1 1/2 vuotta ilman seks...iä toisen ihmisen kanssa
Alkaa olla aika pitkä aika.
Noinkohan tuota enää koskaan kenenkään kanssa moisiin puuhiin tulee ruvettua?
Kommentit (23)
Miksipä ei tulisi ryhdyttyä? Haluaisitko?
Aika lyhyt aika. Johan olet ollut elämäsi noin yleisesti kai ekat 15v ilman miten et pärjäisi 1,5 vuotta myöhemminkään?
Ihminen ei kuole seksinpuutteeseen. Tyydytä. En näe ongelmaa.
Sama täällä. Olen naimisissa ja ilman seksiä, koska mies ei halua. Siksi en ole voinut saada sitä muualtakaan.
Olen kyllä alkanut epäillä, että pettääkö mies. Hän käy päivittöin kuntosalilla, muttei ole tullut yhtään parempaan kuntoon vaan lihonut. Lisöksi hän viettää aikaa kännykällä ja välillä hymyilee sille
Mä sain seksiä viimeksi torstaina ihanalta mieheltä. Sinkku olen ollut 10kk.
Olin 26 vuotta ilman joten koeta jaksaa sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen naimisissa ja ilman seksiä, koska mies ei halua. Siksi en ole voinut saada sitä muualtakaan.
Olen kyllä alkanut epäillä, että pettääkö mies. Hän käy päivittöin kuntosalilla, muttei ole tullut yhtään parempaan kuntoon vaan lihonut. Lisöksi hän viettää aikaa kännykällä ja välillä hymyilee sille
Moi, kohtalontoverisi tässä. Mulla aika samankaltainen tilanne. Puhelin kädessä jatkuvasti kaikkialla.
Salilla ei käy mutta muissa harrasteista kyllä, mutta silti epäilen välillä kaikkea mahdollista...
8 vuotta ilman, suhteessa.
Mukavaa.
Seksi on yliarvostettua. Se on likaista ja ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Käykö suihkussa ennen vai jälkeen salin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on se ongelma tässä?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö suihkussa ennen vai jälkeen salin?
Ei minun nähteni kumpaakaan, käy siis jossain muualla kuin kotona.
Olen harkinnut jopa yksityisetsivän palkkaamista, mutten ole kehdannut, se tuntuu niin alhaiselta teolta.
Enpä tiedä. Ehkä haluaisin, ehkä en. En kuitenkaan halua alkaa mihinkään säätöön kenenkään miehen kanssa. Että ehkä sitten en halua.
Onneksi en enää ole suhteessa. Vaan rehellisesti yksin. Paljon parempi näin. Yksin suoritettu tyydytyskin on paljon nautinnollisempaa kun exän kanssa jyystö koskaan oli.
Ei tämä oikeastaan ole mikään ongelma. Havahduin vaan siihen, että aika pitkästi mennyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Ehkä haluaisin, ehkä en. En kuitenkaan halua alkaa mihinkään säätöön kenenkään miehen kanssa. Että ehkä sitten en halua.
Onneksi en enää ole suhteessa. Vaan rehellisesti yksin. Paljon parempi näin. Yksin suoritettu tyydytyskin on paljon nautinnollisempaa kun exän kanssa jyystö koskaan oli.
Ei tämä oikeastaan ole mikään ongelma. Havahduin vaan siihen, että aika pitkästi mennyt jo.
Tosiaan, vuosi ja rapiat on ihan amatöörimeininkiä. Monella parisuhteessa olevallakin tuo aika menee ilman seksiä. Kuulostaa siltä että olet tottumassa ajatukseen seksittömyydestä, ja yksin oloon. Aivan kuten on minullekin käynyt. Tosi iso kynnys olisi nyt alkaa johonkin suhde- säätöön. Ikääkin jo sen verran...
Mulla oli 10 vuoden tauko. Mahdollista se siis on.
Teettekö te siis jotain tuon seksittömyytenne (sen lopettamisen) eteen? Minä en tehnyt ja olinkin pitkään ilman seksiä kunnes elämään ilmaantui mies, jonka kanssa on paljon seksiä.
Ei se ollut minulle mikään ongelma, itsetyydytys on keksitty.
En tee. En haluakkaan tehdä. Jos haittais, niin ehkä koittaisin sitä jotenkin elämääni hommata.
Kuustoista vuotta vasta ilman, ja silti hengitän.