Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni miettii kuolemaa oman rumuuden takia?

Vierailija
06.04.2024 |

Minä ainakin melkein päivittäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikea kehodysforia, ja nykyisin sekoilen taas syömisieni kanssa. Huonoina, nälkäisinä ja masentuneina päivinä haluan ainostaan ja vain kuolla. Heti.

Vierailija
2/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaikea kehodysforia, ja nykyisin sekoilen taas syömisieni kanssa. Huonoina, nälkäisinä ja masentuneina päivinä haluan ainostaan ja vain kuolla. Heti.

Olen pahoillani :( Ihan kauhea häiriö on tämä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt pelkästään rumuuden takia mutta ei se kyllä ainakaan auta asiaa.

Vierailija
4/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe miksi kuolemaa kannattaisi ajatella ulkonäön takia. Olen itsekin epämuodostunut, mutta silti nautin elämästäni.

Vierailija
5/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää opetella hieman sadismia: Onhan hauskaa, että voi pilata monen muun ihmisen päivän omalla rumuudellaan. Hymyilkää ihan kiusalla ja nauttikaa. Nauttikaa elämästänne ja olemassaolostanne ihan kiusalla. Mitä onnellisempia olette, sen enemmän se muita vituttaa <3

T. entinen ruma, nykyinen onnellinen

Vierailija
6/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki sitä mieti. Miettivät ehkä onko toisella dimensiolla kauniimpi (kun vanhana on kuollut, sen jälkeen) tai seuraavassa elämässä. Vai mikä on tilanne. Mutta sisäinen kauneus on tärkeää ja luonne. Ehkä kasvoja voi raikastaa jollain.

Vierailija
7/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisruumis on suuri lahja! Nauttikaa siitä ja olkaa onnellisia. Se että on ruma, on pelkkää höpinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi