Perussuomalaisten valtuutettu sylki kohti päätoimittajaa
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moukka voi ihminen olla?
No tämä on se sama joka oli jo edellisen hallituksen ministereitten solvaamisesta otsikoissa. Ja valtuustokokouksissa riehuu, solvaa ja huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käytöstä perussuomalaisilta 😂 Rimaa ei kannata nostaa kovin korkealle persujen kanssa.
Persun kohdalla pitää olla kiitollinen, jos hän ei solvaa, sylkäise tai käy tisseihin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slaavilaisten kielten tutkiminen ei ole mikään takuu siitä, että osaa puhua sujuvaa ukrainaa. Halla-ahon väitöskirjakin oli kirkkoslaavista, joka on jo kauan sitten kuollut kieli.
Niin ja mitään akateemista uraahan Halla-aholla ei ikinä ollut. Hän hankki meriittinsä kirjoittamalla vihablogia kellarissa.
Anoppinsa kellarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassaritoimittajat kuriin!
En tunne kyseistä julkaisua, mutta jotenkin tuntuisi, että Haapavesi-lehti ei nyt ihan hirveän vasemmistolainen ole.
Minä tunnen, ei ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää persumieheltä! Iso vatsa, siilitukka ja pieni ..
Pieni mikä?
Vierailija kirjoitti:
Äänestä PS!
Suåinulta unohtui alku tuosta pois, kas näin
jos olet vähä järkinen äänestä Ps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää persumieheltä! Iso vatsa, siilitukka ja pieni ..
Pieni mikä?
ÄO
Vierailija kirjoitti:
Eipäs yleistetä täällä!
Juu ei, persuista 99,9% pilaa loppujen maineen.
Ohitan nyt kaiken muun.. mutta millainen ihminen sylkee toista päin???
Mua päin on yritetty töissä sylkeä. Kyseessä oli yksi aggressiivinen oikeasti, siis oikeasti jotenkin pahasti mielenvikainen tms. katujen mies.
Suuttui kun en ikinä myynyt sille mitään. Eikä se suostunut maksamaan mistään oikeaa hintaa. Muut työntekijät joskus myivät pelosta alemmalla hinnalla. Itse en suostunut. Lopulta annoin porttikiellon kun alkoi huorit telu ja uhkailu.
Eli toistan; millainen ihminen sylkee toisia päin???
Ps silti ainoa puolue suomalaisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on Jyväskylän kaupunginvaltuustossa menossa ihan oma r a s i s t i n e n ja syrjivä show niin kulttuuria, m a a h a n m u u t t a j i a kuin seksuaalivähemmistöjäkin kohtaan, kertoo eräs Kokoomuksen kaupunginvaltuutettu.
Hän kritisoi rajoittamattomia puheenvuoroja, jotka johtavat siihen, että yksi ihminen saattaa ottaa yhdestä aiheesta kahdeksan kolmen minuutin puheenvuoroa, ja päälle tulevat vielä puolueen omat kommentit.
-Saatetaan kuunnella jotain r a s i s t i s t a sontaa 1,5-2 tuntia, ja se ei etene mihinkään.
Niin kaikki on rasismia, jos ei pidä siitä, että tänne tulee enemmän elätettäviä, kun ei pystytä elättämään omiakaan!
Jos nyt ensiksi huolehdittaisiin omista!
______
Länsiväylän uutispäällikkö on Riikka Purran aviomies.
LÄNSIVÄYLÄ
Vierailija kirjoitti:
Ohitan nyt kaiken muun.. mutta millainen ihminen sylkee toista päin???
Mua päin on yritetty töissä sylkeä. Kyseessä oli yksi aggressiivinen oikeasti, siis oikeasti jotenkin pahasti mielenvikainen tms. katujen mies.
Suuttui kun en ikinä myynyt sille mitään. Eikä se suostunut maksamaan mistään oikeaa hintaa. Muut työntekijät joskus myivät pelosta alemmalla hinnalla. Itse en suostunut. Lopulta annoin porttikiellon kun alkoi huorit telu ja uhkailu.
Eli toistan; millainen ihminen sylkee toisia päin???
Perussuomalainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käytöstä perussuomalaisilta 😂 Rimaa ei kannata nostaa kovin korkealle persujen kanssa.
Persun kohdalla pitää olla kiitollinen, jos hän ei solvaa, sylkäise tai käy tisseihin kiinni.
Tämän po syljeksijän naiset taitaa kiertää niin kaukaa kuin suinkin maata riittää. Ei ole mikään varsinainen saalis, ei lainkaan jos saan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä PS!
Päivä päivältä minulle on yhä suurempi arvoitus, miksi kukaan enää äänestää persuja.
Mun mielestä on todella pelottavaa, että persujen kannatus on kaikista vaalilupausten rikkomisista ja muusta huolimatta lähinnä kasvussa.
Joko puheenjohtaja Purra on kommentoinut?
Vierailija kirjoitti:
Ps silti ainoa puolue suomalaisen puolella.
Missä asiassa? Alistamisessa, köyhyyteen ajamisessa vai missä?
Niin ja mitään akateemista uraahan Halla-aholla ei ikinä ollut. Hän hankki meriittinsä kirjoittamalla vihablogia kellarissa.