Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
3001/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat jaksot:

8.11. Hanna Pakarisen päivä

15.11. Marko Hietalan päivä

22.11. Punaisen Ristin päivä

29.11. Yllätysten päivä

6.12. Kaikki biisit 1/2

13.12. Kaikki biisit 2/2

20.12. Joulusikermä nii

Milloin Ron Moss?

Nyt perjantaina 22.11:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010828057.html

Vierailija
3002/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin Oikotieltä, että Satulinna on myynnissä. Ilmeisesti tämä on viimeinen kausi sitten. Ei ainakaan noihin maisemiin. Jos nyt ostaja vajaa 3 miljoonalla löytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Nightwishista vielä, Holopainen tekee hyviä biisejä, varsinkin alkuaikoina, mutta tapa jolla erotti Tarjan bändistä julkisella kirjeellä oli mielestäni mauton. Koska Marko nykyään keikkailee Tarjan kanssa, oletan ettei ollut täydellä sydämellä mukana kirjeessä silloinkaan. 

Vierailija
3004/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Nightwishista vielä, Holopainen tekee hyviä biisejä, varsinkin alkuaikoina, mutta tapa jolla erotti Tarjan bändistä julkisella kirjeellä oli mielestäni mauton. Koska Marko nykyään keikkailee Tarjan kanssa, oletan ettei ollut täydellä sydämellä mukana kirjeessä silloinkaan. 

Haastatteluissa on sanonut olleensa itse ensimmäinen joka ääneen ehdotti erottamisesta 

Vierailija
3005/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylipäätään ymmärrä edes miksi esitettiin Nemo. Toki Marko soittaa kappaleessa bassoa, mutta kun löytyisi niin paljon kappaleita, joissa Marko ihan itse laulaa. Jotenkin laiskasti etsitty taas biisejä esitettäväksi. Ei jotenkin yhtään jaksettu perehtyä artistiin.

Vierailija
3006/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastatteluissa on sanonut olleensa itse ensimmäinen joka ääneen ehdotti erottamisesta 

Saman olen ymmärtänyt, mutta tulkitsin myös niin, ettei Markolla ollut mitään henkilökohtaista Tarjaa vastaan, vaan tilannetta, joka heikensi työyhteisöä ja ilmapiiriä yhteisössä.

Vierailija
3007/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööpin mukaan Roopen Tarot-versio "suututti katsojat". Minulle alkuperäinen ei ole tuttu vaikka ehkä kuului esittelyssä.

Räppi oli ihan OK, joitain mainintoja tarot-korteista. Ei supermielenkiintoinen jos ajattelee Nightwishin kuuluisuutta. Paljon yleistä Roope-läppää.

Roopella on nykyään hyvä lauluääni kunhan jaksaa perehtyä. Pätkiä vaan esityksiin niin saa treenattua.

Vierailija
3008/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä asiasta mutta olisiko ongelmissa ollut paljon kyse aikatauluista ja toiveista? Yhtäkkiä Tarja seurusteli eikä Marcelo suostunut kaikkeen. Tuollaista luin jostain uutisesta.

Oliko Tarjalla asian kanssa tekemistä vai olisiko voinut jatkaa jos olisi suostunut muun bändin suunnitelmiin?

Vierailija
3009/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sittemmin muuttanut mielensä? 

Vierailija
3010/3358 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä asiasta mutta olisiko ongelmissa ollut paljon kyse aikatauluista ja toiveista? Yhtäkkiä Tarja seurusteli eikä Marcelo suostunut kaikkeen. Tuollaista luin jostain uutisesta.

Oliko Tarjalla asian kanssa tekemistä vai olisiko voinut jatkaa jos olisi suostunut muun bändin suunnitelmiin?

Ei se erottaminen, mutta tapa jolla se tehtiin mun mielestä. Halpamaista pestä likapyykkiä julkisesti. Ihan privaatisti voisi tuollaiset riidat hoitaa. 

