Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää

Vierailija
06.04.2024 |

Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää

https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/4e281b4e-6a3a-4531-b4d6-7b5f7ef67f…

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvän lapsen kokoon ei vaikuta isän koko vaan se minkä kokoinen raskaana oleva nainen on itse ollut syntyessään; se minkä kokoisia lapsia naisen äiti on synnyttänyt.

Muutenkin sairasta että nainen joutuu pelkäämään syntyvän lapsen kokoa aikana kun sektio on rutiinileikkaus. Alapää pilaamalla aiheutetaan moni ero, ydinperheen hajoaminen.

Miehet on sairaita, googlatkaapas kuinka iso prosentti miehistä eroaa vaimostaan rintasyöpädiagnoosin kanssa :) Verrannollisesti naiset hyvin harvoin jättävät rampautuneita miehiään.

Vierailija
62/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Naurettavaa muuten jos  joku nauraa sille, että isokokoinen vauva ei olisi niin toivottu tai herättää huolta.tai siis sama vauva hieman pienempänä toivotumpi

Kannattaisi goiglata riskitisokokouisen vauvan kanssa, niin siis ei pelkästään synnyttäjälle. Siitä vaanpakenrtamaankuusikilouista, jos haluaa ja eihän se mitään vaikka pari viikkoa vielä yliaikaisena. Hysteeriset vain tuollaisia miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmaan suihkuorgasmin kun synnyttää alateitse.

Vierailija
64/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäs kuitenkin isosta kun sai sitä sisäänsä.

Suurin osa naisista sitä isoa haluaa.

Vierailija
65/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja mies 194cm. Lapset oli syntyessä 50cm ja hieman yli 3kg

Vierailija
66/91 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että itsellä on vain 13 senttinen🙏

Vierailija
67/91 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että vastasyntyneen koko ei korreloi henkilön aikuiskoon kanssa?

Työkaverini (mies) on parimetrinen ja vaimo n. 180 cm. Pariskunnan kolme lasta olivat n. kolmikiloisia ja pitkään hyvinkin pieniä. Pitkiä heistä on kasvamassa, nyt teini-iässä ovatkin jo pitkiä. 

Omat lapseni syntyivät isokokoisina, vaikka itse olen keskimittainen. Sukuni lapset syntyvät isoina ilman mitään erityistä syytä. Osallistuin odotusaikana sellaisien odottajien raskausdiabetestutkimukseen, mittasin sokereita säännöllisesti, mutta ei lasteni iso koko johdu mistään piilevästä diabeteksestakaan. Ilmeisesti istukka toimii erittäin hyvin. Tämä on siinäkin mielessä  outoa, että kärsin joka kerta tosi pahasta raskauspahoinvoinnista, ja sen ansiosta painonnousu on aina ollut aika minimaalista. Olen ollut miinuksella n. viikko synnytyksen jälkeen, ja olen normaalipainoinen. 

Vierailija
68/91 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että vastasyntyneen koko ei korreloi henkilön aikuiskoon kanssa?

Työkaverini (mies) on parimetrinen ja vaimo n. 180 cm. Pariskunnan kolme lasta olivat n. kolmikiloisia ja pitkään hyvinkin pieniä. Pitkiä heistä on kasvamassa, nyt teini-iässä ovatkin jo pitkiä. 

Omat lapseni syntyivät isokokoisina, vaikka itse olen keskimittainen. Sukuni lapset syntyvät isoina ilman mitään erityistä syytä. Osallistuin odotusaikana sellaisien odottajien raskausdiabetestutkimukseen, mittasin sokereita säännöllisesti, mutta ei lasteni iso koko johdu mistään piilevästä diabeteksestakaan. Ilmeisesti istukka toimii erittäin hyvin. Tämä on siinäkin mielessä  outoa, että kärsin joka kerta tosi pahasta raskauspahoinvoinnista, ja sen ansiosta painonnousu on aina ollut aika minimaalista. Olen ollut miinuksella n. viikko synnytyksen jälkeen, ja olen normaalipainoinen. 

Sama juttu. Isot vauvat, eikä raskausdiabetesta. Nuorin painoi 5 kg syntyessään. Hän ei ollut sellainen pullea vauva, kuten diabetesvauvat usein ovat, hän oli sopusuhtainen, mutta vain kookas vauva. Vaikka vauvan koko ei korreloikaan aikuispituuden kanssa, minulla sattui suurimmasta vauvasta tulemaan myös kookkain aikuinen. Kuopukseni on nyt aikuisena 198 cm pitkä. 

Vierailija
69/91 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi on tyhmä kun paljasti että miehellä on jättikokoinen. Nyt kaikki naiset kuolaavat miehen perään ja saantia riittää.

Vierailija
70/91 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan missi on tottunut saamaan isoa. Kyllä siihen tottuu kun useasti saa.

T. Isokaluisen miehen onnellinen vaimo

Vierailija
71/91 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että on tottunut isoon, kun on saanut tuon pelaajan isoa, paksua makkaraa jo vuosikausia. 

Vierailija
72/91 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!

Vierailija
73/91 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan "miehet" hurmaantuvat isosta kikkelistä, vaikka siitä ei puhuta mitään. Onkohan Teksasin missikisoihin osallistuville asetettu pituusvaatimuksia?

Vierailija
74/91 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin keskikokoinen, pituus 179cm, hoikka. Tyttöystävä on saanut keskenmenoja pari kertaa, heti yhdynnän jälkeen. Mulla on aivan liian iso siitin. Samoin tyttis on sanonut, että yhdyntä sattuu, varsinkin takaapäin.

Synnytti sitten kuitenkin, ( kun ei pantu raskausaikana) eikä saanut siten keskenmenoa, niin terveen tytön. Repesi kylläkin rumasti. Arpi on pitkä ja kova. 

Vauva painoi yli 4 kiloo ja on terve.

Vierailija
75/91 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!

Miten tästä keskustelusta on saatu miehen kalun kokoa ihannoiva?

Vierailija
76/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se koko merkitse vaan käyttötapa.

Vierailija
77/91 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua isoa niin on etsittävä pienempi.

Vierailija
78/91 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatkohan kaikki missit isoa?

Vierailija
79/91 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatkohan kaikki missit isoa?

Varmaan suurin osa saa.

Vierailija
80/91 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on kulunut, jokohan missi on tottunut saamaan isoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan