Mies kärähti ratista aamulla, miten suhtautuisit asiaan?
Oli lähdössä hakemaan loiventavia aamulla klo 9 jälkeen. Ajoi ratsiaan ja 0,72 promillea oli veressä ja ajokieltoa tuli.
Miten suhtautuisit asiaan?
Kommentit (365)
Hyvät vauvapalstan naiset! Ryhtykää jo valmistautumaan siihen että olette klo 09:00 kaupassa tai alkon ovella hakemassa miehellenne virkistäviä juomia ettei hänen itsensä tarvitse lähteä ajamaan autolla ja riskeeramaan muiden ja omaa turvallisuuttaan🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Hyvät vauvapalstan naiset! Ryhtykää jo valmistautumaan siihen että olette klo 09:00 kaupassa tai alkon ovella hakemassa miehellenne virkistäviä juomia ettei hänen itsensä tarvitse lähteä ajamaan autolla ja riskeeramaan muiden ja omaa turvallisuuttaan🙏🙏🙏
Juuri heräsin ja sanoin vaimolleni että jos käyt hakemassa minulle laatikon olutta niin kunhan olo korjaantuu niin lupaan sinulle monta orgasmia aamupäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vakavaa.
Oon aikoinaan jäänyt rattijuopon alle ja ollut pari kuukautta sairaalassa. Ei yhtään vakavaa. Häpeä!
Vähän suhteellisuudentajua kiitos. 0,72 promillea on kutakuinkin sama kuin lähtisit rattiin huonosti nukutun yön jälkeen. Joka sekin on muuten kiellettyä, vaan enpä muista nähneeni virtuaalisia lynkkausjoukkoja heitä syyllistämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ajokunnossa ollut ja riskeerasi typerällä toiminnallaan muiden hengen. Jos ei tajuaisi itse kunnolla hävetä niin sanoisin asiasta.
Miten se riskeerasi muiden hengen?
Oletko jotenkin yksinkertainen? No ajamalla humalassa riskeerasi oman ja muiden hengen. Kaikissa autoissa pitäisi olla alkolukko tän palstan perusteella.
No ei riskeerannut. Ainakaan sen enempää kuin yksikään väsyneenä aamulla liikenteeseen lähtevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meille jokaiselle ole joskus tullut tarve hakea loiventavia aamulla. Kaikki eivät jää kiinni.
Ei ole. En ole ikinä
a) ajanut kännissä
b) hakenut loiventavia
c) JUONUT loiventavia.
Kannattaisi joskus myös nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeasti aikuisten ihmisten mielestä ok juoda viikoittain litra viiniä, saati sitten päivittäin 🤯 pliis sanokaa, että trollaatte, minkälainen ihminen oikeesti juo alkoholia joka viikko 😳
Kyllä näitä Suomessa riittää. Sitten he vielä itse kuvittelevat että se on ihan normaalia, ja luulevat että kaikkihan niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeasti aikuisten ihmisten mielestä ok juoda viikoittain litra viiniä, saati sitten päivittäin 🤯 pliis sanokaa, että trollaatte, minkälainen ihminen oikeesti juo alkoholia joka viikko 😳
Kyllä näitä Suomessa riittää. Sitten he vielä itse kuvittelevat että se on ihan normaalia, ja luulevat että kaikkihan niin tekevät.
Ja monella on vielä lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän voisi olla hyvä aika lopettaa viinin tissuttelu kun lähimpään alkoon on 25km matkaa... mulla on vielä 1,5 litraa juomatta sitten laitan korkin kiinni...
ap
Teet koko asiasta vitsin. Nuoriso lukee ja oppii vitsailemaan asialla. Vouhotus päällä kun alkoon on matkaa ja puoltoista litraa jäljellä.
Ei se ollut vitsi vaan ihan todellinen suunnitelma. Mikä tuossa olisi hauskaa?
ap
Viinaan menevä nainen. Tuleva juoppo. Mikäs siinä jos et halua nähdä ja kokea ja tuntea Kaikkea muuta mitä maailmassa, ja elämällä, on tarjota.
Se kaikki on jokatapauksessa pikkusievässä paljon hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vakavaa.
Oon aikoinaan jäänyt rattijuopon alle ja ollut pari kuukautta sairaalassa. Ei yhtään vakavaa. Häpeä!
Vähän suhteellisuudentajua kiitos. 0,72 promillea on kutakuinkin sama kuin lähtisit rattiin huonosti nukutun yön jälkeen. Joka sekin on muuten kiellettyä, vaan enpä muista nähneeni virtuaalisia lynkkausjoukkoja heitä syyllistämässä.
Jos aamulla on tuon verran vielä promilleja, niin ei ole kyllä silloin myöskään nukkunut kunnon yöunia, joten siinä täyttyy sitten MOLEMMAT riskitekijät. Lisäksi tuo syy kertoo kyllä kaiken. Että vielä lisää alkoholia pitää päästä hakemaan! Huh huh! Älkää edes yrittäkö normalisoida tuollaista toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä soittaisin itse poliisille jos mun mies lähtisi maistissa auton rattiin. Tai no, kuka tahansa.
Niin minäkin! Ja sen jälkeen pakkaisin miehen kamat että pääsisi mahdollisimman nopeasti häipymään mun elämästä! Rattijuopot on alinta kastia.
En kattelis päivääkään puolisoa, joka juo siihen malliin, että täytyy lähteä hakemaan loiventavia. Tuskin on eka kerta ja jokainen, joka tietää juomistyylinsä, osaa ostaa ne loiventavat etukäteen. Ai niin, mut sehän kuuluu ns. taudin kuvaan, että eletään hetkessä ja mitään en oo ottanut... korkeintaan kax kaljaa.
Se olisi ollu ex-mieheni jo kauan, en seurustele alkoholistin kanssa. Ja sitä se on, jos loiventavia tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Mä en rattijuopon kanssa eläisi. Voiko nolompaa olla. Samaten kuin tuollaiset kännäilyt ja krapulat ja loiventavat, heivaa pois mokoma juoppolalli. Siis oikeasti.
Taitaa olla ap:n suhteessa / perheessä yhteinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meille jokaiselle ole joskus tullut tarve hakea loiventavia aamulla. Kaikki eivät jää kiinni.
Ei ole. En ole ikinä
a) ajanut kännissä
b) hakenut loiventavia
c) JUONUT loiventavia.
Kannattaisi joskus myös nauttia elämästä.
Nuoko tuossa listatut kohdat on sulle elämän nautinto??? Oikeesti? Otan osaa!
Mä en edes asuisi ihmisen kanssa, joka tarvitsee loiventavaa aamulla
Vierailija kirjoitti:
Jalat ristiin loppuvuodeks niin oppii.
Oppii viettämään enemmän aikaa pullon seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat ristiin loppuvuodeks niin oppii.
Oppii viettämään enemmän aikaa pullon seurassa.
Ja/tai käy naapurin rouvan luona.
U