Mitä mieltä Roosa Meriläisen ja Fransin haastattelusta Iltalehdessä?
Kommentit (74)
Mielestäni haastattelussa esitetyt ajatukset ovat täysin epärealistisia ja kertovat lähinnä siitä, ettei niiden esittäjä ole aivan ns. maan pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Simo!
Otan osaa! Jokaisen isän painajainen.
Vierailija kirjoitti:
"- Frans oli ensimmäisen kerran Elokapinassa 15-vuotiaana. Taisin Maikkarin uutisista nähdä, kun lastani kannetaan toppahousuissa poliisiautoon. Tässä on saanut ihailla nuorta aktivistia, joka laittaa kroppaa likoon pysäyttääkseen ilmastonmuutoksen ja luontokadon ja kuudennen sukupuuttoaallon, Meriläinen sanoo."
Ei jatkoon!
Siis äiti vaan katselee ihaillen telkkarista, kuinka 15-vuotias lapsi pistää hanttiin niin että poliisit joutuu kantamaan tämän poliisiautoon? Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Ja Simo on hiljaa. Onko se myöntymisen merkki?
Mitä Simon pitäisi tehdä? Asioiden julkinen kommentointi toisi vaan lisää julkisuutta Fransille.
Vierailija kirjoitti:
"- Frans oli ensimmäisen kerran Elokapinassa 15-vuotiaana. Taisin Maikkarin uutisista nähdä, kun lastani kannetaan toppahousuissa poliisiautoon. Tässä on saanut ihailla nuorta aktivistia, joka laittaa kroppaa likoon pysäyttääkseen ilmastonmuutoksen ja luontokadon ja kuudennen sukupuuttoaallon, Meriläinen sanoo."
Ei jatkoon!
Äiti tyytyväinen kun lapsi rikkoo lakia 👍
Ilmastoasiat lähellä sydäntä mutta Brysseliin maistuisi päästä lentelemään? Niin niin en minä vaan ne muut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Frans menee armeijaan?
No mitäs luulet?
Ei taida tämän akan enään kannattaa pitää v-i-t-t-u haisee hyvälle pinssiä paidassaan, saattaapi jo nuoremmat koleegat kalanperkaamon hajusta eduskunnan käytävillä. Taisi se Simokin aikanaa huomata kun eros muijasta.
-Uusi pinssi= römpsä haiskahtaa vanhalle sillille
Roosa on elänyt liian kauan omassa vasemmalla olevassa vihreässä kuplassaan ja maailma on ajanut ohi.
Olen aina ihmetellyt miksi Koneen säätiö rahoittaa Elokapinaa. Enkä ymmärrä tämän jälkeen yhtään sen paremmin sitä syytä.
Olen istunut lentokoneessa Rosan ja Fransin vieressä. Pitkä lento, heillä oli keskusteluidensa perusteella hyvin läheinen suhde. Se vain hiukan hämmentää, että molemmat vaahtoavat ilmastonmuutoksesta ja luontokadosta, kun siinä lennon aikana keskustelivat todella monesta aikaisemmasta ulkomaanreissustaan. Eli pysäytetään ilmastonmuutos, mutta me itse saamme toki lomailla ympäri maailmaa....jonkun toimittajan kannattaisi kysyä Fransilta, kuinka monessa maassa hän on käynyt? Luku on iso, varsinkin kun kyseessä nuori henkilö.
Mun mielestä Rosa oli nuorempana kiva perusälykäs tyyppi ( tunsin siis ), mutta onkohan tuo fanaattinen feministinen sukupuolineutraali kasvatus pojalle lähivanhempana kovinkaan fiksua. Itse siis kärsin kauan sisäistetysti miesvihasta ja olin hukassa sukupuoliroolini kanssa saatuani miehenä feministisen kasvatuksen äidiltä, joka tihkui miesvihaa. Eikä Rosakaan kyllä oikeasti miltään tasa-arvo ihmisesĺtä koskaan vaikuttanut, vaan äärifeministiltä.
Rosa ei ole ollut 17vuoteen politiikassa, joten ei tietenkään mitään mahdollisuuksia mennä läpi. Ehkä hän hakee julkisuutta ja pyrkii kunnan, alue, ek-tasolle jatkossa.
Kaikkea hyvää molemmille. Kunhan nyt mainitsin mielipiteeni.