Kilpailetko sinä sairauksilla?
Tulipa tässä vuoteenomana maatessa mieleen, että kuinka monella on tapana soitella sairaalle ihmiselle ja valottaa kuina hänellä on ollut joskus ihan sama mutta paljon paljon kipeämpi ja piti syödä paljon enemmän lääkkeitä?
Ihan kuin oikeasti kiinnostaisi tällaiset asiat. Jos ei ole muuta asiaa, niin jätä ennemmin soittamatta
Kommentit (24)
Miksihän suomalaiset on sellaisia. Ilkeitä ja hirveän kateellisia ja pahantahtoisia selän takana paskan puhujia. Ihan kuin kaikki vois henkisesti jotenkin tosi huonosti. Onko ne kaikki masentuneita ja ei kehtaa mennä hoitoon ettei saa leimaa vai mistä ihmeestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on näitä kun joku kertoo kommenttipalstalla että kuinka keski-iän ylittäneenä verenpaine ja kolesteroli on vähän koholla ja kuinka helposti saa virtsatietulehduksen seksin jälkeen, nämä muistavat aina sanoa että ei heillä vaan ole tuollaisia ongelmia, ihan kuin kyse olisi jotain kilpailusta.
Mitä joku saa anonyyminä iloa tuollaisesta kehuskelusta? Olemme yksilöitä, näille se ei ilmeisesti ole vielä selvinnyt.Joku tällä palstalla väitti jopa että mulla on hypokondria, kun saan seksistä virtsiksen. Varmasti oli joku mies.
Jonkun lehden palstalla puhuttiin virtsatietulehduksesta ja muista vaihdevuosien tuomista ongelmista, eiköhän sinne heti ehtinyt joku 5kymppinen nainen kehumaan kuinka hänellä ei mitään tuollaisia ongelmia ole. Niin kuin mitä sitten? Monilla muilla on eikä n
Mulla on ollut virtsiksiä ihan nuoresta asti ja lukuisia kertoja olen kuullut kavereilta samantyylistä kommenttia, että "Mulla kai ei ole ollut kertaakaan virtsistä, vaikka teen niin ja näin ja noin ja en tee noin ja näin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on näitä kun joku kertoo kommenttipalstalla että kuinka keski-iän ylittäneenä verenpaine ja kolesteroli on vähän koholla ja kuinka helposti saa virtsatietulehduksen seksin jälkeen, nämä muistavat aina sanoa että ei heillä vaan ole tuollaisia ongelmia, ihan kuin kyse olisi jotain kilpailusta.
Mitä joku saa anonyyminä iloa tuollaisesta kehuskelusta? Olemme yksilöitä, näille se ei ilmeisesti ole vielä selvinnyt.Joku tällä palstalla väitti jopa että mulla on hypokondria, kun saan seksistä virtsiksen. Varmasti oli joku mies.
Jonkun lehden palstalla puhuttiin virtsatietulehduksesta ja muista vaihdevuosien tuomista ongelmista, eiköhän sinne heti ehtinyt joku 5kymppinen nainen kehumaan kuinka hänellä ei mitään tuollaisia ongelmia ole. Niin kuin mitä sitten? Monilla muilla on eikä n
Huvittava esimerkki: Facessa on lukemattomia vaihdevuosioireryhmiä. Sinne hakeudutaan kokemaan vertaistukea, kertomaan omista vaikeista oireista, ja etsimään päteviä gynekologeja jne. Tai niin luulin! Viimeksi eilen huomasin jossakin oireketjussa tätejä, jotka tulivat ihan vain kertomaan ettei heillä ole vaihdevuosioireita vaikka ovat 55 vee! En tiedä miksi nuo ihmiset hakeutuvat näihin ryhmiin, tai mitä saavat pätemisestään, mutta jotakin tärkeää sen tarvitsee olla 🤔
Jonkun lehden palstalla puhuttiin virtsatietulehduksesta ja muista vaihdevuosien tuomista ongelmista, eiköhän sinne heti ehtinyt joku 5kymppinen nainen kehumaan kuinka hänellä ei mitään tuollaisia ongelmia ole. Niin kuin mitä sitten? Monilla muilla on eikä niihin voi mitenkään vaikuttaa. Olenkohan jotenkin huonompi ihminen nyt kun on estolääkitys ja joutuu suunilleen miettimään planeettojen asennot ennen kuin uskaltaa harrastaa seksiä? Tuo on ihan samaa empatian puutetta kuin toisten sairausten vähättely.