Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
2581/3358 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuus Vain elämää -kuvauksissa!

https://www.seiska.fi/katso/onnettomuus-vain-elamaa-kuvauksissa/1514476

Jaksossa paljastuu Vain elämää -kulisseissa sattunut onnettomuus. Marko kertaa kameroille, että hänen päiväänsä edeltäneen kuvauspäivän iltana hänen jalkansa kipeytyi yhtäkkiä pihamaalla.

- Tapahtui kummallista hämärissä. Kävelin muutaman askeleen. Rupesi jalassa tuntumaan kipua ja pistoa. Siinä oli tummanpurppurainen patti, jota kivisti ja se sykki. Siinä oli pari pientä reikää, joista valui lihasnestettä, Marko taustoittaa.

Syy kivun aiheuttajasta selvisi oitis.

- Kyy puraisi, Marko paljastaa.

Marko kertoo ohjelmassa, että kun hän tajusi tapahtuneen, häntä alkoi jännittää, iskeekö hänelle joku henkeä salpaava allerginen reaktio. Näin ei ilmeisesti käynyt. Ohjelmasta ei käy ilmi, miten Marko hoiti kyynpuremaansa.

Jussi Rainio vitsailee ohjelmassa tehneensä esiintymisasuunsa jalkineet kyseisen kyyn nahasta. Myös Costello Hautamäki viittaa kyyhyn uudelleen sanoittamassaan kappaleessa, jonka hän esittää artisteille.

Voi ei. Onneksi ei käynyt pahemmin. 

Vierailija
2582/3358 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costellon hymy ja silmät niin söpöt. 

Minäkin aivan myyty 😍👍

Mä taas oon myyty Marcon katseesta ja hymystä. 🥰

https://www.soundi.fi/wp-content/uploads/2023/01/marko-hietala-promo23-…

Uu, sänkykamarikatse. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3358 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää 2025: Paul McCartney, Neil Young (varalla Bob Dylan), Joni Mitchell, Kate Bush, Morrissey, Robin Williams, Adele, Taylor Swift, Harry Styles, Lola Young

Vierailija
2584/3358 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä pätkäähän on jo tässä ohjelmassa soitettu, jossa joku naislaulajista versioi Nightwishin biisiä, olisiko Nemoa? Ei kuulostanut todellakaan hyvältä, eikä siitä edes erottanut onko kyseessä Hanna vai Eini (Ilta oletettavasti laulaisi paremmin) saa nähdä ensi pe

Vierailija
2585/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti varmaan aika karmeita versioita ens viikolla tiedossa, väkisinkin sitä varmaan tuleee verrattua flooriin ja tarjaan vaikka ovatkin tietenkin kummatkin  omaa luokkaansa. Kuvittelisin että ilta saattaa saada kauniin version jostain nigjtwishib biisistä ja hannalta myls joku hyvä rokkiversio mutta tosiaan salmista odotan mielenkiinnolla, en osaa kuvitella että tarotiltakaan sais mitään kovin järkevää kehitettyä.

Vierailija
2586/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ootan mielenkiinnollamiten roope salminen vetää nightwishia tai tarottia😃😃

Eiköhän se mene samalla tavalla kuin kaikki muutkin versiot: "Mä muutin tähän kaikki sanoitukset" ja sitten tulee jotain tusina"räppiä"

Vierailija
2587/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon päivänä on suurin harmi se, ettei kuulla Markon tekemiä upeita versioita :D 

Vierailija
2588/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aivan myyty 😍👍

Uu, sänkykamarikatse. 😍

Marcokin on saanut oman osansa sänkyyn(sä)hyppijöistä. Minkäs sille voi kun on niin kuuma. 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ahdistelupaljastus-himokas-nainen-…

Partasuu kertoo kosteasta baari-illasta, jonka aikana eräs hänen ystävänsä alkoi vongata naista mukaansa.

Tämä kaverini asui kanssani samassa kerrostalossa. Kyseinen nainen suostui lähtemään kaverini matkaan mutta vain siksi, että pääsi siten kotirappuuni.

