Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Blind Channel olisi täydellinen. Ilmoittivat juuri tauosta. Hevimpi reissu jos Valo samassa.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenalta kaunis ele tuoda kaikille pieni enkeli lahjaksi.
Pah, tyrkyttää omaa uskoaan muille. Todella noloa ja vanhanaikaista. Lähinnä näyttivät kerubeilta, eikä niinkään enkeleiltä. Eipähänä niitä tarvii käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miten Katri Helena näyttää nyt kauniimmalta kuin nuorempana ? Onko esim. nenää leikattu? Jos niin tosi luonnollisen näköinen.
Mäkin katselin eka, ettei ole Katri Helenakaan kirurgin pöydältä välttynyt, mutta hyvin ont tehty ja maltillisesti. Ei mitään turhia ihon kiristelyjä, kuten esim Paula Koivuniemi ja järjettömiä fyllereitä.
Kohta tää jo loppuu.. Niin ihanat ja taitavat artistit, upeet esitykset, hauskaa huumoria. Oon nauranut niin makeat naurut monta kertaa. Ihan parasta ! Todella hyvän mielen ohjelma. Kiitos että tarjoatte laatuviihdettä, annatte itsenne ja kallisarvoista aikaanne kansalle. Hyvin tehty ohjelma! SUURKIITOS! Minä tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo ja joku Blind Channelista pitäisi saada ohjelmaan.
BC:sta varmaankin jompikumpi vokalisti voi lähteäkin, onhan heillä covereita jo ennestään. Valo tuskin lähtee ikinä. Hän on vähän kuin Ismo Alanko tai Anna Eriksson, ei tee asiasta numeroa mutta ei koe formaattia omakseen.
Outoa mielestäni. Ymmärrän jos Valo muka ei koe olevansa ihmisenä sarjan tyylinen mutta muuten on laulanut esim. Agentsien biisejä. ABBAn Knowing Me, Knowing You on myös hieno. Suomi tarvitsee Villen Vain elämää -sarjaan :)
Sitä päivää ei tule, että Ville lähtis ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta Katri Helenan kirjassa minua jäi ihmetyttämään se, että hänen molemmat tyttärensä puolisoineen tulivat kertomaan hänelle Juhan kuolemasta. Eikö Katria ollut merkitty henkilöksi, jolle ilmoitetaan ensimmäisenä? Juhalla ei ollut puolisoa, siksi ajattelisin että äiti olisi ICE-hlö, mut ilmeisesti sisaret olivat.
Minä olen isäni lähihenkilö, vaikka hänellä on vaimo. Ei liity mitenkään siihen, että kuka on läheisin eikä minusta tuossa ole mitään ihmeellistä. En edes tiedä kuka esimerkiksi mieheni lähihenkilö on, kun ei hänellä ole ollut sairaalassa käyntiä. Ehkä minä, ehkä äitinsä.
Miksi raiskaripoika on otettu sarjaan mukaan???
Roope ei ole raiskannut ketään. Roope on miellyttävä ja lahjakas henkilö. Miksi pitää syyllistää vanhoista rikoksista?
Kyllä Roope on tehnyt jollekin tytölle temput.
Tytön nukkuessa on Roope työntynyt tytön sisään ja
laskenut siemenensä vakoon.
Onko muut huomanneet että Roope Salminen näyttää äidiltään paljon. Varmaan pituuskin tulee häneltä. Roopen isältä Epulta tulee varmaan tuo karismaattisuus. Parhaiten muistan Epun roolistaan kumman kaa. Pidän Roopea todella monipuolisena lahjakkuutena. Muistan kun Roope lauloi Riitta Havukaiselle aivan upean itse tehdyn biisin.
Täähän on ihan kakkaa er ainaki kolme vetää suomeks.Roope ,Hanna ja Eini. Varmaan myös noi loputki.
Ihan kauhea tämä Roope ja Pandora!
Jos Krista Siegfrids olis ollu suomes olis hän ollut toinen vaihtoehto tuohon
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet että Roope Salminen näyttää äidiltään paljon. Varmaan pituuskin tulee häneltä. Roopen isältä Epulta tulee varmaan tuo karismaattisuus. Parhaiten muistan Epun roolistaan kumman kaa. Pidän Roopea todella monipuolisena lahjakkuutena. Muistan kun Roope lauloi Riitta Havukaiselle aivan upean itse tehdyn biisin.
Ei eppu oo ollu kumman kaa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoi hän joka ei ole varmaan koskaan edes katsonut sarjaa. Kyllä on ollut. Vexi. Ravintolapäällikkö.
On Eppu ollu kumman Kaa sarjassa esitti jotain ravintoloitsijaa jonkan kans ellulla lyhyt suhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli jossain jaksossa.
oli myös ysärillä sarjassa speltti viljelijä. En muista sarjan nimeä, mutta oli huippu hyvä.
Toi ICE touhu on ihan höpöhöpöä.
Moni ilmoittaa puolisonsa lähimmäksi ihmisekseen virallisille tahoille. Poliisikin käy ilmoittamassa kuoleman sen tiedon mukaan. Ehkä Katri Helenalla on ollut joku muu järjestely.