Hallitus: EK, Suomen Yrittäjät ja RKP:n ruotsalaiset järjestöt verovelvolliseksi!
Taitaa hallitus kaatua! RKP ei tule koskaan hyväksymään. Kokoomus ei hyväksy myöskään EK:n verotusta.
Ay-liikkeet pääsevät myös verotukseen. Mutta heille tämä onkin jo pitkään käynyt. Kaatumut aina Kokoomuksen vastustukseen koska samalla menisi verolle mm. EK.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b2257925-398a-495b-9493-44f1a7e1c…
Kommentit (27)
Loistavaa!
Tällä kertaa hallitus ei voi sanoa että vain ay-liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo.
Ei ole aprillipila.
Yleishyödyllisten järjestöjen verotus tapahtuu!
Voi tosin kaatua rkp:n ja Kokoomuksen vastustukseen.
"Isot leikkaukset ovat tulossa vielä sosiaali- ja terveysmenoihin, arviolta noin 600-700 miljoonaa euroa. Tämä toteutetaan muun muassa löyhäämällä hoitaja- ja hoitomitoituksia."
Voi jumalauta..
Hienoa! Verotuloja lisää.
Joku alapeukuttanut koska haluaa tämän veron vain ay-liikkeille.
Ymmärrän ay-mafian verotuksen mutta miksi ek:ta pitää verottaa?
Tuo maahan työpaikkoja toimillaan. Hyvä yleishyödyllinen järjestö.
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän tässä ole järkeä. Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo.
Ei ole aprillipila.
Ai että voi? No ihan varmasti kaatuu kun rkp lähtee hallituksesta heti jos heidän säätiöihin uhataan koskea. Nevö gona häppön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo.
Ei ole aprillipila.
Ei kokoomusedustajat tule loukkaamaan omaa ekosysteemiään. Menee moni mansikkapaikka yrittäjäjärjestöissä, jos niiden sijoitusasuntotulot laitetaan verolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo.
Ei ole aprillipila.
Ei kokoomusedustajat tule loukkaamaan omaa ekosysteemiään. Menee moni mansikkapaikka yrittäjäjärjestöissä, jos niiden sijoitusasuntotulot laitetaan verolle.
Siinä tapauksessa ei ay-liikkeetkään joudu veroja maksamaan! Sama tilanne pysyy päällä.
Hallitus toki voi kokeilla kepillä jäätä mutta kaatuu perustuslakiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Saihan siellä työpaikan esim. kokoomuksen Jyri Häkämies. Hyppäsi sinne suoraan ministerinpalliltaan ilman suoja-aikaa.
Ap, taas näyttää siltä, että luotat ja uskot eniten, IS:n paska journalismiin.
Koko IS:n artikkeli on niin syvältä perestäästä kuin vain olla voi.
Täyttö huu haata, sekä lukijoita ja klikkauksia kosiskelevaä.
Sillä Ita-Sanomat saa rahaa, sen mukaan, miten moni hlö sen juttuja klikkaa ja lukee.
YLE:llä se ei näin mene. Ja harvemmin myös Helsungin Sanomilla. Kuin myös pienimmillä maakuntalehdillä.
Vaan tätä eivät pelkän peruskoulun käyneet, tyhmät. lukutaidottomat ja yhteiskunnan asioita SEURAAMATTOMATTOMAT, eivät käsitä. Eivätkä koskaan käsitä
Koska ammattijärestöjen verovapaus oikeus.
rOn Työnantaja puoli hyväksynyt VAIN siksi, että nimenomaan suurten firmojen, ( joissa maksetaan tosi suuria osinkoja) osingoissa on maksuissa, ON HALUTTU, erittäin pieni verotus.
Tää on niin kutsuttu HILJAINEN SOPIMUS.
Näin se jutskat käytänössä menee, eikä tavallinen duunari puoli, käsitä asioista mitään?
Vai miksi duunarit voivat saada liitoistaan saada, kaikkia niitä SUURIA etuja, joita nyt saavat: edulliisia lomia huippupaikoilla.
Edullisia matkoja, Halpaa bensaa, Etuja liikkeistä ja hoteilleists, jne.
Vain siksi, koska, kun ammattiliittoja EI veroteta.
Eikä myöskään työnantajien tiettyjä osinkoja
Wihti- wihti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän EK:ta sinänsä, mitenkään veroteta.
Kysymys on koko oikeistolsisesta poliitiikasta, jossa kaikkein suurituloimmat, pyrkivät ka ovat siinä onnistuneetkin, välttämääm erittäin suurtrn
osinkotulojensa, asianmukaisen verotuksen. Täss se pointti on.
Kokoomus, työnsntajien ja suurten yritysten eniten osakkeita omistavat omistavat hlöt, ovat hiljaa hyväksyneet sen, ettei
Ammattijärjestöjen eikä - liittojen omaisuutta yms, veroteta. Eivätkä ne ole verovelvollisia.
Jos näin ei olis, eikä toimittaisi. Niin ay-liike voisi alkaa vaatimaan kaikkien yritysten osinkojen maksuista, suurimman mahdollisisen
verotuksen yhteiskunnalle. Tässkin jutuss, ovat varakkaat, ja erittäin hyvin ansaitsevat tahot voittajina.
Mutta voittajina ovat myös ovat myös, Suomen kaikkien alojen ay-liikkeet, eli työntekijöiden etujen ajajat.
Mitä ns, rikkaampi ja hyvinvoiva työntekijöiden ay-liitto ja pääjärjestö on: Sitä enemmän se kykenee tarjoamaan ja antammasn jäsenilleen ilmaisia
ja edullisia etuja.
