Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waldo oli nuorena ihan ok:n näköinen, nyt ei oikeastaan näytä miltään.
Kaikki vanhenee. Sama ilme on yhä kuitenkin.
En tiedä olenko tietämättäni kasvosokea, mutta ysärin eläneenä en olisi tunnistanut Waldon naamaa silloinkaan. Ja nyt kun olen häntä katsellut, en tunnistaisi edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Waldo nuorena, söpöin ikinä.
On se vieläkin söpis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Tiinan hengiltä. Ihan sama mitä sanon
Tämä ilmoitettu ylläpidolle.
Ja lukee huomenna Iltalehdissä. Mikähän taho tällaisia mahtaa tehtailla...
Marko pelastaa illan. Surkeita versioita, kun ei tunnista alkuperäistä juuri lainkaan. Waldo on kuitenkin mielenkiintoinen persoona ja tarinoita on kiva kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waldo oli nuorena ihan ok:n näköinen, nyt ei oikeastaan näytä miltään.
Kaikki vanhenee. Sama ilme on yhä kuitenkin.
Samaa meinasin tulla sanomaan, aika söötti ollut nuorena. En oikein muistanutkaan! Nykyisin isänsä näköinen.
Järkyttäviä viestejä hyvän mielen ohjelman keskustelussa. Harvoin ihan tällaisia näkee. En ihmettele, että Tiina on nostanut saamiaan törkyviestejä esille - hyvä, että on nostanut. Ja tämä ihan riippumatta siitä, mitä bändistä ja sen musiikista ajattelee.
Toivottavasti tulis kunnon raskasta pallihikeä tirskuva veto Markolta.
Vierailija kirjoitti:
Jussin versio toimii!
Jussi on tasaisesti aina hyvä. Osaa eläytyä ja mä tykkään sen saundista.
Vierailija kirjoitti:
Marko pelastaa illan. Surkeita versioita, kun ei tunnista alkuperäistä juuri lainkaan. Waldo on kuitenkin mielenkiintoinen persoona ja tarinoita on kiva kuunnella.
Sillä on varmaan niin paljon tarinoita. Noista Amerikan staroista ja muistakin. Missä noita vois kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Tiinan hengiltä. Ihan sama mitä sanon
Tämä ilmoitettu ylläpidolle.
Ja lukee huomenna Iltalehdissä. Mikähän taho tällaisia mahtaa tehtailla...
Niinpä. Tiina kertoi UMK aikana avoimesti, että hän on tehnyt rikosilmoituksen nettikiusaamisesta? Kai se nyt on johonkin on johtanut tähän mennessä? Ei mitään päivitystä asian tiimoilta? Jopas on outoa.
Tiina leikkii olevansa joku uniikki kun häntä on uhkailtu.. miks nostaa joka ihmeen jutussa wäääwää mua on kiusattu
En oo vihannut muita kuin Tiinaa...