Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo sanoi haluavansa vierasta miestä

Vierailija
04.04.2024 |

Ollaan pitkään oltu yhdessä. Vaimo sanoi haluavansa vierasta miestä. Puhuttiin asiasta ja ehdotin vaimolle parinvaihtoa. Silloin molemmat saisi vierasta samaan aikaan. Onko muilla pareilla ollut vastaavaa keskustelua tai tehtynä tuo parinvaihto ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuisin ja olisin onnellinen vaimon puolesta että uskalsi ehdottaa.

Suostuisin jopa siihen että vain vaimolla olisi lupa vieraisiin.

Vierailija
2/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee siinä ettei se vaimon valmiiksi valitsevan vieraan miehen vaimo halua tuota kuviota tai vaimoa ei välttämättä edes ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma lienee siinä ettei se vaimon valmiiksi valitsevan vieraan miehen vaimo halua tuota kuviota tai vaimoa ei välttämättä edes ole

Tai sen toisen miehen vaimo ei tiedä mitään koko asiasta eikä ole tarkoituskaan tietää.

4/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sittenhän on oivallinen tilaisuus 2M+N-yhdistelmälle. Omissa fantasioissani en keksi mitään tarvetta toiselle naiselle.

Vierailija
5/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu myös pitkään yhdessä (n.20v) ja joskus kolme vuotta sitten ruettiin miettimään parinvaihtoa tai jotain kimppaa. No vieläkin on toteuttamatta kun älysimme että ei meillä ole aikaa siihen tällä hetkellä. Meillä siis muksut vielä aika pieniä ja hoito mahdollisuudet aika huonot. Kerran jo asiasta hieman riideltiinkin niin kysyin vaimolta että meinaatko oikeasti että ei vierasta tekisi mieli? Vastasi että kyllä olisi kiva kieltämättä kokeilla. Mutta se että löytää ne kuuluisat kemiat ja ajan neljän hengen kesken kohdalleen niin on oltava taivaan merkit kohdallaan. No ehkä joku päivä toteutuu ja muutamien kiinnostavien kanssa ajatuksia ja viestejä on vaihdettukkin.

Vierailija
6/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän on muuttuvia tekijöitä jos sallit vaimosi saada vierasta miestä ja itse jätät ainakin vielä vieraan naisen väliin. Katsotaan naisen kokemuksen jälkeen tilanne uudestaan.

Vierailija
7/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin oikein, mutta mies ai saa haluta tuollaiselta seksipedolta toista naista edes ajatella. Se on järjen sanelema laki.

Vierailija
8/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme 5-kymppinen, 30v yhdessä ollut aviopari, ja ollaan myös kiinnostuneita parinvaihdosta. Ajatuksena se, että kumpikin saisi nauttia vieraasta luvan kanssa. Mikään 2+1 kuvio ei kiinnosta kumminkaan päin.

Vierailija
9/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme 5-kymppinen, 30v yhdessä ollut aviopari, ja ollaan myös kiinnostuneita parinvaihdosta. Ajatuksena se, että kumpikin saisi nauttia vieraasta luvan kanssa. Mikään 2+1 kuvio ei kiinnosta kumminkaan päin.

XU:ta voimme kyllä suositella. Ihania kohtaamisia ja intohimoisia. 

Vierailija
10/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sille enää vieras on.

Vierailija
11/22 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös pitkä suhde takana. Puhetta oli parinvaihdosta ja se myös tehtiin. Jännitti ihan pirusti ekalla kerralla. Sitten näin kuinka mieheni otti vierasta naista ja aloin rentoutua. Kiihottavaa ja jännää ollut joka kerralla.

N56 ja M54

Vierailija
12/22 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös pitkä suhde takana. Puhetta oli parinvaihdosta ja se myös tehtiin. Jännitti ihan pirusti ekalla kerralla. Sitten näin kuinka mieheni otti vierasta naista ja aloin rentoutua. Kiihottavaa ja jännää ollut joka kerralla.

N56 ja M54

Mitä kautta löysitte uudet kimppailupartnerinne?

Vierailija
13/22 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin oikein, mutta mies ai saa haluta tuollaiselta seksipedolta toista naista edes ajatella. Se on järjen sanelema laki.

No ei tulisi mieleenkään jäädä ilman vierasta pillua, jos vaimo haluasi vierasta kullia. Jos vaimo olisi jäänyt pettämisestä kiinni olisi suhde muuttunut hetkessä avoimeksi. Oma uskollisuus olisi loppunut välittömästi. Siihen ei olisi auttaneet mitkään selitykset tai anteeksipyynnöt.

Vierailija
14/22 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N56 ja M54

Meidän suhteessamme minä olen ollut rohkeampi ja kokeilunhaluisempi kuin mieheni, enkä kavahtaisi parinvaihtoakaan. Ja itse asiassa minua siinä voisi kiehtoa ja kiinnostaa juuri tuo mainiosti sanomasi "otti vierasta naista". Kai se on niin että naisena kiihotun kiihottuneista miehistä, ja jos oma mieheni tosiaan kiihottuisi äärimmilleen tuosta toisesta naisesta, voisin tätä naista rohkaista ja innostaa olemaan jännittämättä ja antamaan miehelleni kaiken mikä annettavaa olisi. Mutta mielikuviahan nämä minulle ovat.

Vierailija
15/22 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiehtoo ajatus että toinen mies panisi vaimoani. Olen sen sanonut mutta vaimo ei innostunut.

On vaimo sentään ollut etelän rannalla rinnat paljaana ja minua todella kihelmöi ne ohitse kulkevat kymmenet miehet jotka vaimoani vilkaisivat.

Vierailija
16/22 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras mies vaimon sängyssä on parasta.

Vierailija
17/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies vaimon sängyssä on parasta.

Vieras pari meidän sängyssä ja pareja vaihtaen olisi minun ykköshaaveeni.

m51

Vierailija
18/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen parin löytäminen voi olla vaikeaa. Sinä täytyy kuitenkin neljän ihmisen sopia toisilleen. Helpompaa on jos molemmat käyvät "vieraissa" tahollaan. Me etsimme ensin toista pariskuntta, mutta aina oli jotain että se ei jollekkin käynyt. Nyt käymme erikseen.

Vierailija
19/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon puhunut tosta miehelle. Ei vain ole innostunut ja asia taas jäänyt. Itse voisin käydä yksin ja tottakai mieskin saisi mennä yksin ja myös parinvaihto jonkun kivan parin kanssa ois jees. Mut mies jo silloin sanoi että ei ainakaan yksin ikinä liikuttas. Tuskin edes parinvaihto yhdessä onnistuu ikinä. Harmi

Vierailija
20/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä suositus Wildclubista. Ollaan käyty siellä 15 vuotta. Siisti, ihmisillä ei alko ongelmaa, mukavia ihmisiä, ei kameroita. Voi myös vain katsella ja jutellakin.