Mitä hyötyä älykellosta.
En ymmärrä mitä hyötyä on älykellosta.tunnen ilman sitäkin sydämen sykkeen ja tiedän et olen elossa tarvitsematta katsoa sitä kellosta.
Kommentit (27)
En oo tajunnut, että älykellosta ja sellaisen käyttäjistä on ihmisillä näin jyrkkiä mielipiteitä. Hauskaa, että ilmeisesti onnistun aiheuttamaan pahennusta :D
Ei mitään, mutta on muotia nyt ja samalla köyhän miehen statussymboli.
Esim itse kun herään aamulla niin tiedän kyllä miten olen nukkunut eli väsyttääkö aamulla vai ei.
Älykellosta tulee mieleen aika jolloin matkapuhelimet tulivat ja isokokoinen Nokian halko kiinnitettiin vyöhön roikkumaan.
Minulla on siinä maastokartta, kävellessä ja pyöräilessä on helppo katsoa missä on menossa tuntemattomissa paikoissa. Osaa myös hälyttää itsekseen apua, jos jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta on muotia nyt ja samalla köyhän miehen statussymboli.
Esim itse kun herään aamulla niin tiedän kyllä miten olen nukkunut eli väsyttääkö aamulla vai ei.
Itse taas pystyn esimerkiksi leposykettä seuraamalla havaitsemaan, olenko terveenä vai en. Influenssa osasi kertoa itsestään pari päivää ennen muiden oireiden alkamista nostamalla yöllä sykkeen huomattavan korkeaksi ja epätasaiseksi ja näin heti, että nyt ei kannatakaan tehdä rankkaa treeniä kun kaikki ei ole kohdillaan. Miehelläni taas on sydämen vajaatoiminta ja rytmihäiriö, ja hän seuraa omasta kellostaan päivisin sykettä, ettei se nouse liikaa. Hän pystyy harrastamaan liikuntaa kellonsa avulla niin, ettei tarvitse pysähtyä kesken lenkin lepäämään huonovointisena.
Älykello on statussymboli vain sellaisille, jotka eivät käytä älykelloa. Muille se on rannekello ja hyödyllinen apuväline erilaisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ladata itse eikä viedä viikon mittaiseen patterinvaihtoon.
Mulla on sellainen kello, jossa ei ole pattereita eikä tarvitse ladata tai vetää, Citizen. Pysyy ajassa normaaleilla päivittäisillä käden liikkeillä.
Seamasterista ei olisi minulle mitään hyötyä. Älykellosta on.