Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä älykellosta.

Vierailija
05.04.2024 |

En ymmärrä mitä hyötyä on älykellosta.tunnen ilman sitäkin sydämen sykkeen ja tiedän et olen elossa tarvitsematta katsoa sitä kellosta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä aika turha ja ennenkaikkea ruma kapistus. Mielummin ihan kunnon rannekello ranteessa.

Saahan mielipiteitä olla, mutta itselleni älykello on kyllä oikeinkin hyödyllinen, sillä vihaan erillistä sykemittaria vöineen juostessa ja reittijäljen seuraaminen kellosta on helpompaa, kuin jatkuva puhelimen kaivaminen reitin tarkastamiseksi. 

Lisäksi omaan makuuni on järeämmät kellot ja siinä kokoluokassa olevista kelloista esim. joku omegan seamaster on aika hitokseen kalliimpi ajannäytin kuin Garmin.

Seamaster kestää sukupolvelta toiselle ja on haluttu vielä vuosikymmenien päästä. Garmin on jätettä viiden vuoden päästä ja lisäksi pilaa asun kuin asun ulkonäöllään. Mielummin ilman kelloa jos ei ole mahdollisuutta hommata kunnollista.

Seamasterista ei olisi minulle mitään hyötyä. Älykellosta on. 

Vierailija
22/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tajunnut, että älykellosta ja sellaisen käyttäjistä on ihmisillä näin jyrkkiä mielipiteitä. Hauskaa, että ilmeisesti onnistun aiheuttamaan pahennusta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mutta on muotia nyt ja samalla köyhän miehen statussymboli.

Esim itse kun herään aamulla niin tiedän kyllä miten olen nukkunut eli väsyttääkö aamulla vai ei.

Vierailija
24/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykellosta tulee mieleen aika jolloin matkapuhelimet tulivat ja isokokoinen Nokian halko kiinnitettiin vyöhön roikkumaan.

Vierailija
25/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siinä maastokartta, kävellessä ja pyöräilessä on helppo katsoa missä on menossa tuntemattomissa paikoissa. Osaa myös hälyttää itsekseen apua, jos jotain sattuu.

Vierailija
26/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, mutta on muotia nyt ja samalla köyhän miehen statussymboli.

Esim itse kun herään aamulla niin tiedän kyllä miten olen nukkunut eli väsyttääkö aamulla vai ei.

Itse taas pystyn esimerkiksi leposykettä seuraamalla havaitsemaan, olenko terveenä vai en. Influenssa osasi kertoa itsestään pari päivää ennen muiden oireiden alkamista nostamalla yöllä sykkeen huomattavan korkeaksi ja epätasaiseksi ja näin heti, että nyt ei kannatakaan tehdä rankkaa treeniä kun kaikki ei ole kohdillaan. Miehelläni taas on sydämen vajaatoiminta ja rytmihäiriö, ja hän seuraa omasta kellostaan päivisin sykettä, ettei se nouse liikaa. Hän pystyy harrastamaan liikuntaa kellonsa avulla niin, ettei tarvitse pysähtyä kesken lenkin lepäämään huonovointisena.

Älykello on statussymboli vain sellaisille, jotka eivät käytä älykelloa. Muille se on rannekello ja hyödyllinen apuväline erilaisiin asioihin.

Vierailija
27/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ladata itse eikä viedä viikon mittaiseen patterinvaihtoon.

Mulla on sellainen kello, jossa ei ole pattereita eikä tarvitse ladata tai vetää, Citizen. Pysyy ajassa normaaleilla päivittäisillä käden liikkeillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan