Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin itselleni kampaamoon hiusten leikkuu ajan - annettiin 45 minuuttia

Vierailija
04.04.2024 |

ja tuohon aikaan sekä hintaan sisältyy pesu sekä tietenkin kuivaus ja kampaaminen leikattuun tyyliin.

No, arvatkaa kauanko siihen leikkuuseen meni?

koko hoito yhteensä 20 minuuttia, mutta jouduin kuitenkin maksamaan 45 minuutille annetun hinnan!

Ja millainen ... olenko tyytyväinen?

No, en ole. Jos on 45 minuuttia aikaa leikkaamiseen, niin kai se sitten tarkoittaa, että se leikkaus tehdään jotensakin jonkinlaiseen asiakkaan hiuslaatuun ja varmaan vähän pään ja kasvojen malliin sopivaksi. Siis vähän katsotaan että tyyliä. No, nyt ei kyllä katsottu sen enempiä, ihan vaan leikeltiin taas sellaisia tasapitkiä palkkikerroksia. Otsahiuksista sanoin, kun edellisellä kerralla se palkki jatkui toisen kampaajan käden jäljiltä suoraan tähän otsahiusosioon jonka kampaan sivulle... Siis sen kampaajan jäljiltä se otsahiuksosa tippui suoraan alas... Sitä ei oltu yhtään leikattu viistoon, jotta se asettuisi sivulle nätimmin. 

No, ja juu, siinä kun istuin tuoliin, multa kysytään "pestäänkö, oletko äskettäin pessyt", sanoin, että eilen huuhtelin ja laitoin hoitoaineen... ja ihan miten se sulle onnistuu paremmin se leikkaus... No, mieluusti se kampaaja olis jättänyt sitten ilmeisesti pesuvaiheenkin väliin, vielä nopeampi tapaus hänelle siis, tosin ei siinä pesussa sitten mennyt kuin viitisen minuuttia kun ajatellaan se kapan laitto ja kysely ja siirtyminen sinne pesupaikalle... Eli leikkaus sitten jotain noin 10 minuuttia, kuivaus ja ns. kampaus sekä leikkuun maksu 5 minuuttia.

Ok! ONKO OIKEIN ETTÄ MAKSU OTETAAN TÄYDESTÄ VARATUSTA  AJASTA JA TYÖN JÄLKIKÄÄN EI OLE MIKÄÄN ERITYISEN HYVÄ!

No, meni taas kampaamo vaihtoon!

Olis mulla ollut ihan mallikuvakin jota olisin voinut näyttää, että näin mä aattelin - erityisesti tämä etuosa hiuksista... Mut siitä kuvasta ei olis ollut mitään hyötyä.

Olikohan sillä kampaajalla joku seuraava asiakas jo luvattu isompaan työhön  tulemaan... soiton perusteella. Juu, tuu vaan, kyllä sopii...Ei sille kuitenkaan netissä ollut tähän päivään kuin kaksi peräkkäistä 45 min aikaa jäljellä kun minä aikani varasin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla viiteen vuoteen, kun en ole ollut tyytyväinen. Leikkaan itse, olen värjännyt itse ja nyt toteutan hiusten vaalennusta itse.Eilen leikkasin täysikäisen poikani hiukset. 

Vierailija
2/2 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele avaamaan suusi, kun kampaajalle menet. Kerro miten haluat hiuksesi leikattavan. Minun kampaaja ottaa maksun tehdystä työstä. Tietää hiusteni laadun, tietää mitä pitää tehdä, kun aika varataan. Tänään kävin värjäyttämässä hiukset. Kampaaja kokeili hiuksiani käsittelyn jälkeen ja ilmoitti, että latvat ei kärsiny käsittelystä. Olisi leikannut, mikäli olisi ollut tarvetta. Otsis leikattiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi