Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka elät vapaaehtoisesti ilman seksiä

Vierailija
06.04.2024 |

Oletko sinkku vai onnistunut löytämään samanlaisen kumppanin? Haluaisitko kumppanin seksttömään parisuhteeseen, jos sellaista ei ole vielä? 

Selvennyksenä: "vapaaehtoisesti" tarkoittaa tässä keskustelussa niitä, jotka eivät halua seksiä. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti ilman seksiä tarkoittaa, että en ole alkanut aktiivisesti etsiä uutta suhdetta vaimon hiljattain löydettyä uuden miehen ja ilmoitusasiana muutettua pois. Sellaiseen ei pätkätyöläisellä oikein ole aikaa eikä nykyinen deittauskulttuuri palstan keskusteluiden perusteella houkuttele edes kokeilemaan. Ikää jo lähes 60v joten erakkoluonteisen mukavuudenhalu yleensä tekee koti-illasta ulos lähtemistä houkuttelevamman vaihtoehdon.

Oman käden jatkeena ison taskulampun näköinen ja englanniksi käännettynä lähes saman niminen lelu jolta ei saa tauteja.

Vierailija
22/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, epävakaan trollin avaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi loppui minulle ilmoittamatta vaimon vaihdevuosiin.

Nyt ollaan menty pari vuotta ilman seksiä, kosketusta ja halailua, koska vaimo ei ole sitä halunnut.

En tarjoa ja vonkaa, koska vaimo on aina oikeassa.

Muutin pari kuukautta sitten toiseen huoneeseen ja ei ole viereen pyydelty tai muuton syiden perään kyselty.

Kun kerta vaimo haluaa nukkua yksin, niin se täytyy sopia minulle.

Vaimollesi sopii että otat sellaisen 17 vuotiaan neitokaisen lämmittämään.

Vierailija
24/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin käyttää parhaimmillaankin vain muutaman tunnin viikossa. E kannata sen takia ottaa miestä harmikseen.

Minä käytän seksiin (oman käden) 4-5 tuntia joka päivä. Jos olisi nainen niin silloin joka toinen päivä riittäisi tyydytykseen.

Mikähän syy näihin alapeukkuihin?

Vierailija
25/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti ilman seksiä tarkoittaa, että en ole alkanut aktiivisesti etsiä uutta suhdetta vaimon hiljattain löydettyä uuden miehen ja ilmoitusasiana muutettua pois. Sellaiseen ei pätkätyöläisellä oikein ole aikaa eikä nykyinen deittauskulttuuri palstan keskusteluiden perusteella houkuttele edes kokeilemaan. Ikää jo lähes 60v joten erakkoluonteisen mukavuudenhalu yleensä tekee koti-illasta ulos lähtemistä houkuttelevamman vaihtoehdon.

Oman käden jatkeena ison taskulampun näköinen ja englanniksi käännettynä lähes saman niminen lelu jolta ei saa tauteja.

olet itsenäinen ja voimaantunut mies. mihin naisia oikein tarvitsee? ei heitä kannata sen takia vaivoiksi ottaa.

Vierailija
26/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, epävakaan trollin avaus

Ja kaikki vastanneet tarvitsee selkeästi terapiaa.

Vierailija
27/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, en halua suhdetta enkä irtoseksiä. Molempiin olisi tarjokkaita, mutta ei kiitos. Itseni tyydytän, jos olen sillä tuulella.

Vierailija
28/28 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ole kenenkään pakko haluta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan