Ylöstempaus tapahtuu 8.4.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä vuosi?
No mitäpä luulet? 2024!
😂🤣 Näitä ennustuksia on tehty ja mitään ei ole tapahtunut. Eikä siellä pilven reunalla pysy, on vesihöyryä
Hei, onks ketään ylöstempastua paikalla? Haluutko kertoo kokemuksia? Mä en näköjään ollut valittujen joukossa :(
Vierailija kirjoitti:
Hei, onks ketään ylöstempastua paikalla? Haluutko kertoo kokemuksia? Mä en näköjään ollut valittujen joukossa :(
Ei päivä oo vielä ohi. Odota rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päivä oo vielä ohi. Odota rauhassa.
Niin, ketkä ovat päähenkilöitä? Suomalaiset, Eurooppalaiset? Jossain on jo 9.4.
Tiesittekö, että tämä ylöstempaus-doktriini/Raamatuntulkinta on syntynyt 1800-luvulla, eikä siitä ole kaikki fundamentalistikristitytkään samaa mieltä?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapture
The idea of a rapture as it is currently defined is not found in historic Christianity, and is a relatively recent doctrine originating from the 1830s. The term is used frequently among fundamentalist theologians in the United States.
Jenkkihapatusta sanon minä. Onhan se tietysti mukavaa ajatella, että p*skaa on tulossa, mutta juuri minun ei tarvitse sitä katsoa. Teologiset perusteet on kuitenkin ohkaiset ja tyystin vailla historiallisesti pohjaa.
Huhhuh puolet meiän työporukasta on jo tempaistu ylös tän päivän aikana! Aika paljon ylimääräistä duunia meillä muilla nyt kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo vielä tempastu mutta tosi kevyt olo on ollut koko päivän. Ihan kuin joku vähän jo vetelisi hupparin hupusta ylöspäin. Onhan tässä vielä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kele, täytyy juoda oluet pian, ajattelin vasta illemmalla aloittaa, mut hukkaan ne menee, jos NE tempaistaan tai sitten minut ja kaljat jää jääkaappiin:(
Miten sen voit tietää?Vain yksin Jumala tietää milloin se tapahtuu.
Istutaan täällä kaverin kanssa täpötäydessä bussissa ja meiän kuski tempaistiin just ylös kun oltiin lähdössä ja nyt sitten ollaan odoteltu korvaavaa kuskia jo puolisen tuntia. No parempi toki näin kuin jos se tempaus olisi tapahtunut kun jo ajettiin täysiä motarilla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt leijuvia ihmisiä.
Täällä on kyllä näkynyt aika montakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt leijuvia ihmisiä.
Täällä on kyllä näkynyt aika montakin
Voi tosin johtua myös siitä että ainakin täällä Tampereella on tosi kova tuuli just nyt
Mun tinderdeitti tempastiin ylös kesken treffien. Voi perse.