Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elinkeinoelämän valtuuskunta: Kaikille avoin terveydenhuolto pois, tilalle USA:n maksullinen terveysvakuutusmalli

Vierailija
04.04.2024 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010334427.html

Et pysty maksamaan sairasvakuutuksen kuukausierää? Et saa hoitoakaan ja vartijat heittävät sairaalasta tai ensihoidosta ulos.

Kokoomusdystopian laajeneminen etenee yhä nopeammin.

Kommentit (507)

Vierailija
161/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako Kela köyhien vakuutukset? Vai tapetaanko kaikki sairastavat köyhät?

Kela ei kustanna vaihtoehtoisia hoitoja

Koululääketiede alas

Vierailija
162/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämä asuinmaani Sveitsin malli toimii oikein hyvin. Julkista ilmaista terveydenhoitoa ei ole, mutta minipalkat on niin suuret, että kaikilla on varaa terveydenhuoltoon. Työttömyys% on alle 4 ja köyhyyttä ei käytännössä ole. Korkea minimipalkka ei houkuttele kansainvälisiä yrityksiä tänne, mutta mitä sitten? Ei tänne tarvita Amazon primea ja mäkkäriä joka nurkalle. Mielummin käyn yksityisyrittäjän putiikissa ja kahvilassa.

Paremmat palkat - sehän se taikasana onkin. Nostetaan Suomen palkat ensin samalle tasolle, niin voidaan miettiä vakuutusmallia uudestaan.

Ei sellainen käy kokoomukselle "liian kallista" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaveri on eksperttti niin jenkkien ja usan terveydenhoidosta, aikamoista, varsinkin kun ei näytä oikeasti tietävän kummastakaan mitään.

Onks tämmönen ideologinen lämpikseen valehtelu oikeasti hyvä juttu?

I mean mä vihaisin itteäni jos en pystyis saamaan asiaani kuulluks ilman että valehtelen kokoajan, sitä varten on perustelut, ne on joka kerta parempi kun tää silmitön huuhaa valehtelu.

Vierailija
164/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kaveri on eksperttti niin jenkkien ja usan terveydenhoidosta, aikamoista, varsinkin kun ei näytä oikeasti tietävän kummastakaan mitään.

I mean mä vihaisin itteäni jos en pystyis saamaan asiaani kuulluks ilman että valehtelen kokoajan, sitä varten on perustelut, ne on joka kerta parempi kun tää silmitön huuhaa valehtelu.

Jenkkien ja sveitsin tarkoitin, kävi kämmi.

Katso perskokkare, virheiden myöntäminen antoi mulle kyvyn oppia ja olla parempi, se valehtelu ja kieltäytyminen väärässä olemisesta ja mokaamksesta estää sen, olet jääny jälkeen kehityksewsä koska olet romuttanut kaikki omat mekanismisi uuden oppimiselle.

Vierailija
165/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt vahan edes selvaa siita mista noin kiihdytte. Amerikkalainen ottaa itselleen raataloidyn vakuutuksen ja useimmiten osan siita maksaa tyonantaja.

Kaksikymppisen miehen olisi ihan jarjetonta maksaa vakuutuksesta joka kattaa synnytyksen. Vai mita, suomalaiset?

Eilen illalla TV:ssa mainostettiin $500,000 henkivakuutusta, maksaa $21.00/kk.

Vierailija
166/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko mihin haluat. Täällä on ainakin kaksi eri kommentoijaa, ilmoittanut tuntevansa Yhdysvaltojen tilannetta omakohtaisesti. Sitten on liuta niitä, jotka on lukenut uutisista, että siellä on kamalaa. Saat uskoa ihan vapaasti vasemmistolaisia medioita. Kuten sanoin usko sinä mihin haluat, Suomessa joudut kuitenkin olemaan. Jos et mitään vikaa huomaa, niin mahdat kuulua oikein hyväosaisiin.

Vierailija
167/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Suomesta lähetetään lapsia sydänleikkauksiin ulkomaille? Hyvin täällä menee. 

Vierailija
168/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Vierailija
169/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muista vielä terveydenhuollon ennen kun se pilattiin päästämällä yksityisten jalka ovenväliin näiden samojen koijarien toimesta jotka yrittää nyt myydä tätä teille.

Kaikki uhkakuvat toteutu ja ensimmäinenkään oikeiston lupaus ei pitäny, kaikki tän hetken terveydenhuollon ongelmat on linkitettävissä siihen kun viimeks annettiin periks lahtareille aiheen suhteen.

Vierailija
170/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt vahan edes selvaa siita mista noin kiihdytte. Amerikkalainen ottaa itselleen raataloidyn vakuutuksen ja useimmiten osan siita maksaa tyonantaja.

Kaksikymppisen miehen olisi ihan jarjetonta maksaa vakuutuksesta joka kattaa synnytyksen. Vai mita, suomalaiset?

Sä kokoajan oletat et me ei oteta selvää, ongelma on se et me ihan oikeasti tehdään niin, ollaan koulutettu kansa, sinä olet tasan ainoita täällä joiden kognitiivinen kyvykkyys on kyseenalainen.

