Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemattoman miehen kanssa seurustelu

Vierailija
04.04.2024 |

Olen tapaillut erästä miestä puolisen vuotta ja kaikki on mennyt hyvin. Yksi asia nyt mietityttää. Tässä jokin aika sitten tuli puheeksi entiset parisuhteet ja vaikka hän on jo reippaasti yli kolmekymmentävuotias niin hänellä on vain yksi parisuhde (muutaman vuoden mittainen) takanaan. Voiko tällaisesta pidemmän päälle tulla mitään? Luulisi, että kolmekymppisellä miehellä olisi ollut enemmän kokemuksia naisista, mutta hänellä on vain yksi.

Millainen turn-off tämä teille olisi, jos mies muuten on mukava?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hänelle mahdollisuuden. Mikset kysy häneltä suoraan miksei hänellä ole ollut enemmän suhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta suhdetta pitäisi olla?

Vierailija
4/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon mies on kyllä suuri turnoff. Itse en pystyisi alkaa opettaa toiselle miten toimia naisen kanssa.

Vierailija
5/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei ollut yhtään vielä tuossa iässä, riippuen tietenkin miten reilusti yli 30 määritellään. En kokenut tarpeelliseksi olla suhteessa vain sen takia, että olisi joku ja ne jotka kiinnostivat, eivät olleet syystä tai toisesta saatavillani. Lisäksi pidin elämästäni ihan ilman kumppaniakin.

Jos kysyisit nykyiseltä puolisoltani, niin olisi kyllä tyytyväinen minuun, vaikka toki en täydellinen olekaan. Toki se nyt on täysin turhaa sanoakaan, mutta tällä palstalla tuntuu olevan tärkeää myös lisätä itsestään selvyyksiäkin kommentteihin.

Vierailija
6/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies on kyllä suuri turnoff. Itse en pystyisi alkaa opettaa toiselle miten toimia naisen kanssa.

Ja kaikkien naisten kanssako toimitaan samalla tavalla?

Vierailija
7/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänestä sängyssä mihinkään vai meneekö sekin opettamiseksi?

Vierailija
8/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan se ensimmäinen ja opettaja aina on. Toisekseen jokainen ihminen on erilaisesti käyttäytyvä yksilö, joten hänet on pakko aina opetella, vaikka olisi sadan kanssa ollut.

Vierailija
9/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mukava ja herättää kiinnostusta, niin miksi olisi turn-off?

Mä jopa toivoisin, että kumppani olisi niin itsetietoinen, että ryhtyisi suhteeseen vaan tosissaan. Olisiko parempi, että miehellä olisi viisi pari vuotta kestänyttä suhdetta?

Meillä on miehen kanssa melkein 10 vuotta ikäeroa ja alkuaikoina (ollessani reilu parikymppinen), koin surua siitä, että miehellä oli ollut useita muutaman kuukauden ja parin vuoden väliltä kestäneitä suhteita. Eivät kuulemma olleet vakavia, eikä kemiat oikein olleet kohdanneet. Ihmettelin miksi sellaisiin suhteisiin pitää lähteä.

Itselläni oli takana yksi "pidempi" suhde ja muutaman kanssa olin viettänyt aikaa, mutta suhteeseen tai petipuuhiin en heidän kanssaan lähtenyt, kun ei tuntunut oikealta.

Vierailija
10/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies jolla on yksi pitkä parisuhde takanaan omaa enemmän kokemusta naisista kuin baarista satoja naisia yöksi kantaneella häntäheikillä . Sitoutumiskykyäkin tuo osoittaa . 

Vierailija
11/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen avaruussukkula nainen muka on, jonka kanssa pitää toimia jotenkin erityisellä tavalla?

Vierailija
12/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa yksinänne, jos olette noin itsekkäitä ja typeriä. Muistuttaisin,että AP sinäkään et ole täydellinen.

Vierailija
13/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän mikään kokematon ole jos on parisuhde takana.

Vierailija
14/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä hyvä aihio.

Vierailija
15/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä hyvä aihio.

Niin, voi koulia hänestä tossukan, jonka voi sitten jättää.

Vierailija
16/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag jos parisuhde cv on noin tyhjä. Sille on aina joku syy miksi mies ei ole kelvannut.

Vierailija
17/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kokematon 30v kun tavattiin. On ihana aviomies, hyvä sängyssä ja lempeä isä lapsellemme 😊

Vierailija
18/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaisen luuserin kanssa olla. Naisen haluaa kokeneen panomiehen jolla ollut yhden yön juttuja kaksi sataa ainakin ja vähintään pitää olla kaksi kertaa naimisissa ollut.

Vierailija
19/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kokematon ole jos on kerran parisuhteessa ollut. Kokematon mies ei ole ollut parisuhteessa.

Vierailija
20/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia kun olette noin hemmetin epävarmoja itsestänne ja ette osaa edes ajatella tai tehdä päätöksiä itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi