Sointu Borg sai ikonisen tittelin
Vuoden Eevaksi on valittu yrittäjä ja somevaikuttaja Sointu Borg, 31. Kyseessä on Eeva-lehden järjestämä lukijaäänestys. Ehdolla olivat Borgin lisäksi toimitusjohtaja Fadumo Ali, elokuvaohjaaja Alli Haapasalo, feministitutkija Saara Särmä ja professori Vappu Taipale.
Borg on voitostaan samaan aikaan onnellinen ja hämmentynyt.
En usko, että olisin voittanut 15 vuotta sitten, hän toteaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/126bead3-9128-4888-bb7f-19fdf5…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Taipale ole jo eläkkeellä?
No on, mutta ihan elämäntyönsä puolesta ansaitsee arvostusta.
Sointu on kyllä hyvä roolimalli nuorille. Tiktokissa järkeviä elämänohjeita.
Minä olen aiemmin ajatellut Soinnusta juuri niin, että mikä ihme tyrkky bimbo. Mutta olen muuttanut mieltäni. Jos hän haluaa näyttää siltä miltä näyttää, niin siihen hänellä on täysi oikeus, ilman, että ajattelen hänestä ylenkatseellisesti. Nykyään pidän häntä rohkeana ja menestyvänä, ihailen suorastaan, vaikka oma ulkonäköihanteeni onkin erilainen. Onnea voitosta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aiemmin ajatellut Soinnusta juuri niin, että mikä ihme tyrkky bimbo. Mutta olen muuttanut mieltäni. Jos hän haluaa näyttää siltä miltä näyttää, niin siihen hänellä on täysi oikeus, ilman, että ajattelen hänestä ylenkatseellisesti. Nykyään pidän häntä rohkeana ja menestyvänä, ihailen suorastaan, vaikka oma ulkonäköihanteeni onkin erilainen. Onnea voitosta!
Jos oma lapsesi ryhtyisi kynnysmatoksi kuten Sointu, olisitko iloinen?
Keitä nämä ihmiset ovat? Joitain tatuoituja somenahkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä naisia ehdolla.. Sellaset kisat.
Niin, kyllähän vuoden Eeva pitäisi toetysti olla mies, nykypäivänä.
Ja mieluusti vielä jostakin muusta maanosasta lähtösin
Borg ilmeisesti 183 cm pitkä? Aika näyttävä tapaus kieltämättä
Kyllähän Vappu Taipale on kova muija, ehkä nykyään ihmiset ei häntäkään tiedä kun ei ole mikään pintaliitojulkimo.