Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako putkasta päästäävät pois?

Vierailija
06.04.2024 |

Joko klo 7.00?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotakin kuulusteltavaa, niin kannattaa selvitä virka-aikana, ettei tarvitse jäädä vielä seuraavaan päivään odottelemaan. Näin kävi ex-puolisolle joka oli ollut ihan kunnon tumuissa päätyessään putkaan, ja putkareissu venyi ihan sen vuoksi. Minä olin kiitollinen omasta ajasta. :D

Vierailija
42/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on herännyt putkasta tänä vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päässy aina putkasta pois aika vaihtelevasti mutta siinä aamu kasin- kolmen aikaan päivällä

T. Oululainen

Vierailija
44/53 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupalan jälkeen.

Moneltako se tarjoillaan? Ottaisin maitokahvin, paahtoleipää ja marmeladia sekä lasillisen tuorepuristettua appelsiinimehua. Ettehän kolistele kovin, olen aamuisin niin herkillä. Kiitos.

Laitta paljon marmalaati

Vierailija
45/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko putkareissuista merkintä?

Vierailija
46/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko ylös paljon taskussa oli rahaa? Syvin helvetti on varattu niille jotka varastavat köyhimmiltä.

Vierailija
47/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihmistyyppi joka varastaa köyhiltä on se jotka esiintyy hyvänä ihmisenä ja kiusaa myös niitä heikoimmassa asemassa olevia. Ja_kehuu_sillä olevinaan hyvänä vitsinä. Ei vaan huomaa, ettei yhtään fiksummat naura.

Vierailija
48/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sunnuntaiaamuisin nähnyt saman Feijan patsastelevan poliisilaitoksen suunnasta seitsemän aikoihin.

Vierailija
49/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole putkassa koska siellä takavarikoidaan kännykkä. Putkasta ei tekstailla tänne.

Hei, osaako joku kertoa syyn tuolla, että miksi putkaan viedyiltä otetaan kännykkä pois? Ajatellaanko että se on muka jokin riski turvallisuudelle vai mikähän tuossa on takana?

Vierailija
50/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan viedä ihmiseltä hallinnantunne. Ja tutkia se puhelin myös, sehän on olevinaan oikeus. Myös kotirauhan suojaamassa paikassa. 

Vierailija
51/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä korruptoituneet kotirauhan rikkojat tutkivat myös puhelimia kotirauhan suojaamassa paikassa niitä etsien. Ehkä myös Karfeja on vainottu suurina yhteiskunnan vihollisina tälla tavalla näin. Näin resurssit kohdistetaan oikein ja yhteiskunta pysyy vakaana VIISAIDEN ihmisten ansiosta, how about not. 

Vierailija
52/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt muutaman kerran Feijan raahustavan poliisilaitoksen suunnasta kuuden tuntumassa aamulla. Ei ne muuten ole niin aikaisin hereillä.

Kerro että olet poliisi ilman että kerrot että olet poliisi. Tai ihan vaan juntti. Näytä seuraavalla kerralla naapurin pyykkejä narulla. Ehhehhee höhhöhhöö höh röh röh. 

Vierailija
53/53 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan