Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot kaikkeen, onkohan minulla joku hermoromahdus?

Vierailija
06.09.2008 |

Mies on paljon töissä, siis on ollut nyt usean viikonlopun poissa kotoa harrastuksen takia, nyt töissä lähes kuukauden poissa. Minä kotona kahden pienen lapsen kanssa, 4.v ja vajaa 2.v. Ei tukiverkkoja tai mitään lähellä. Pari ystävää tosin, kenellä omat perheet. Olen aloittanut vähän aikaa sitten työt äitiysloman jälkeen, työssä paljon opeteltavaa ja on aika vastuullista.

Siis menee hermot. Vajaa 2.v varsinkin on ihan mahdoton, virtaa riittää koko ajan, on roikkunut koko päivän puntissa kiinni ja kinunnut milloin mitäkin. Sisarrukset kanssa tappelee keskenään koko ajan, ja jos toinen on sylissäni niin toisenkin pitää päästä jne. Tuntuu että en oikeasti jaksa. odotan maanantaita kun pääsen edes töihin "lepäämään". Siellä ei joku koko ajan huuda ja roiku sylissä/lahkeessa.

Lapsipuoleni on myös täällä kun sen äiti tarvitsi vapaaviikonlopun uuden miehensä kanssa. Se tuo entistä enemmän jännitystä ja työtä minulle.

Oikeasti käy mielessä välillä, että jos olisin yksinhuoltaja niin pääsisin helpommalla. Lapset olisivat edes josku isällään, ja lapsipuolta ei tarvitsisi katsoa ikinä.

Menee hermot, onkohan tämä jotain hermoromahduksen alkua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa. Hermoromahdus tosiaan voi tulla,jos et saa lepoa välillä.

Vierailija
2/2 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sekin on hieman vaikeaa, kun eilenkin lapsi tuli itse halaamaan, että kai minä saan tulla tänne teille kun isä on nyt pitkään poissa, jotta äitikin saa hiukan rauhaa uuden poikaystävän kanssa. Siis lapselle on vähän vaikea sanoa että et saa kun en jaksa.

Ja eniten ne on kuitenkin nuo omat pienet kun kuluttaa energiaa, kun välillä kaikesta voidaan tapella koko päivä tai roikkua sylissä. molemmat.

Tänään sitten tuli huudettua 4.v suoraa huutoa että turpa kiinni kun se kitisi ja kinui vaikka oli sanottu ei moneen keraan aiheesta ja selitetty että miksi on ei.. Siis hirveetä. Kuinka voi niin totaalisesti mennä hermot että tuollaista huutaa omalle lapselle.

ap edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla