Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö ikävuodet 31-40 nopeasti?

Vierailija
06.04.2024 |

Olen 31 vuotias ja ahdistaa että seuraavat pyöreät on nelikymppiset. Meneekö nuo 9 vuotta nopeasti teistä jotka olette nyt neljissä kymmenissä ja muistelette aikaa kun oli reilu kolmekymppinen? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän pian 32 vuotta. Että kohta mäki oon tääl sit kirjoittelemassa että YHYY olen 40v!

Vierailija
22/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40 tänä vuonna. Lapseni on täysi-ikäinen ja muuttanut pois kotoa opiskelemaan. Olen itse opiskellut uuden ammatin ja teen uutta ammattiani vastaavaa työtä. Ja olen jatkanut edelleen opintoja. Mieheni kanssa menee hyvin, ja on ihanaa, että voidaan rakastella juuri silloin kun haluttaa. Elämä on ihanaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ehdottomasti jakaa pimppiä paljon kun vielä ehtii. Nelikymppisenä torttu on kuule jo kuiva kuin beduiinin sandaali.

Vierailija
24/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee. Ei vieläkään tajua miten 4 vuotta katos tätä 4-kymppiäkin. Kakarat vain humahti melkein täysi ikäiseksi. Kai se aika vilahtaa, kun kokoajan jotain touhuttavaa.

Vierailija
25/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60-vuotias ja sanoisin oman kokemukseni perusteella, että viimeiset 20 vuotta ovat livahtaneet vauhdilla menemään. Monia tapahtumia pitää muistelemalla muistella, että oliko se silloin vai silloin. Toisaalta jotkin asiat ovat mielestäni tapahtuneet ehkä neljä vuotta sitten, kun tosiasiassa aikaa on kulunut jotain kahdeksan vuotta.

Vierailija
26/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia vauhtia on mennyt.

Vierailija
27/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisin vielä 40 vuotiaana elossa ja miehenikin. Ja kiva jos äitinikin olisi. 

Vierailija
28/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yhdessä hujauksessa näin jälkikäteen tarkasteltuna.

Vierailija
29/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee. Ja nämä vuodet 40-50 tuntuu vasta sukkelaan kuluvankin. Jotenkin outoa, koska se vuosikymmen 20-vuotiaasta 30-vuotiaaseen kesti iäisyyden.

Vierailija
30/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee. Ei vieläkään tajua miten 4 vuotta katos tätä 4-kymppiäkin. Kakarat vain humahti melkein täysi ikäiseksi. Kai se aika vilahtaa, kun kokoajan jotain touhuttavaa.

Vilahtaa se silti vaikka ei edes saa mitään aikaiseksi. Lapsista ajankulun kyllä huomaa ja tuntuu hurjalta, että ensi vuonna millenniumin vauvat viettää 25-vuotissynttäreitään ja että koko vuosituhannen vaihtumisesta on jo neljännesvuosisata.

Vierailija
31/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee. Ja nämä vuodet 40-50 tuntuu vasta sukkelaan kuluvankin. Jotenkin outoa, koska se vuosikymmen 20-vuotiaasta 30-vuotiaaseen kesti iäisyyden.

Se johtuu siitä että me kasvetaan tuolla ikävälillä niin paljon. 20 vuotiaana on täysi kakara mutta 30 v on jo aikuinen.

Vierailija
32/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti meni ja kivaa oli. 40 vielä mukavampi. 

Vierailija
33/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuosinani 31-40 lapset olivat päiväkodissa,sitten koulussa. Oli mukavaa aikaa, jota muistellaan ilolla. Paljon tehtiin lasten kanssa kaikenlaista, metsäretkiä, laivareissuja ja ihan kodin lähellä - paljon ulkoilua lasten ehdoilla. Menihän se aika nopeasti, en niinkään ajattele oman iän näkökulmasta, vaan että lapset olivat pieniä silloin. Nyt kun kohta täyttää 50 niin olen alkanut miettiä, että mitä tekemistä sitä oikein keksisi, nuorempana tällaista ongelmaa ei ollut.

Vierailija
34/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävuosinani 31-40 lapset olivat päiväkodissa,sitten koulussa. Oli mukavaa aikaa, jota muistellaan ilolla. Paljon tehtiin lasten kanssa kaikenlaista, metsäretkiä, laivareissuja ja ihan kodin lähellä - paljon ulkoilua lasten ehdoilla. Menihän se aika nopeasti, en niinkään ajattele oman iän näkökulmasta, vaan että lapset olivat pieniä silloin. Nyt kun kohta täyttää 50 niin olen alkanut miettiä, että mitä tekemistä sitä oikein keksisi, nuorempana tällaista ongelmaa ei ollut.

Eikö sulla ole ollut siis nuorempana harrastuksia? Vai oletko vain lopettanut ne.

Vierailija
35/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaharrastuksia lähinnä ollut, nyt mukavuudenhaluisempi..

Vierailija
36/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aivan tolkuttoman nopeasti. N40

Vierailija
37/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 v. on yhtä tuskaa. Kuuskymppisenä alkaa helpottaa.

Vierailija
38/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja tuntuu että olin ihan vasta eilen 30. Eli kyllä ne menee.

Vierailija
39/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin ikäisenä saa vähän väliä kauhistella että onko tuostakin jo noin kauan

Vierailija
40/49 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon kasvat ihmisenä. 

Ajattelen vähän näin. En tajua tuota ajan kiihtymistä. Jos osaa olla paikallaan, rauhassa itsekseen, tietää mistä tykkää ja osaa levätä niin mikä hätä. Kaikki pakeneminen tekee sitä tunnetta että aika loppuu kesken. Ulkoaohjautuvuus. Kun sanoo piut paut tuommoiselle niin on heti hässä hetkessä ja nauttii vaan olemisesta, teki mitä tahansa.

Nuorena oli ihan hiton tylsää, olin aina ulkopuolinen. Nyt vanhempana en koe samalla tavalla varmaan kun ei enää edes kiinnosta tietää mitä on sisäpuolisuus. Ihan sama!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi