Moneltako putkasta päästäävät pois?
Kommentit (53)
Kuinka moni on herännyt putkasta tänä vuonna?
Mä oon päässy aina putkasta pois aika vaihtelevasti mutta siinä aamu kasin- kolmen aikaan päivällä
T. Oululainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupalan jälkeen.
Moneltako se tarjoillaan? Ottaisin maitokahvin, paahtoleipää ja marmeladia sekä lasillisen tuorepuristettua appelsiinimehua. Ettehän kolistele kovin, olen aamuisin niin herkillä. Kiitos.
Laitta paljon marmalaati
Tuleeko putkareissuista merkintä?
Laitetaanko ylös paljon taskussa oli rahaa? Syvin helvetti on varattu niille jotka varastavat köyhimmiltä.
Sama ihmistyyppi joka varastaa köyhiltä on se jotka esiintyy hyvänä ihmisenä ja kiusaa myös niitä heikoimmassa asemassa olevia. Ja_kehuu_sillä olevinaan hyvänä vitsinä. Ei vaan huomaa, ettei yhtään fiksummat naura.
Olen sunnuntaiaamuisin nähnyt saman Feijan patsastelevan poliisilaitoksen suunnasta seitsemän aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole putkassa koska siellä takavarikoidaan kännykkä. Putkasta ei tekstailla tänne.
Hei, osaako joku kertoa syyn tuolla, että miksi putkaan viedyiltä otetaan kännykkä pois? Ajatellaanko että se on muka jokin riski turvallisuudelle vai mikähän tuossa on takana?
Halutaan viedä ihmiseltä hallinnantunne. Ja tutkia se puhelin myös, sehän on olevinaan oikeus. Myös kotirauhan suojaamassa paikassa.
Nämä korruptoituneet kotirauhan rikkojat tutkivat myös puhelimia kotirauhan suojaamassa paikassa niitä etsien. Ehkä myös Karfeja on vainottu suurina yhteiskunnan vihollisina tälla tavalla näin. Näin resurssit kohdistetaan oikein ja yhteiskunta pysyy vakaana VIISAIDEN ihmisten ansiosta, how about not.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt muutaman kerran Feijan raahustavan poliisilaitoksen suunnasta kuuden tuntumassa aamulla. Ei ne muuten ole niin aikaisin hereillä.
Kerro että olet poliisi ilman että kerrot että olet poliisi. Tai ihan vaan juntti. Näytä seuraavalla kerralla naapurin pyykkejä narulla. Ehhehhee höhhöhhöö höh röh röh.
Jos on jotakin kuulusteltavaa, niin kannattaa selvitä virka-aikana, ettei tarvitse jäädä vielä seuraavaan päivään odottelemaan. Näin kävi ex-puolisolle joka oli ollut ihan kunnon tumuissa päätyessään putkaan, ja putkareissu venyi ihan sen vuoksi. Minä olin kiitollinen omasta ajasta. :D