Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Tinder toimii?

Vierailija
06.04.2024 |

Avioero tuli ja nyt ollaan siellä kuuluisassa Tinderissä.

Laitoin itselle hakurajaksi 30-40 vuotiaat miehet.

Itse olen 45v nainen. Saanko ehdotuksia vain niiltä 30v-40v miehiltä, jotka ovat kiinnostuneet vanhemmistakin naisista vai saanko ehdotuksia kaikista tuon ikäisistä miehistä?

Mistä siis tiedän että nuorempia miehiä kiinnostaisi vanhempi nainen? En missään nimessä halua laittaa tykkäyksiä nuoremmille miehille ellen tiedä, että sovin miehen ikähaitariin?

Puumailija

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat coldin ja tykkäät vaan niistä, jotka on tykänny susta, muuten et voi tietää onko joku tykänny susta.

T: entinen laiska tinderin käyttäjä joka valikoi vaan tykänneistä mätsit. Yks niistä istuu nyt tossa vieressä, asuttu yhdessä vuoden verran ja sattu olemaan ikähaitarin alarajalta eli 10v mua nuorempi

Vierailija
2/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder toimii niin että ujutetaan goyimille deittiappi murentamaan perhesuhteet ja seksuaalinen moraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi

Vierailija
4/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat coldin ja tykkäät vaan niistä, jotka on tykänny susta, muuten et voi tietää onko joku tykänny susta.

T: entinen laiska tinderin käyttäjä joka valikoi vaan tykänneistä mätsit. Yks niistä istuu nyt tossa vieressä, asuttu yhdessä vuoden verran ja sattu olemaan ikähaitarin alarajalta eli 10v mua nuorempi

Itselläni on koldi.

Vierailija
5/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat "ehdotuksia" vain niiltä ihmisiltä, joiden ikähaitariin sinä kuulut.

Sinulle näytetään vain 30-40 -vuotiaiden profiileja, mutta jos kenelläkään heistä ei ole asetettu tavoiteltua ikähaitaria tuonne 45 vuoteen asti, et tule ikinä saamaan yhtään ainoata "ehdotusta" koska heille ei näytetä sinun profiiliasi.