Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpailetko sinä sairauksilla?

Vierailija
04.04.2024 |

Tulipa tässä vuoteenomana maatessa mieleen, että kuinka monella on tapana soitella sairaalle ihmiselle ja valottaa kuina hänellä on ollut joskus ihan sama mutta paljon paljon kipeämpi ja piti syödä paljon enemmän lääkkeitä? 

Ihan kuin oikeasti kiinnostaisi tällaiset asiat. Jos ei ole muuta asiaa, niin jätä ennemmin soittamatta

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietä sun olevan sairaana ja vielä ihmeellisempää mitä sairastat?

Vierailija
2/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan tietä sun olevan sairaana ja vielä ihmeellisempää mitä sairastat?

Näköjään tieto levinnyt kavereiden keskuudessa ja tulee sukulaisiltakin näitä mahtavia soittoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavani saattaa kehuskella myös jonkun oman tuttavansa tai naapurinsa sairauksilla. Jos vaikka kerron juuri kotiutuneeni päiväkirurgisesta leikkauksesta, niin hän vastaa tähän "aijaa, mun naapuri sirpakin oli jonkun aikaa sitten leikkauksessa ja se joutui olemaan sairaalassakin monta päivää. Tikkejäkin laitettiin tosi paljon ja kuntoutuminen kestää kauan."

Vierailija
4/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tapana kilpailla kenellä on kurjinta. Oli se sitten sairaudet, köyhyys, rakkaussuhteet, jne.

Vierailija
5/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, isäni soitti kun mulla oli välilevynpullistuma, että voivoi kyllä hänellä on ollut se jo monta vuotta ja koko ajan pitää syödä myrkkyjä. Ja kun en lääketokkurassa jaksanut jutella, niin ihmetteli, että oletpas sinä tänään huumorintajuton. Ja väkisin vaan liikkeelle!!

Vierailija
6/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on tarkoitus kannustaa, että paljon pahemmistakin vaivoista toivutaan kuirenkin?

Vierailija
7/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siinä on tarkoitus kannustaa, että paljon pahemmistakin vaivoista toivutaan kuirenkin?

Silloinhan sen voisi sanoa suoraan, eikä paasata kuinka hänellä on ollut sitä ja tätä. Ei nappaa siinä kohtaa yhtään kun on kipeänä

Vierailija
8/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tapana kilpailla kenellä on kurjinta. Oli se sitten sairaudet, köyhyys, rakkaussuhteet, jne.

Ja lytätään toisten kokemuksia. Mutta MINUN mummoni joutui lukemaan päreen valossa, kyllä sulla on ollut asiat hyvin, kun oli jo sähkövalot vaikkei ollutkaan ruokaa.

Vierailija
9/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilpaile enkä ole sairas

Vierailija
10/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, olen monisairas mutten todellakaan tahdo puhua sairauksistani, se on riittävän vaikeaa jo lääkärin pakeilla. Hitto että minua ärsyttää kun ihmiset sitten kysyy ja juoruilevat selkäni takana siitä. 

Vierailija
11/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että takana on ajatus että haluaa kertoa kuinka ollaan ikään kuin samassa veneessä. Että tiedän miltä susta tuntuu. 

Mutta eihän se tietenkään niin toimi. Ja ärsyttävää on. 

Vierailija
12/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei osoittaa aidosti myötätuntoa, vaan pitää tuossakin pyrkiä vähättelemään toisen kokemaa. Nähty on

Vierailija
13/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, olen monisairas mutten todellakaan tahdo puhua sairauksistani, se on riittävän vaikeaa jo lääkärin pakeilla. Hitto että minua ärsyttää kun ihmiset sitten kysyy ja juoruilevat selkäni takana siitä. 

Joo. Monisairas kun on ja vielä kroonisesti ja menee niistä selittämään, niin monen asenne on että "Ei sulla oikeasti voi olla noin paljon vaivoja. En usko. Kuvittelet vain. " Sitten alkavat vielä puhua, että se on luulosairas, mt-ongelmainen.

Vierailija
14/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä kun joku kertoo kommenttipalstalla että kuinka keski-iän ylittäneenä verenpaine ja kolesteroli on vähän koholla ja kuinka helposti saa virtsatietulehduksen seksin jälkeen, nämä muistavat aina sanoa että ei heillä vaan ole tuollaisia ongelmia, ihan kuin kyse olisi jotain kilpailusta. 

Mitä joku saa anonyyminä iloa tuollaisesta kehuskelusta? Olemme yksilöitä, näille se ei ilmeisesti ole vielä selvinnyt. 

Vierailija
15/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää siinä lajissa ainakaan toistaiseksi.

Vierailija
16/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei osoittaa aidosti myötätuntoa, vaan pitää tuossakin pyrkiä vähättelemään toisen kokemaa. Nähty on

Tämä! Mielellään myös kiusataan sairaudesta ja sen merkeistä. Jos ei suoraan, niin kierteellä. Etenkin Vaasassa tämä on jopa oma seksuaalisen kiihottumisen lajinsa!

Vierailija
17/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mielellään myös kiusataan sairaudesta ja sen merkeistä. Jos ei suoraan, niin kierteellä. Etenkin Vaasassa tämä on jopa oma seksuaalisen kiihottumisen lajinsa!

Mitä 😳 Siis kiihotutaanko Vaasassa toisten kärsimyksestä?

Vierailija
18/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä talvena jostain syystä pahentunut diabeettinen neuropatia on vielä riittänyt, jalat särkevät jo liki jatkuvasti muttei ole varaa lääkäriin. Kumpi kuolee ensin, minä vai satunnainen kokkaripoliitikko on enää ajan kysymys. Vankilassa saa sentään hoitoa.

Vierailija
19/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on näitä kun joku kertoo kommenttipalstalla että kuinka keski-iän ylittäneenä verenpaine ja kolesteroli on vähän koholla ja kuinka helposti saa virtsatietulehduksen seksin jälkeen, nämä muistavat aina sanoa että ei heillä vaan ole tuollaisia ongelmia, ihan kuin kyse olisi jotain kilpailusta. 

Mitä joku saa anonyyminä iloa tuollaisesta kehuskelusta? Olemme yksilöitä, näille se ei ilmeisesti ole vielä selvinnyt. 

Joku tällä palstalla väitti jopa että mulla on hypokondria, kun saan seksistä virtsiksen. Varmasti oli joku mies.

Vierailija
20/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että jotkut lääkäritkin vähättelee. Kerran menin pahan migreeniputken takia lääkäriin, niin tämä alkoi kysellä että olenko parisuhteessa. Kun en ollut, niin kuulemma kun asuin yksin, niin mulla oli vain liikaa aikaa miettiä oireita eikä mitään migreeniä. Siinä vaiheessa ois toivonut, että oispa joku simulaattori millä sais lääkärin kokemaan oireet, niin tajuais itsekin hävetä moisia analyyseja. Siis jos kärsimykseltään pystyis mitään ajattelemaan ollenkaan.