Kokemattoman miehen kanssa seurustelu
Olen tapaillut erästä miestä puolisen vuotta ja kaikki on mennyt hyvin. Yksi asia nyt mietityttää. Tässä jokin aika sitten tuli puheeksi entiset parisuhteet ja vaikka hän on jo reippaasti yli kolmekymmentävuotias niin hänellä on vain yksi parisuhde (muutaman vuoden mittainen) takanaan. Voiko tällaisesta pidemmän päälle tulla mitään? Luulisi, että kolmekymppisellä miehellä olisi ollut enemmän kokemuksia naisista, mutta hänellä on vain yksi.
Millainen turn-off tämä teille olisi, jos mies muuten on mukava?
Kommentit (40)
Sillä ei ole mitään väliä. Usein se ensimmäinen pidempi parisuhde ei toimi mutta kun se on jo takana niin ei haittaa. Parisuhde pitää aloittaa avoimin mielin. Jos olet koko ajan etsimässä vikoja toisesta ja asioita jotka voivat todistaa että parisuhde ei tule onnistumaan, niin et tule ikinä saamaan parisuhdetta. Ei täydellistä kumppania olekaan, sinun pitää löytää sellainen kumppani jonka "vikojen" kanssa pystyt elämään.
Vaikuttaa tylsältä mieheltä. Jätä se ja etsi jostain joku komea jännämies joka naisia pettää ja kohtelee huonosti. Jännämiehillä on ollut suhteita paljon joten ne ovat aina naiselle hyviä kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia kun olette noin hemmetin epävarmoja itsestänne ja ette osaa edes ajatella tai tehdä päätöksiä itse.
Voi sinua surkeaa paskaa kun et tajua edes niin yksinkertaista asiaa että tuo(kin) aloitus on naisia vihaavan miehen tekemä. :-D
Kuka autoakaan ostaa jolla 0-1 entistä omistajaa? Kaikki haluaa sen auton joka ollut yli kymmenellä ennen sinua! 😉
Vierailija kirjoitti:
Kuka autoakaan ostaa jolla 0-1 entistä omistajaa? Kaikki haluaa sen auton joka ollut yli kymmenellä ennen sinua! 😉
Kuka haluaa työntekijän joka on aiemmin ollut jollakin toisella töissä?
No on hänellä kuitenkin varmaan se 20-30 satunnaista panoa vyön alla tuon yhden pidemmän suhteen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta suhdetta pitäisi olla?
Yhtä monta kuin minulla, eli 100.
- ap
Jos tuollaista tekosyytä pitää miettiä niin silloin ei varmaan ole oikea ihminen sulle.
Mulla ja miehelläni oli kummallakin takana vain pari lyhyttä ei-vakavaa juttua. Nyt ollaan oltu yhdessä vuosikymmen. Enemmänkin ihmettelisin miestä, joka haluaa sitoutua jokaisen naisen kanssa. Sellaisella ei ole mitään kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia kun olette noin hemmetin epävarmoja itsestänne ja ette osaa edes ajatella tai tehdä päätöksiä itse.
Voi sinua surkeaa paskaa kun et tajua edes niin yksinkertaista asiaa että tuo(kin) aloitus on naisia vihaavan miehen tekemä. :-D
No tämä. Ap on epävarma, pelokas, kokematon mies joka tulee tänne itkemään, että keski-ikäiset ja vanhemmat palstamammat silittäisivät ja lohduttaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Red flag jos parisuhde cv on noin tyhjä. Sille on aina joku syy miksi mies ei ole kelvannut.
Oman puolisoni parisuhde cv oli vielä tyhjempi, ei ollut sitä yhtäkään suhdetta. Sainkin sellaisen kultakimpaleen, että vieläkin hymyilyttää aina häntä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa yksinänne, jos olette noin itsekkäitä ja typeriä. Muistuttaisin,että AP sinäkään et ole täydellinen.
Se on tämä nykyinen tinder kulttuuri kun aina ajatellaan, että nurkan takana odottaa joku parempi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän mikään kokematon ole jos on parisuhde takana.
On se sellaiseen verrattuna jolla on kahden käden sormin laskettava määrä kumppaneita takana. Itsekin naisena joskus tuntenut häpeää kun tullut aiemmista suhteista puhetta ja mies alkanut luettelemaan lukuisia suhteitaan, kun itselläni on ollut just se yksi. Kiljuisin riemusta jos löytäisin kiinnostavan miehen, jolla on suunnilleen yhtä vähän kokemusta kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies on kyllä suuri turnoff. Itse en pystyisi alkaa opettaa toiselle miten toimia naisen kanssa.
Mikä ihmeen avaruussukkula nainen muka on, jonka kanssa pitää toimia jotenkin erityisellä tavalla?
No tämäpä! Itse olen ap:n miesystävää vanhempi nainen, jolla myös hyvin vähän kokemusta miehistä. Ei minulla ole mitään "iik, en osaa olla miesten kanssa!"-paniikkia, ihan samoin kuin muutenkin ihmisten kanssa toimiessa. Mikä ihmeen ulkoavaruuden harvinaiseliö se mies on, varsinkin omana kumppanina, ettei sen kanssa osaisi toimia ja olla parisuhteessa ihan tervettä järkeä käyttäen? Vai puhutaanko ihmisistä, jotka eivät opi ihmissuhteiden pelisääntöjä, eivät opi tuntemaan itseään eivätkä tiedä mikä on OK ja mikä ei, jos sitä ei pääse kädestä pitäen harjoittelemaan jonkun kanssa?
Kyllä me ihmiset kasvetaan ja opitaan ihan iän myötä - jos halutaan. Kaikkihan eivät opi edes niissä jatkuvissa tai pitkissä parisuhteissa (tai vanhempana) yhtään sen fiksummiksi, kivoimmiksi ja tasapainoisimmaksi.
Jos mies ottaisi suuren tatuoinnin ja Tauski-tyyliset vaatteet, niin ehkä sellainen menettelisi?
se on se kuuluisa panomies, kertoi vain yhdestä parisuhteesta muttei niistä kaikenmaailman panoista.
Vierailija kirjoitti:
No on hänellä kuitenkin varmaan se 20-30 satunnaista panoa vyön alla tuon yhden pidemmän suhteen lisäksi.
Näin luulen minäkin. Hyvä vaan jos ei niistä huutele ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa työntekijän joka on aiemmin ollut jollakin toisella töissä?
Kaikki työnantajat.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies on kyllä suuri turnoff. Itse en pystyisi alkaa opettaa toiselle miten toimia naisen kanssa.
Kokemattomuus miehellä on fine n. ikävuoteen 24 asti. Sen jälkeen kyseessä on outoa, epäilyttävää ja nimenomaan tuota turn offia.
Se yksi muutaman vuoden suhde on paljon parempi kuin nippu yhden illan panoja. Miksi edes mietit tällaista?