Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
Jättikokoiselle miehelle raskaana oleva missi kauhuissaan: Toivon pienempää
https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/4e281b4e-6a3a-4531-b4d6-7b5f7ef67f…
Kommentit (91)
No huhhuh. Naurettavaa muuten jos joku nauraa sille, että isokokoinen vauva ei olisi niin toivottu tai herättää huolta.tai siis sama vauva hieman pienempänä toivotumpi
Kannattaisi goiglata riskitisokokouisen vauvan kanssa, niin siis ei pelkästään synnyttäjälle. Siitä vaanpakenrtamaankuusikilouista, jos haluaa ja eihän se mitään vaikka pari viikkoa vielä yliaikaisena. Hysteeriset vain tuollaisia miettii.
Saa varmaan suihkuorgasmin kun synnyttää alateitse.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäs kuitenkin isosta kun sai sitä sisäänsä.
Suurin osa naisista sitä isoa haluaa.
Olen pieni ja mies 194cm. Lapset oli syntyessä 50cm ja hieman yli 3kg
On se hyvä että itsellä on vain 13 senttinen🙏
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että vastasyntyneen koko ei korreloi henkilön aikuiskoon kanssa?
Työkaverini (mies) on parimetrinen ja vaimo n. 180 cm. Pariskunnan kolme lasta olivat n. kolmikiloisia ja pitkään hyvinkin pieniä. Pitkiä heistä on kasvamassa, nyt teini-iässä ovatkin jo pitkiä.
Omat lapseni syntyivät isokokoisina, vaikka itse olen keskimittainen. Sukuni lapset syntyvät isoina ilman mitään erityistä syytä. Osallistuin odotusaikana sellaisien odottajien raskausdiabetestutkimukseen, mittasin sokereita säännöllisesti, mutta ei lasteni iso koko johdu mistään piilevästä diabeteksestakaan. Ilmeisesti istukka toimii erittäin hyvin. Tämä on siinäkin mielessä outoa, että kärsin joka kerta tosi pahasta raskauspahoinvoinnista, ja sen ansiosta painonnousu on aina ollut aika minimaalista. Olen ollut miinuksella n. viikko synnytyksen jälkeen, ja olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että vastasyntyneen koko ei korreloi henkilön aikuiskoon kanssa?
Työkaverini (mies) on parimetrinen ja vaimo n. 180 cm. Pariskunnan kolme lasta olivat n. kolmikiloisia ja pitkään hyvinkin pieniä. Pitkiä heistä on kasvamassa, nyt teini-iässä ovatkin jo pitkiä.
Omat lapseni syntyivät isokokoisina, vaikka itse olen keskimittainen. Sukuni lapset syntyvät isoina ilman mitään erityistä syytä. Osallistuin odotusaikana sellaisien odottajien raskausdiabetestutkimukseen, mittasin sokereita säännöllisesti, mutta ei lasteni iso koko johdu mistään piilevästä diabeteksestakaan. Ilmeisesti istukka toimii erittäin hyvin. Tämä on siinäkin mielessä outoa, että kärsin joka kerta tosi pahasta raskauspahoinvoinnista, ja sen ansiosta painonnousu on aina ollut aika minimaalista. Olen ollut miinuksella n. viikko synnytyksen jälkeen, ja olen normaalipainoinen.
Sama juttu. Isot vauvat, eikä raskausdiabetesta. Nuorin painoi 5 kg syntyessään. Hän ei ollut sellainen pullea vauva, kuten diabetesvauvat usein ovat, hän oli sopusuhtainen, mutta vain kookas vauva. Vaikka vauvan koko ei korreloikaan aikuispituuden kanssa, minulla sattui suurimmasta vauvasta tulemaan myös kookkain aikuinen. Kuopukseni on nyt aikuisena 198 cm pitkä.
Missi on tyhmä kun paljasti että miehellä on jättikokoinen. Nyt kaikki naiset kuolaavat miehen perään ja saantia riittää.
Jokohan missi on tottunut saamaan isoa. Kyllä siihen tottuu kun useasti saa.
T. Isokaluisen miehen onnellinen vaimo
Luulisi että on tottunut isoon, kun on saanut tuon pelaajan isoa, paksua makkaraa jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!
Palstan "miehet" hurmaantuvat isosta kikkelistä, vaikka siitä ei puhuta mitään. Onkohan Teksasin missikisoihin osallistuville asetettu pituusvaatimuksia?
En ole kuin keskikokoinen, pituus 179cm, hoikka. Tyttöystävä on saanut keskenmenoja pari kertaa, heti yhdynnän jälkeen. Mulla on aivan liian iso siitin. Samoin tyttis on sanonut, että yhdyntä sattuu, varsinkin takaapäin.
Synnytti sitten kuitenkin, ( kun ei pantu raskausaikana) eikä saanut siten keskenmenoa, niin terveen tytön. Repesi kylläkin rumasti. Arpi on pitkä ja kova.
Vauva painoi yli 4 kiloo ja on terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kauhistuin kun näin mieheni ison kalun eka kerran. Mutta nyt en päästä sitä itseltäni pois!
Miten tästä keskustelusta on saatu miehen kalun kokoa ihannoiva?
Eihän se koko merkitse vaan käyttötapa.
Jos ei halua isoa niin on etsittävä pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Saavatkohan kaikki missit isoa?
Varmaan suurin osa saa.
Aikaa on kulunut, jokohan missi on tottunut saamaan isoa?
Miehet on sairaita, googlatkaapas kuinka iso prosentti miehistä eroaa vaimostaan rintasyöpädiagnoosin kanssa :) Verrannollisesti naiset hyvin harvoin jättävät rampautuneita miehiään.