Onhan tuo ollut aika absurdia, että me suomenkieliset kustannamme menetettyinä verotuloina oman pakkoruotsittamisemme, kun säätiörahoilla lahjotaan poliitikot pakkoruotsin kannalle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ollut aika absurdia, että me suomenkieliset kustannamme menetettyinä verotuloina oman pakkoruotsittamisemme, kun säätiörahoilla lahjotaan poliitikot pakkoruotsin kannalle.
Nyt on menty vielä pidemmälle kun hallitus yrittää sanella huonommat työehdot. Välttämätön uudistus... Niinhän se eekoossa nähdään se on ihan välttämätön että voidaan halpuuttaa palkat. Kultapossukerho tarvitsee lisää.
Mielenkiintoinen ketju. Oon ollut Metalliliitossa jo pitkään. Toimin levyseppä hitsarina suuressa vienti yrtiyksessä.
Alusta alkaen olen kuulunut oman alani liittoon. Sikäli ole helvetin hyvässä asemassa, etten ikänäni ole ollut päivääkään työttömänä omalla alallani.
Mutta toki työn perässä ole joutunut olen joutunut muuttamaan, ensin nuorena kotipaikkakunnalta pois.
Ja sittemmin pari kertaa työn perässä pakosta.
Muutoista huolimatta elämänkumppani, eli vaimokin löytyi. Hän oli töissä nykyisen työpaikkani henkilöstö-ravintolassa, Nuori vapaa, asiallinen ja niin helvetin nätti ja kiva nainen. Siitä se lähti,
Nyt avioliitossa, 2 lasta, itse rakennuttu vielä omakotitalo.
Ammattiliitto kaikessa mukana. Asuntolaina järjestyi, meillä oli toki säästöjä > ASP, mutta kyllä lainan myöntämiseen pankin johtokunnassa/ hallituksessa vaikutti sekin, ettö olin ollut oman alani liitodsa jo 18 vuotiaasta asti. Eli heti siitö lähtien, kun ammattikoulusta valmistuin.
Ja pääsin töihin paikkakunnan ja alueen suurimpaan firmasn, joks on myöd vienti firma.
Tiettyjen paikallisten pankkien päätöselimissä on vieläkin ns, johtokunnat, tms.
Jotka päättäväf siitä, keille suuris lainoja myönnetään. Noissa päättäjissä on myös ay- lliikkeiden etujen ajajia.
Pikkasen otaksun, että pitkä jäsenyyteni Metalliliitossa, säästöt ja ok elämäntapa, sai aikaan sen, jotta minulle ja vaimolleni myönnettiin asuntolaina.
Vaikka kumpikaan meistä ei ollut seudun alkuperäisiä asukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ketju. Oon ollut Metalliliitossa jo pitkään. Toimin levyseppä hitsarina suuressa vienti yrtiyksessä.
Alusta alkaen olen kuulunut oman alani liittoon. Sikäli ole helvetin hyvässä asemassa, etten ikänäni ole ollut päivääkään työttömänä omalla alallani.Mutta toki työn perässä ole joutunut olen joutunut muuttamaan, ensin nuorena kotipaikkakunnalta pois.
Ja sittemmin pari kertaa työn perässä pakosta.
Muutoista huolimatta elämänkumppani, eli vaimokin löytyi. Hän oli töissä nykyisen työpaikkani henkilöstö-ravintolassa, Nuori vapaa, asiallinen ja niin helvetin nätti ja kiva nainen. Siitä se lähti,
Nyt avioliitossa, 2 lasta, itse rakennuttu vielä omakotitalo.
Ammattiliitto kaikessa mukana. Asuntolaina järjestyi, meillä oli toki säästöjä > ASP, mutta kyllä lainan myöntämiseen pankin johtokunnassa/ hallit
No jaa, voi olla noinkin.
Itse otaksun että kunta halusi sinusta ja vaimostasi, hyvät ja luotettavat pysyvät veronmaksajat kuntaan.
Perheenne lisäsi myös lapsineen kunnan asukasmäärä. Päiväkoti, esikoulu, peruskoulu.
Metallialalla viennissä on suhteellisen hyvät palkat, joten olit netto veronmaksaja.
Tosin kunta ei voi milloinkaan, eikä missään olosuhteissa vaikuttaa pankkien myöntämiin asuntolainoihin.
Pankit itse päättää siitä, kuinka asuntolainat myöntävät. Samoin kuin lainan takuut.
Sekä arvion lainan takaisin maksykyvystä. Mutta tottahan toki puoltavat kommentit lainan myöntämisestä,
vaikuttavat tietyillä seuduilla helvetin paljon. Olivat puoltajina sitten ay- tai työnantajien leiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo.
Ei ole aprillipila.
Ai että voi? No ihan varmasti kaatuu kun rkp lähtee hallituksesta heti jos heidän säätiöihin uhataan koskea. Nevö gona häppön.
k
Ei se noin mene!
Miksi helvetissä RKP lähtis hallituksesta, vaikka puheenjohtaja kesäkuussa vaihtuu.
Vain RKP:n puheenjohtaja vaihtuu. Mikään muu puolueohjelmassa ei muutu.
Ja sen vuoksi myös vaihtuu opetusministeri. Sehän ois perseestä, mikäli RKP, lähtis lätkiin hallituksesta.
Vain ja ainoastaan, hallituksessa, voi vaikuttaa Suomen asiohin. Oppositodda ei ole mitään vaikutusvaltas mihinkään.
RKP ei tätä hallitusta tule kaatamaan. Se on saletti.
Hienoa! Olisikohan persujen ehdotus?
Tosiaan en usko menevän läpi. Kokoomus vastustaa