Oon löytänyt aivan ihanan tytyn ja oon kohta harrastamassa ekaa kertaa seksiä, joten mulla olis yksi kysymys
Tykkääkö naiset, kun niitä kuristaa, repii hiuksista, läpsii perseelle ja huo rittelee seksin aikana? Olen miespuolisilta kavereilta kuullut, että jotkut tykkää muttei kaikki. Mitkä persoonallisuuden piirteet voivat kieliä siitä, että tykkää tuollaisesta?
Kommentit (27)
Ei ne noista tykkää, mut suuhun nus si minen on mielestäni sellaiselle mieleen. Noista "persoonallisista piirteistä" kannattaa seurata suun auki olemista ja sit samointein lelu poskeen.
Millaista vulvaa ap haluaa nuolla? Pienihuulista innietä vai imeä outien lihaverhot syvälle suuhun 🤔
Jos joku tykkääkin, niin asiaan kuuluu keskustella nuo etukäteen. Ei tehdä mitään, mistä ei ole yhteisymmärrystä, ja mahdollisten läpsäisyjen voimakkuuskin selvitetään yhdessä. Ap ei kuulosta olevan ihan perillä bdsm:n alkeistakaan, joten suosittelen pysyttelemään vaniljassa. Ehkä sitten aikuisena ja järkevämpänä voi laajentaa repertoaaria, jos siltä tuntuu.
Nautin suunnattomasti kun mies on raju. Huo rittelun jättäisin pois, narttu, naaras, l umppu menee. Hiuksista repiminen ja perseelle läpsiminen takaapäin naidessa tuntuu kiihottavalta. Mari 26.
Vierailija kirjoitti:
Nautin suunnattomasti kun mies on raju. Huo rittelun jättäisin pois, narttu, naaras, l umppu menee. Hiuksista repiminen ja perseelle läpsiminen takaapäin naidessa tuntuu kiihottavalta. Mari 26.
haluaako mari kunnolla pitkää penistä? läpsiä voin myös.
jos on misandria tai feministi, ei varmasti tykkää. juttelemalla selviää, ei tosin kannata heti ottaa puheeksi.