Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/4e281b4e-6a3a-4531-b4d6-7b5f7ef67f…
Kommentit (91)
Kyllä sen pillun saa treenattua tiukaksi vaikka sieltä isoa tuleekin ulos. On kokemusta neljän lapsen äidistä joka on synnyttänyt isokokoiset vauvat. Tiukka ja märkä oli👌
Jokohan missi on tottunut saamaan isoa sisäänsä vai onko vielä toiveissa pienempi?
Vierailija kirjoitti:
Siittäjän työkalukin on kuulemma 26,5 cm.
Josta ainakin 10cm ei ole vaginaa koskaan nähnytkään.
Minä olin ollut 4,7kg, 2 viikkoa yliajalla. Silmät lutistui ja minusta tuli heikkonäköinen. Kylän akat ennusti minusta jättiläistä, mutta kyllä minä oon ihan tavallinen 180cm, 94kg.
Geenit on jännä juttu.
Itellä pituutta 179cm, paino huitelee 70kg paikkeilla, kiharat hiukset ja on parrankasvua. Pikkuveli on 185cm, 95kg paikkeilla, suorat hiukset, mutta ei parrankasvua.
Äitin puolelta sukua (karjalasta) löytyy paljon kaltaisiani hoikkia poikia, kun taas isän puolelta (savosta) löytyy paljon vastaavia keskivertoa suurempia miehiä.
Ei se varmaan miehestäkään tunnu mukavalta jos nainen haluaa pienempää mitä itsellä on. Joutuu varomaan koko ajan eikä voi painaa juurta myöten sisään.
Ei vanhempien koko taida oikein vaikuttaa lapsen syntymäkokoon. Omat lapseni ovat syntyneet yli 4-kiloisina, olen itse vähän keskimittaa pitempi eikä miestään ole mitenkään pitkä. Kaksimetrisen työkaverini lapset sen sijaan olivat hiukan yli kaksikiloisia, hänen vaimonsakin oli minua reilusti pitempi. Pitkiä noista lapsista sitten lopulta kyllä kasvoi, vaikka olivat n. 10-vuotiaiksi asti keskimääräistä reilusti pienempiä.
Minun vaimoni on toivonut isompaa. Minulla on kuulemma liian pieni😓
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on toivonut isompaa. Minulla on kuulemma liian pieni😓
Onko vaimosi jo saanut isompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvän lapsen kokoon ei vaikuta isän koko vaan se minkä kokoinen raskaana oleva nainen on itse ollut syntyessään; se minkä kokoisia lapsia naisen äiti on synnyttänyt.
Muutenkin sairasta että nainen joutuu pelkäämään syntyvän lapsen kokoa aikana kun sektio on rutiinileikkaus. Alapää pilaamalla aiheutetaan moni ero, ydinperheen hajoaminen.
Ennemmin siinä pelkää, että lapsi ei mahdu syntymään ja jää jumiin. Siinä voi vauvalle käydä huonosti. Kukaan normaali mies ei eroa vaimostaan siitä syystä, että tämän alapää olisi muka pilalla.
Kyllä moni liitto hajoaa siksi kun naisen alapää repeää perseeseen asti.
Vai oikein moni... Luulenpa, että ennemmin sen takia, että nainen ei koe seksiä enää mukavaksi ja on saanut traumoja kuin siksi, että mies jättää. Kyllähän niitä muitakin epämiellyttäviä vammoja synnytys voi jättää ja osan pystyy korjaamaan, kunhan terveydenhuollossa otetaan vakavasti. Tällainen kaikki vaikuttaa nimenomaan naisen seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan missi on tottunut saamaan isoa sisäänsä vai onko vielä toiveissa pienempi?
Kyllä nyt pitäisi olla jo sen verran hoonattu että ei enää tunnu liian isolta.
Kyllä sen pimperon saa tiukaksi vaikka sieltä mitä tulee ulos tai menee sisään, treeniä vaan. Minä treenasin mieheni vehkeellä, puristelin sitä kun mies oli sisälläni. Miehenikin tykkäsi tästä harjoittelusta kovasti.
Ei kannata missin olla huolissaan. Vaimonikin oli kauhuissaan kun ensimmäisiä kertoja näki minun kaluni ja sanoi ettei seksistä tule mitään kun minulla on niin iso mutta hyvin on tottunut eikä halua enää yli 20 vuoden jälkeen yhtään pienempää. Kyllä siihen isoon jää koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos isolla alkuunpanovälineellä laitetaan lapsi alulle ja sitä välinettä käytetään ahkerasti niin eikö se avarra paikkoja myös tulevaa synnytystä silmälläpitäen?
Juurikin näin. Eikun ahkeraa hoonausta niin kyllä se venyy.
Mutta miehen ase kuluu siinä olemattomiin!
Kyllä se vehje palautuu entiseen suureen kokoonsa vaikka se hetkeksi veltostuukin.
Ihmetyttää, eikö lapsen alulle teko ollut yhtä pelottavaa, jos kokoero on kovin iso.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, eikö lapsen alulle teko ollut yhtä pelottavaa, jos kokoero on kovin iso.
Naiset haluaa saada isoa.
Minä voin kyllä tälle missin miehelle antaa jos missin mielestä se on liian iso.
Raili65v
Tykkäs kuitenkin isosta kun sai sitä sisäänsä.
Repesikö römpsä?