Vallila, Finnlayson ja Makia selvitystilassa
Kommentit (132)
WOKE / TRANS agendat ajoi Suomeen MArin ex viisikko hallinto 2020-2023 ja se on jo tuhonnut mm. lasten ja nuorten mielenterveyttä ja Marin ex viisikko hallinto tuhosi suomalaisten talouden ja ostovoiman mikä on ajanut yrityksiä konkursseihin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Finlayson on tuossa joukossa.
Pistin tuon firman ostoboikottiin muutamia vuosia sitten, koska sen mainonta perustui minun halventamiseeni. Saa niitä pyyhkeitä ja lakanoita muiltakin.
Vallila joutaa kaatuakin, eipähän tarvitse kasvattaa rötösherra- Anne Bernerin omaisuutta enää yhtään. Makia on vissiin jo kertaalleen pelastettu, eikä ole näköjään muuttunut kannattavaksi, harvemminpa nuo muuttuvat. Finlayson vähän surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tom of Finland oli hyvä veto Finlaysonilta, ei woketusta, vaan suomalaista taidetta. Muuten yritysten yhteistyömallistotj, kuten Makian, ovat olleet väkinäisiä.
Niitä ToF -tuotteita moni osti kieli poskessa. Minäkin olisin ehkä läpällä voinut tehdä niin.
Konkurssien määrä on suurmillaan sitten 90-luvun laman. Taustalla on toki ulkoisia syitä kuten Venäjä ja korona mutta viimeisin niitti oli tämä hallitus joka on tehnyt voitavansa tappaakseen kuluttaja luottamuksen. Ei liene yllätys että kauppa kuihtuu. Nyt sitten ihmetellään että miksi konkurssit lisääntyy ja samalla väkeä putoo kortistoon.
2015:
Finlayson on viime aikoina korostanut toiminnassaan suvaitsevaisuutta. Yhtiön Tom of Finland -malliston yksi viesti on, että kaikilla on oikeus rakastaa toisiaan ja mennä naimisiin keskenään.
Näyttäisi, että yhteiskuntavastuulla on kysyntää. Iso osa meidän viime aikojen menestyksestä johtuu siitä, että olemme nostaneet vastuullisuuskysymyksiä pintaan, Kurttila sanoo.
Ei wokeilu, vaan tuotteiden huono laatu.
En mene kaupoille tullakseni pahalle mielelle epätasaisten lankojen, harvan kudoksen, laiskojen saumausten ja ajelehtivan neulanjälken vuoksi! Olen mieluummin ilman kauppoja.
P.s. Viherkupla-niminen nettikauppa myy hauskoja puutarhatarvikkeita. Viihdyn nykyään heidän liikkeessään.
Vierailija kirjoitti:
Se, että Vallila on tuossa mukana, on hyvä uutinen.
Terveisiä ex-ministeri Bernerille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa kiinan kuraa sekin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin. Sellaista kuraa, mitä tuotteet ovat olleet sen jälkeen, kun tuotanto lähti Suomesta, niin mitään muuta ei voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Markkinointi ja markkinointi. Nähtävästi ei osattu.
Laatu on kyllä tärkeämpi kuin markkinointi.
Berner tuhosi Suomen taksijärjestelmän, joten on oikeus ja kohtuus, että firma lähtee alta.
Finlayson since 1820!
Kaiken ne tuhoo.
Persujen peppua kuumottaa jokainen Tom of Finland- tuote, kun tulee se peppukipu mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin tuon firman ostoboikottiin muutamia vuosia sitten, koska sen mainonta perustui minun halventamiseeni. Saa niitä pyyhkeitä ja lakanoita muiltakin.
Minä viis veisaan mainonnasta ym. Olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa ostaa paskaa laatua, mitä nämä ovat tuoneet kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Berner tuhosi Suomen taksijärjestelmän, joten on oikeus ja kohtuus, että firma lähtee alta.
Ei ole tämän rouvan hankkeet menneet putkeen, ensin katastrofaalinen taksiuudistus mistä kärsii koko Suomi ja sitten hukkaa vielä perheyhtiönsä varat ja perintönsä. Ei tarvi sääliä, sitä saa mitä tilaa
Makialla jotain ihan kivoja vaatteita, mutta valitettavasti hinta/laatu ei ole kohdillaan. Alesta joskus ostanut ja eivät ole kestäneet puolta vuotta pidempään, täysihintaisena ei tulisi mieleenkään ostaa näin onnetonta laatua.
Vallila meni boikottiin monelta jo vuosia sitten Bernerin akan takia.
Akan töppäilyjen takia alkoikin jatkuva ale Vallilan tuotteissa. Olen tyytyväinen.
Finlaysonia vähän suren.
On niin homogeenistä noiden muoti. Finlaysonin kuosit muistuttavat Marimekkoa, vallila oli aikoinaan värikäs ja erilainen, nyt samaa beige-harmaa-musta-valkoinen -kuosia.