Onko tuo illan elokuva Kauriin metsästäjä hyvä elokuva? Kannattaako katsoa?
Kommentit (35)
On, kannattaa katsoa,pitäisi itsekkin pitkästä aikaa katsoa,viimeksi 80-luvulla videonauhurilla tuli katsottua kyseinen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Taksikuskin ja Väkivallan vihollisen kanssa Jokerin (2019) kantaisä
Väkivallan vihollinen oli hyvä aikanaan
Se on Death Wish.
Yksi parhaista sotaleffoista Kauriinmetsäjät on. Oikeastaan vain Ilmestyskirja Nyt on parempi sotaelokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Death Wish.
Charles bronson eli Charles Dennis Buchinsky Latvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihollinen porteilla oli hyvä sotaleffana. Siinä alussa annetaan venäläisille aseiksi lapiot ihan niinkuin nykyään.
Onneksi elokuva on niin pitkä, etteivät tiktokkaajat jaksa katsoa sitä. Muuten huomenna luettaisiin taas "kymmenet kouluampumisen takia aseistautuneet lapset kuolivat kun leikkivät venäläistä rulettia" -otsikoita.
Elokuva ajalta, jolloin Robert DeNiro tai Christopher Walken ei ollut vielä meemi tai parodia itsestään.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Älkää katsoko Kauriin metsästäjät, kun ette edes osaa leffan nimeä oikein!
Se on Kauriinmetsästäjät!
No eihän ole. Teillä meni molemmilla metsään.
Minä katson Matrix- elokuvan. Tänään 21.00.
Katsoin aikuisena ja se venäläinen ruletti kohtaus jäi pitkään mun mieleen, kamala kohtaus kaikessa raadollisuudessaan. Todella koskettava ja luonnollisia ja kauniita ihmisiä. Kaipaan tämmöisiä elokuvia.
Katsotaan jääkiekkoa ensin, mutta sen jälkeen tämän elokuva pariin.
666 oli vahvistusnumero, jaiks
Katsoin varmaan yli 20 vuoteen uudelleen leffan ja huomasin oudon jutun. Oliko Mike muidenkin mielestä homo? Siihen viitattiin aika monta kertaa hienovaraisesti tietysti. Itse ohjaaja Ciminoa on epäilty homoksi, vaikka hänellä oli naisystäviä.
Se on Death Wish eikä mikään kauhea suomennos, joka tarkoittaisi elokuvaa nimeltä "Enemy of the violence" ja Charles Bronson ei ole näytellyt sen nimisessä elokuvassa.