Vierailija
171/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella sairasta yhteiskuntaa kohtaan, jossa suurin osa tekee vähäisellä palkalla töitä, kun on vain pätkätöitä tai nolla sopimuksia tarjolla? Ja vanhoja ei enää palkata töihin, kun ovat jotain 50+ tai vähän vähemmän tai yli. Kukaan ei oikeasti työllisty , kun työpaikkoja ei ole niin paljon kuin työttömiä. Ja itse Eduskunta ajaa kaikki ahdinkoon ja  eläke ikää lisätään lähemmäs 70-vuotiaaksi asti? Ja samaan aikaan ihmetellään, kun syntyvyys ei lisäänny? Kukaan ei oikeasti uskalla enää tehdä lapsia tähän yhteiskuntaan, kun kaikesta on tehty leikkaukset. Miten hallitus vastaa tähän, kun kaikesta tehdään leikkauksia? Kun ei mukamas halua töihin, kun jo nyt näkee törkeää käytöstä rekrytoineissa, että ihan pitää lähettää video ja muut vastaavat toimenpiteet? Itse olen lähes eläkkeellä, mutta ihan turha hakea töitä. Kun tätä yruelin vanhuksia hyvin ym. ym. Mutta hän vain selitti, että on stressiä opiskelusta samaan aikaan kuin hoitaa omat työt? Sain vain 1 yhden pisteen koko harjoittelusta, kun inhosi minua jo ensimmäistä kertaa heti? Olin jo aikaisemmin käynyt hoitajan koulutuksen hyvillä arvosanoilla ja aina kohdellut muita hyvin, mutta jotenkin hänen silmissään olin jotenkin epä kelvollinen? Syytti minua, kun jaoimme vanhuksille ruokaa, että joka kerta pitää laittaa kattilan kansi kiinni, ettei se vain ruokaa tule bakteereja? Nykynuoret ovat näköjään niin pihalla kaikesta, että ruoka jo saastuu yhdellä 15 minuutilla? 

Vierailija
172/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HEL VETIN SAATANAA NYT TAAS?

Miksi suomalaiset poliitikot katsoo ulkomailta jonkun mallin, joka on todettu läpimädäksi, ja runnoo sen sitten Suomessa läpi? (Taksiuudistus esim)

Vierailija
173/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mihin haluat. Täällä on ainakin kaksi eri kommentoijaa, ilmoittanut tuntevansa Yhdysvaltojen tilannetta omakohtaisesti. Sitten on liuta niitä, jotka on lukenut uutisista, että siellä on kamalaa. Saat uskoa ihan vapaasti vasemmistolaisia medioita. Kuten sanoin usko sinä mihin haluat, Suomessa joudut kuitenkin olemaan. Jos et mitään vikaa huomaa, niin mahdat kuulua oikein hyväosaisiin.

Hienosti perusteltu taas, mulla on iternet käytössä kans, linkkaa joku joka osaa argumentoida sun puolesta noi sun jutut jos sä et itse pysty muuhun kun argumentointivirheisiin ja valehteluun, sä haittaat ajamaas asiaa kun yrität edustaa sitä noin.

Vierailija
174/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että lääkäripalvelut paranisivat nyk. arvauskeskusmallista. Ainakin voi vaikuttaa itse omalla maksutahdollaan, mitä kieltä lääkäri puhuu.

Voit jo vaikuttaa nyt joten mitä tuo muuttaisi? Sieltä yksityisen lääkärikeskuksen sivulta voit monilla valita jopa lääkärin pärstän mukaan kenelle haluat maksaa. 

Joten oliko muita perusteluja kun tämä on jo mahdollista?

Vierailija
175/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muista vielä terveydenhuollon ennen kun se pilattiin päästämällä yksityisten jalka ovenväliin näiden samojen koijarien toimesta jotka yrittää nyt myydä tätä teille.

Kaikki uhkakuvat toteutu ja ensimmäinenkään oikeiston lupaus ei pitäny, kaikki tän hetken terveydenhuollon ongelmat on linkitettävissä siihen kun viimeks annettiin periks lahtareille aiheen suhteen.

Avaappa lisää. Minä muistan ihan toisenlaisen syyn, mistä alkoi alamäki Suomen osalta. 

Vierailija
176/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kokoajan oletat et me ei oteta selvää, ongelma on se et me ihan oikeasti tehdään niin, ollaan koulutettu kansa, sinä olet tasan ainoita täällä joiden kognitiivinen kyvykkyys on kyseenalainen.

Sit tää sama sankari suuttuu kerta toisensa jälkeen kun sitä kutsutaa valehtelijaks ilman että sillä käy ikinä mielessä et hei osaiskohan noi tarkistaa mun väittämät.

Se ihan oikeasti kuvittelee et me ollaan jotain kyvyttömiä mielikuvitusvihollisia jotka ei osaa mitään eikä jaksa mitään, todennäköisesti on sitä itse ja projisoi, narsismi ei anna myöden sille et kaikki muut ei oiskaan samanlaisia kun ite, jäänyt kehityksessä taaperon tasolle luultavasti vähäisen kontaktin takia vanhempiinsa.

Keittimöpsykologia on sillee hassu tiihiihii kun me ollaan niin tyhmii eikä osata edes googlettaa yksinkertaisia väittämiä.

Vierailija
177/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel I wanna die.

Vierailija
178/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaappa lisää. Minä muistan ihan toisenlaisen syyn, mistä alkoi alamäki Suomen osalta. 

Anna kun arvaan? sAnNa mArIN?

En minä tiedä miten tää on mun työ avata sulle meidän oman maan historiaa, mun tarvis kirjottaa tähän pieni novelli jos haluaisin käydä sen sen aikasen keskustelun ja historian läpi ja ne kirjat on jo kirjotettu.

Puhutaan 90 luvun jutuista, jos et ole persu ja allerginen kirjastoille ja lukemisen ymmärtämiselle, sielä on kivoja tätejä jotka osaa neuvoa kun selität niille mistä haluat tietää enemmän.

Vierailija
179/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Putte hyökkää kuitenkin tänne jossakin vaiheessa, jonka jälkeen suunnitelmat menevät kokonaan uusiksi.

Vierailija
180/507 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä otat jotain selvää? Tuuppa kuule FB ryhmään USAn suomalaiset niin saadaan siellä nauraa sulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi