Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/4e281b4e-6a3a-4531-b4d6-7b5f7ef67f…
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin välttämättä mene. Meilläkin lasten isä on isokokoinen, mutta kaikki lapset ovat itseasiassa keskimittaisia. Eivät edes luokkansa pisimmästä päästä. Eivät olleet syntyessäänkään mitenkään suurikokoisia. Painoivat n. 3,5 kg. Alle 4 kg kaikki.
Juuri näin, itse olen pienikokoinen ja mies lähes kaksimetrinen, lapsemme oli itse asiassa keskonen eli alle 2,5 kg. Vanhempien pituus voi vaikuttaa pituuteen enemmän, ainakin omasta lapsesta tuli missin mittainen tyttö ja sama on tuttavilla. Pitkien miesten pojista on tullut isiäänkin pitempiä, tytöistä missin mittaisia.
Varmaan missin on helpompi synnyttää kun on jo isolla kalulla paikkoja työstetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan missi on tottunut saamaan isoa. Kyllä siihen tottuu kun useasti saa.
T. Isokaluisen miehen onnellinen vaimo
Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!
Uuden mieheni kanssa kävi samoin. Mutta nyt olen koukussa siihen mahtikaluun enkä enää toivo yhtään pienempää.
N42
Kaikilla rouvilla jotka täällä kirjoittelevat on ison omaava mies. Paitsi minulla.
Kyllä missi on jo nyt tottunut isoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan missi on tottunut saamaan isoa. Kyllä siihen tottuu kun useasti saa.
T. Isokaluisen miehen onnellinen vaimo
Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!
Uuden mieheni kanssa kävi samoin. Mutta nyt olen koukussa siihen mahtikaluun enkä enää toivo yhtään pienempää.
N42
Kaikilla rouvilla jotka täällä kirjoittelevat on ison omaava mies. Paitsi minulla.
Minulla on myös pienikaluinen mies😭
N43
Missi on varmaan jo synnyttänyt vaikka ei mitään ole kuulunut?
Missi jäi koukkuun mahtimelan tunteeseen, mutta nyt ei riitäkään enää koripalloilijat, vaan käy salaa hevostalleilla.
N42