Vierailija
3011/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Roope Salmisen "Tarot-versio" oli kyllä järkyttävintä pitkään aikaan. En kestänyt kuunnella vaan kelasin ohi. Minkälainen ihminen tekee tuollaista, ottaa toisten biisit, muokkaa ne ihan tuntemattomaksi räppisämpleksi ja vaihtaa sanoitukset koskemaan itseään, eikö se ole jo ihan uusi kappale?! Biisi toisensa jälkeen yhyy-äiti-jätti-yhyy-alkoholia-kului. Roopella on kuitenkin asiat ollut aika hyvin, jos vertaa esim. Jussin lapsuuteen ja elämään. Hänen ei ole tarvinnut joka jaksossa tilittää omia ongelmiaan, eikä Jussin syöpää käsitelty ohjelmassa lainkaan.

Vierailija
3012/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Minusta on nyt selvää että Roope yritti ohjelmassa tarkoituksella uhriutua ja ratsastaa äiti-kortilla ja parannuksen-tehnyt-alkoholisti-imagolla kun tiesi tuosta Siepin kirjan julkaisusta. Halusi ehtiä luomaan kultapoika-kuvaa ettei kukaan uskoisi että Salminen on voinut örveltää kuten Sieppi kirjassaan kuvaa. Jotenkin huvittavaa, että syyttää alkoholismia noista pettämisjutuista, vaikka sama tahti on jatkunut raitistumisen jälkeenkin (Helmi-Leenasta Vivianiin vai oliko siinä vielä joku välissä?).

Vierailija
3013/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Roope Salmisen "Tarot-versio" oli kyllä järkyttävintä pitkään aikaan. En kestänyt kuunnella vaan kelasin ohi. Minkälainen ihminen tekee tuollaista, ottaa toisten biisit, muokkaa ne ihan tuntemattomaksi räppisämpleksi ja vaihtaa sanoitukset koskemaan itseään, eikö se ole jo ihan uusi kappale?! Biisi toisensa jälkeen yhyy-äiti-jätti-yhyy-alkoholia-kului. Roopella on kuitenkin asiat ollut aika hyvin, jos vertaa esim. Jussin lapsuuteen ja elämään. Hänen ei ole tarvinnut joka jaksossa tilittää omia ongelmiaan, eikä Jussin syöpää käsitelty ohjelmassa lainkaan.

Pyhimyksellä taisi myös olla samaa. Ehkä enemmän alkuperäisiä biisejä mutta jossain esityksessä ego kaatui kuin puu tai muuta. Mielikuva ellei oikeat sanat.

Egon korostuksesta tulikin mieleen että Kulta-Iida sopi hyvin laulamaan Pyhimyksen taustoja. Ei Vain elämäässä mutta jossain. Räppärin ego ja keimaileva kuu, joka pyrkii auringoksi. Ihan myönteisessä mielessä. Parisuhteessa Archie ja Iida ovat tasapuolisempi pari.

Roopessa ja Sara Siepissä taas on yhteistä omaelämänkerrallinen tilittäminen. Toisella lauluissa, toisella kirjan muodossa. Yrittävät ottaa tarinoitaan haltuun. Muuten näkyvät lööpeissä ja Sara myös somessa.

Vierailija
3014/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope avautuu Iltiksessa saamistaan kommenteista. Tämän luettuani repesin nauruun, nyt on Salminen ottanut jonkun vitsinheiton tosissaan:

Pitkään mulle puhuttiin, että mun pitäisi vetää Markon päivänä Nemo. Sanoin toistuvasti, että edes Roope Salminen ei halua kuulla Roope Salmista vetämässä Nemoa, kun samassa pöydässä istuu myös Ilta, joka sen voisi vetää. Jos olisin sen virheen tehnyt, että olisin tarttunut Nemoon, niin Tarot-fanien sijaan olisin versiollani suututtanut noin 850 miljoonaa Nightwish-fania ympäri maailman, Salminen tuumii.

