hienosti avioliitosta manipuloivan, narsistisen ihmisen kanssa. Nuorena oli tuttujensa mukaan iloinen ja rempseä. Alkaa olla oma itsensä. 

Kun tietää mitä hän on kokenut, voi vanhoille tyhmyyksille viitata kintaalla. 

Vierailija
5/25 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, luoja tuota emäntää. Karmea ääni ja karmea eukko. Kuolinoula! Buaahaahaa!

Vierailija
6/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jumittunut Timon kuolemaan vai haluaako sen varjolla pysyä julkisuudessa.

Vierailija
7/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sama juttu, kuin Matti Nykäsen Piallakin. Saavat ehkä palkkion, kun ovat esillä. Eihän kukaan näitä taviksia muistaisi ellei toisinaan hyppäisi esiin.

Vierailija
8/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Niina Mikkosesta ja poikansa ovat hauskoja ja hurmaavia. Niina on teeskentelemätönn, mikä on hänen  viehätys oimansa. Tosin tunnistan Niinassa tyypillisen suomalaisen paheen  Hänen heikkoutensa on, että hän ei vaikuta olevan kovin kiinnostunut toisesta. Hän ei kuuntele vaan odottaa omaa sanottavaansa. Tällainen toimii vain, jos toinen osapuoli viihtyy jatkuvan nuuntelujan ja yleisönä olemisen roolissa. Em. tietysti alkaa tympiä ennen pitkää, koska vastavuoroisuus puuttuu.

Vierailija
9/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on puutteemme. Muutoin Niina on huipputyyppi ja kiva kuunnella. Tuo kiinnostuksen puute toisen sanottavaan ja vastavuoroiseeden puuttumisen kun hän korjaa, niin loistava nainen!

Vierailija
10/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on siitä hyvä kuolindoula että Ninan höpötyksiä kuunnellessa haluaa kyllä välittömästi tappaa itsensä.

Vierailija
11/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui arvostus jo aikoinaan, kun rupesi moraalisaarnaamaan julkisesti äitien töihin menosta. Hänen mielestään huonot äidit jättää lapset hoitoon ja menevät töihin. Itse töissä käyvänä yksinhuoltajana, tämä tuntui ilkeältä. Ei minulla olisi ollut muuta vaihtoehtoa. Tätä en koskaan anna anteeksi.

Oikeassahan se Nina oli, ainakin ihan pienten lasten kohdalta.

Vierailija
12/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tapausta.

Vierailija
13/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kohdallaan tajusin mitä on karma. Tuollaiseen karman iskuun tarvitaan kuitenkin paljon muutakin. Osaa valittaa, uhriutua ja ottaa tukikorvauksia kaikesta mistä irti saa. En luottaisi hänen käsiinsä lähimmäistäni.

Vierailija
14/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yli varojensa eläneet, mutta tietysti vaikuttaa aika paljon talouteen, jos mies on se rahojen hankkija ja yhtäkkiä saakin aivoinfarktin eikä ole enää työkykyinen.

Vierailija
15/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme että penskat pöljiä,koska isä oli dille ja äiti myös

Olisiko Timpalta lorahtanut liraus kusta mukaan pannessaan poikia alulle. Toinen halusi upseerin uralle, mutta kutsunnoissa sai C-miehen paperit. Toinenkin vapautettiin intistä ylipainoisena.

Vierailija
16/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Timpalta lorahtanut liraus kusta mukaan pannessaan poikia alulle. Toinen halusi upseerin uralle, mutta kutsunnoissa sai C-miehen paperit. Toinenkin vapautettiin intistä ylipainoisena.

Hei tää menee kyllä vähän liian pitkälle. Idari mamma pojilla on, mutta pidetään muuten syyttömät lapset Ninan edesottamusten ulkopuolella.

Vierailija
17/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninan pojat voisi olla elämässäään menestyneempiä, kun eivät olisi olleet kotihoidossa.

Vierailija
18/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan se Nina oli, ainakin ihan pienten lasten kohdalta.

Väärässä oli. Sen näkee hänen jälkikasvustaan. Kotiäideillä ei ole terveitä lapsia.

Vierailija
19/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vihaamaan Nina Mikkosta, kun hän syyllisti työssä käyviä äitejä. Olen aina käynyt töissä ja lapseni ovat olleet pieninä hoidossa. Minulla on terveet, elämässään ja ammateissaan menestyneet lapset. Ninalla ei ole. Karma.

Vierailija
20/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi