Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenassa havaittavissa karjalaisuutta.
Onko ne muka tuollaisia jäykkiä pönöttäjiä?
Katsotaan sua sit kun oot 80v. jos oot järjissäs ja sinne asti ennät.
Miten minä tähän liityn? En minä karjalaiseksi muutu enkä haluakaan. Äitini on 84-vuotias ja oma itsensä hänkin on edelleen.
Ei susta pöntöstä saakaan karjalaista vaikka rukoilis.
Olen oikein ylpeä sekä isäni että äitini juurista.
Vierailija kirjoitti:
Eini näyttää vanhemmalta ku Katri Helena
Molemmilta ainakin yläluomia fiksattu, molemmilla nuoremmissa kuvissa "vanhemmat" yläluomet. Katrilla varmaan muutakin hyvin tehtyä kohennusta kasvoihin. Mut sehän on nykyään niin yleistä ainakin esiintyjillä.
Vierailija kirjoitti:
Millon tulee Ron Moss?
Sitten kun Waldo esittää jonkun biisin. En tiedä kenen päivässä mutta Waldon vieraana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään noista muista ei saa Katrin vertaista uraa. Noloa kuinka Eini vinkui, että oli 3 vuotias, kun Katri aloitti uransa. Silti Eini vanhemman näköinen kuin Katri.
Katri Helenalla on maltillinenen meikki. Eini näyttää vanhemmalta koska hänellä niin julmetun kova meikki,. Ei ikääntyneen kannattaisi noin julmaa meikkiä kyttää.
Yleensä Katrilla on " pandasilmät" eli erittäin voimakas silmämeikki. Minulla meni "maku" 80- luvulla kun kuulin yhdestä Katrin pahasta teosta. Se ei häviä koskaan ja ymmärrän että monien mielestä Katri on juuri tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilta ainakin yläluomia fiksattu, molemmilla nuoremmissa kuvissa "vanhemmat" yläluomet. Katrilla varmaan muutakin hyvin tehtyä kohennusta kasvoihin. Mut sehän on nykyään niin yleistä ainakin esiintyjillä.
Sulla on itsetunto-ongelmia kun etsit naisista vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää katupoikabiisi on ihan hyvä, mutta musta vois olla vähän hidastettu tempoa. En tykkää tästä humppakompista.
Muistelen joskus kuulleeni tästä jonkun oikein kunnon punk-version. Sellaista nytkin odotin. Yritän nyt löytää sen jostain syövereistä. Enkä ole mikään punkin syvä ystävä.
Problems ja Tumppi Varonen solistina. Tuntui siltä, että Costi on kuunnellut juuri tuota versiota omaa esitystä tehdessään. Ei siis saanut tuohon biisiin mitään uutta omaa juttuaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään noista muista ei saa Katrin vertaista uraa. Noloa kuinka Eini vinkui, että oli 3 vuotias, kun Katri aloitti uransa. Silti Eini vanhemman näköinen kuin Katri.
Katri Helenalla on maltillinenen meikki. Eini näyttää vanhemmalta koska hänellä niin julmetun kova meikki,. Ei ikääntyneen kannattaisi noin julmaa meikkiä kyttää.
Yleensä Katrilla on " pandasilmät" eli erittäin voimakas silmämeikki. Minulla meni "maku" 80- luvulla kun kuulin yhdestä Katrin pahasta teosta. Se ei häviä koskaan ja ymmärrän että monien mielestä Katri on juuri tekopyhä.
Usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet. Liian paljon lepattavat, kateellisten huulet.
Pakotettiinko Katri H. seksuaaliseen tekoon tuomitun seksuaalirikollisen, Roope Salmisen, johdosta?
Vierailija kirjoitti:
Paska kausi, ei voi mitään.
Ei ole enää artisteja jäljellä, Roopen tasoinen laulaja piti ottaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Katrihelenaan ainakin upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on itsetunto-ongelmia kun etsit naisista vikoja.
Itse asiassa ei ole, olen aivan sinut omien hieman raskaiden luomieni kanssa, näen niissä mummini ja isäni :) En omasta mielestäni etsinyt vikoja, vaan tein huomioita. Minua harmittaa jossain määrin se, että operaatioilla parannetusta ulkonäöstä on tulossa normi, jota moni tavoittelee tai itseään vertailee - edes ymmärtämättä, että se kaikki ei ole luonnollista. Pahoittelut, nyt menee kyllä pahasti ohi ohjelman aiheen, mutta niinhän täällä käy usein muutenkin.
Katri Helenahan on nykyään tosi nuorekkaan näköinen. Nuoremman kuin joskus vuonna 2011 esim. kun näytettiin hänen esiintymisiään tuolta ajalta.
Oli jopa nuorekkaamman näköinen kuin Eini, joka on varmaan kanssa joku 20 vuotta nuorempi kuin Katri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut artistit eivät pidä Roopesta. Hyytävät ilmeet.
Ei mikään ihme...
Marcokin naureskeli siellä Roopen takana.
Vierailija kirjoitti:
Ihana miten Katri sanoi Iltalle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"laulaja"
Tarkoititko: tuomittu seksuaalirikollinen, joka pakotti uhrinsa seksuaaliseen tekoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana miten Katri sanoi Iltalle <3
Ai että Ilta on pienempi kuin kolme?
Vierailija kirjoitti:
Lastenhoitaja? Hmm...
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi paha teko = olet loppuelämäsi tekopyhä jos olet iloinen?
Vaikea ymmärtää pitkävihaisia ja anteeksiantamattomia ihmisiä. Ymmärtämätöntä, plus kertoo että ihminen ei tunnista itsessään pimeää puolta. Jokaisessa meissä se on. Voi silti haluta aloittaa puhtaalta pöydältä, hyvää ja positiivista, ja sitten taas joskus mokaa. Elämää ja ihmisyyttä.
Millon tulee Ron Moss?