Vierailija
3015/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope avautuu Iltiksessa saamistaan kommenteista. Tämän luettuani repesin nauruun, nyt on Salminen ottanut jonkun vitsinheiton tosissaan:

Pitkään mulle puhuttiin, että mun pitäisi vetää Markon päivänä Nemo. Sanoin toistuvasti, että edes Roope Salminen ei halua kuulla Roope Salmista vetämässä Nemoa, kun samassa pöydässä istuu myös Ilta, joka sen voisi vetää. Jos olisin sen virheen tehnyt, että olisin tarttunut Nemoon, niin Tarot-fanien sijaan olisin versiollani suututtanut noin 850 miljoonaa Nightwish-fania ympäri maailman, Salminen tuumii.

Vitsi tai ei, oikeastaan haluaisin kuulla Roopen ja Vivianin tai pelkän Vivianin esittämän pätkän Nemosta. Rennosti some-videolla.

Ei mitään käsitystä osaako Vivian laulaa.

Vierailija
3016/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi on lopussa. Tämä on ollut parasta huvia ja hyvää viihdettä parhaimmillaan,  jää mieleen!   Kiitos viihdetaiteilijoille! 

Vierailija
3017/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on hyväntekeväisyysjakso ainakin.

Vierailija
3018/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla tänne kertomaan, kun näin Costellosta unen viime yönä. En viitsi kertoa kaikkea, mutta lopuksi siinä hän aamulla sitten sängylläni makoili rennosti kädet niskan takana ja hymyili tuota vekkulia hymyä. :D

Vierailija
3019/3358 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salmisen Vain elämää -esitys sai tv-katsojat näkemään punaista nyt hän lataa paljonpuhuvan kommentin

https://www.is.fi/viihde/art-2000010845957.html

Roope Salminen kommentoi asiaa Ilta-Sanomille viestitse. Salminen kertoo, että hänen käsityksensä mukaan katsojilla ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa, että Markon päivänä räpätään.

Ongelmana oli varmaankin se, että tämmöinen honkkeli otti Tarotin hienon biisin, teki siitä version mistä alkuperäistä ei edes tunnista, ja sössötti siihen päälle kolme minuuttia iltapäivälehdistä tuttuja omia tarinoita hihaton paita päällään, Salminen analysoi.

Mielestäni kansa on oikeassa. Ylipäätään koen, että tällä kaudella katsojat ovat olleet tosi fiksuja.

Hän kertoo, että Einin päivänä hän muokkasi Vielä jossakin kohdataan -biisiä myös todella paljon, mutta se sai hyvän vastaanoton.

Tein kauniin haikeasta rakkausbiisistä version, joka kertookin traagisesta menetyksestä, ja muutin lähes kaikki sanat. Mutta siinä versiossa me onnistuttiin säilyttämään silti alkuperäisen kappaleen taika ja suomalaiset ovat pitäneet uudesta versiosta hirveästi.

Kyse ei siis mun mielestä Markon päivänä ollut siitä, että heviäijät eivät olis halunneet kuulla räppäämistä, vaan tutumman tuntuisen coverin, mikä on ohjelman ideakin, Salminen kertoo.

Hän haluaa myös lausua lohdutuksen sanat katsojille.

Pitkään mulle puhuttiin, että mun pitäisi vetää Markon päivänä Nemo. Sanoin toistuvasti, että edes Roope Salminen ei halua kuulla Roope Salmista vetämässä Nemoa, kun samassa pöydässä istuu myös Ilta, joka sen voisi vetää. Jos olisin sen virheen tehnyt, että olisin tarttunut Nemoon, niin Tarot-fanien sijaan olisin versiollani suututtanut noin 850 miljoonaa Nightwish-fania ympäri maailman, Salminen tuumii.

Vierailija
3020/3358 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä