Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon löytänyt aivan ihanan tytyn ja oon kohta harrastamassa ekaa kertaa seksiä, joten mulla olis yksi kysymys

Vierailija
05.04.2024 |

Tykkääkö naiset, kun niitä kuristaa, repii hiuksista, läpsii perseelle ja huo rittelee seksin aikana? Olen miespuolisilta kavereilta kuullut, että jotkut tykkää muttei kaikki. Mitkä persoonallisuuden piirteet voivat kieliä siitä, että tykkää tuollaisesta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on misandria tai feministi, ei varmasti tykkää. juttelemalla selviää, ei tosin kannata heti ottaa puheeksi.

Vierailija
22/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että tyynyn.. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne noista tykkää, mut suuhun nus si minen on mielestäni sellaiselle mieleen. Noista "persoonallisista piirteistä" kannattaa seurata suun auki olemista ja sit samointein lelu poskeen.

Vierailija
24/27 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista vulvaa ap haluaa nuolla? Pienihuulista innietä vai imeä outien lihaverhot syvälle suuhun 🤔

Vierailija
25/27 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tykkääkin, niin asiaan kuuluu keskustella nuo etukäteen. Ei tehdä mitään, mistä ei ole yhteisymmärrystä, ja mahdollisten läpsäisyjen voimakkuuskin selvitetään yhdessä. Ap ei kuulosta olevan ihan perillä bdsm:n alkeistakaan, joten suosittelen pysyttelemään vaniljassa. Ehkä sitten aikuisena ja järkevämpänä voi laajentaa repertoaaria, jos siltä tuntuu.

Vierailija
26/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suunnattomasti kun mies on raju. Huo rittelun jättäisin pois, narttu, naaras, l umppu menee. Hiuksista repiminen ja perseelle läpsiminen takaapäin naidessa tuntuu kiihottavalta. Mari 26.

Vierailija
27/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin suunnattomasti kun mies on raju. Huo rittelun jättäisin pois, narttu, naaras, l umppu menee. Hiuksista repiminen ja perseelle läpsiminen takaapäin naidessa tuntuu kiihottavalta. Mari 26.

haluaako mari kunnolla pitkää penistä? läpsiä voin myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan