Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Roope on tehnyt jollekin tytölle temput.
Tytön nukkuessa on Roope työntynyt tytön sisään ja
laskenut siemenensä vakoon.
Kannattaako levittää valheita? Etkö ole seurannut mediaa, noinhan toi juttu ei mennyt.
Ihanan rento tunnelma Katrinhelenan iltaan verrattuna. Einikin uskaltaa taas puhua. On aivan kuin eri ihminen.
Waldolla nippu kovia biisejä. Jokaiselle esittäjälle löytyy kova jytäbiisi ja jännä nähdä miten onnistuu? Bileilta todellaki 👍
Oi. Pandora on kyllä yhtä kuin ysäri. Ei tosin säväyttänyt tämä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet että Roope Salminen näyttää äidiltään paljon. Varmaan pituuskin tulee häneltä. Roopen isältä Epulta tulee varmaan tuo karismaattisuus. Parhaiten muistan Epun roolistaan kumman kaa. Pidän Roopea todella monipuolisena lahjakkuutena. Muistan kun Roope lauloi Riitta Havukaiselle aivan upean itse tehdyn biisin.
Ei eppu oo ollu kumman kaa sarjassa.
Oli jossain jaksossa.
oli myös ysärillä sarjassa speltti viljelijä. En muista sarjan nimeä, mutta oli huippu hyvä.
On ollut kumman kaa sarjassa ravintolapäällikkö Veksi, Ellun miesystävä. Ja joo todella paljon on Roope äitinsä näköinen.
Eini haluaa näyttää samalta kuin portion boysin Tiina. Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet että Roope Salminen näyttää äidiltään paljon. Varmaan pituuskin tulee häneltä. Roopen isältä Epulta tulee varmaan tuo karismaattisuus. Parhaiten muistan Epun roolistaan kumman kaa. Pidän Roopea todella monipuolisena lahjakkuutena. Muistan kun Roope lauloi Riitta Havukaiselle aivan upean itse tehdyn biisin.
Ei eppu oo ollu kumman kaa sarjassa.
Oli jossain jaksossa.
oli myös ysärillä sarjassa speltti viljelijä. En muista sarjan nimeä, mutta oli huippu hyvä.On ollut kumman kaa sarjassa ravintolapäällikkö Veksi, Ellun miesystävä. Ja joo todella paljon on Roope äitinsä näköinen.
Mun mielestä se on just sen näköinen, että yhdistetään sen isän ja äidin naama. Minnalla yksinään on kapeat ja terävät piirteet.
U drive me crazy on hyvä biisi. Pelottaa minkälainen Hannan versio on. :D Toivon, että hyvä tai edes ok.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä aina pitänyt Pandorasta. Ysäristä tietysti myös. Tyypillistä meille meille 70 luvun lopussa syntyneille.
Vierailija kirjoitti:
Eini haluaa näyttää samalta kuin portion boysin Tiina. Nolo.
Einin tyylihän on ollut tuollainen ennen kuin mistään Tiinasta edes tiedettiin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä aina pitänyt Pandorasta. Ysäristä tietysti myös. Tyypillistä meille meille 70 luvun lopussa syntyneille.
Juu. Kyllä löytyy kuunneltu CD multakin.
-72
Hannasta tulee jotenkin mieleen kaija k
Johan oli hieno pläjäys. ajattelin alkuun että paska ilta, paskoja piisejä. Olin väärässä
Hulluista öistä tulee mieleen Kaija kärkisen hullu yö biisi 🤔
Harmittaa Waldon puolesta et kaikki vetää suomeksi.
Hanna vetää upeasti näkee että tulee tunteella, upea veto, 10/10
Tää toimii koska tausta pelastaa
Hanna tykkää pukeutua mustaan. 👗
Pandora!
Ihana!