Mies tuoksuu hyvälle ja haistelen aina salaa hänen paitoja
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin eksäni tuoksui aina hyvälle, sellaiselle ihanan miehekkäälle. Oli ihanaa maata hänen kainalossaan ja tuoksutella häntä.
Minäki tuoksuttelen miestäni
En tiedä ärsyttääkö se häntä
Haisteletko myös likaisia kalsareita?
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Tuo menee jo hc-asteelle. Tiedän ap:n viattoman tarkoituksen silloin kun tykkää toisen tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Haistelen vävytekeleen kalsareita. Kyllä nuoren miehen tuoksut on poikaa.
Tilaisuuksia tulee kun armeijasta tyttären luokse kiirehtivä poika käy nopsasti suihkussa ja hyökkää tyttären huoneeseen pyyhe lanteilla unohtaen vaatteensa kylppäriin.
Miksi pitäisi nuuhkia salassa? Maailman luonnollisin asia...
Ah vitsit jos saan hankittua itselleni joskus miehen niin nuuskuttelen sitä varmaan koko ajan 😅
Ai mistä johtuu, että salaa haistelet hänen paitojaan?
No mietipä sitä ihan itse, ap.
Tuohan on ihan normaalia. Itselläni on käynyt mielessä noukkia kollegan paita pyykkirullakosta haisteltavaksi. Se ei ole normaalia..
Aina kun hakkaan halkoja niin aluspaita menee läpimäräksi hiestä. Olen ajatellut että tällä voisi tehdä bussinesta. Käyn suihkussa ennen hommia ja laitan uuden T-paidan päälle. Sitten kun hakkaan halkoja ja paita menee hiestä märäksi niin otan sen pois ja laitan tuulettumaan että hiki kuivuu siihen paitaan. Sen voi sitten myydä minigrip pussiin pakattuna yksinäisille naisille.
En vain ole vielä keksinyt että mikä olisi sopiva hinta?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun hakkaan halkoja niin aluspaita menee läpimäräksi hiestä. Olen ajatellut että tällä voisi tehdä bussinesta. Käyn suihkussa ennen hommia ja laitan uuden T-paidan päälle. Sitten kun hakkaan halkoja ja paita menee hiestä märäksi niin otan sen pois ja laitan tuulettumaan että hiki kuivuu siihen paitaan. Sen voi sitten myydä minigrip pussiin pakattuna yksinäisille naisille.
Ei kaikkien hiki haise hyvältä! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Etkö myisi miehellekin? Entä puuhakkuussa hiestyneet kalsarit, etkö myisi nekin?
Pierasen nokkaas kunnon mätäkananmunapaskan. T ap:n haiseva äijä
Minunkin eksäni tuoksui aina hyvälle, sellaiselle ihanan miehekkäälle. Oli ihanaa maata hänen kainalossaan ja tuoksutella häntä.