Ja niinhän siinä kävi, että lopulta tämä nainen tulikin aamuyöllä soittamaan minun ovikelloani. Tein sen virheen, että menin avaamaan hänelle oven, Marko kertoo.

Tuli sänkyyn kiehnuttamaan

Unenpöpperössä ollut Marko muistelee painelleensa saman tien takaisin nukkumaan. Pian myös rappukäytävästä pelastettu nainen pujahti hänen viereensä. Sitten alkoi tapahtua.

Nainen tuli sänkyyni aivan viereeni kiehnuttamaan. Se oli siis sellaista nykivää edestakaista liikettä. No, niin kuin voit kuvitella, Marko tuumaa.

Kaikenlaista hän siinä yritti. Mutta se on vähän sellainen juttu, että jos miestä ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

En suostunut antautumaan

Marko kertoo kokeneensa öisen tilanteen epämukavaksi, enemmälti unien menetyksen takia. Lopulta nainen kuulemma luovutti, kun ei saanut väsyneeltä rokkarilta vastakaikua.

Kun en suostunut antautumaan, niin hän niin sanotusti hoiteli siinä itsensä. Se oli hirveää ahdistelua. Mieleni ei ole toipunut siitä koskaan, hän hymähtää muttei vitsaile vakavilla asioilla.

On minua kourittu ja suudeltukin väkisin. Olen kuitenkin päässyt niistä yli. Olen näemmä statukseltani gdilf (toim.huom. lyhenne sanoista Grand Dad I'd Like (to) Fuck eli Isoisä, jota haluaisin panna). Mutta on totta, että kyllä naiset ovat ahdisteluasioissa aina altavastaajina.

Vierailija
2589/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalla upea Mee nyt vaan pois tai mikä olikaan.

Vierailija
2590/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aivan myyty 😍👍

Uu, sänkykamarikatse. 😍

Marcokin on saanut oman osansa sänkyyn(sä)hyppijöistä. Minkäs sille voi kun on niin kuuma. 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ahdistelupaljastus-himokas-nainen-…

Partasuu kertoo kosteasta baari-i

Ai kauhee! Oliko Marco niin hellämielinen, ettei tohtinut ajaa avutonta naista keskellä yötä takas rappukäytävään. Vai miten nainen jäi sinne asuntoon?😅

Vierailija
2591/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan Hanna Pakarisen vetoa Amaranth-kappaleesta <3

Vierailija
2592/3358 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaisipa joku Bye bye beautiful -kappaleen, uskoisin kyllä kun Marcolla lauluosuuskin siinä.

Vierailija
2593/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaisipa joku Bye bye beautiful -kappaleen, uskoisin kyllä kun Marcolla lauluosuuskin siinä.

"mä sanoitin tän biisin uudelleen. Tää on.... Heippatirallaa,  kaunokainen" 

Vierailija
2594/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkobiisi näemmä julki.  Ihan kiva sovitus mutta kun ääni ei riitä niin ei riitä.  Biisihän ei oo kovinkaan helppo laulettavaksi vaikka äkkikuulemalta "helpolta rallattelulta" kuulostaakin

Vierailija
2595/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautamäen Costellon on pakko "vetää" Tarottia tai muuten mää suutun. 😁

Ps. vetää on lainausmerkeissä kun mun mielestä suomenkielellä voi huomattavasti paremmin ja moni-ilmeisimmin ilmaista sen kun menee laulamaan. 😂

Vierailija
2596/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ennakkobiisi?

Vierailija
2597/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ennakkobiisi?

Ruudussa.

Vierailija
2598/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis arvasin että pakarinen vetää amaranthen😅

2599/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aina kun tämä Tuomas tulee semiakanhakkaajapaidassa ja tuulikone pöllyyttää hiuksia. Eikö vois saada esiintymään Linnan juhliin, tai ihan vaikka puol ysin uutisiin, en kyllästy koskaan, voisko tehdä tämmösen takkavideo tyylisen ratkaisun mitä oli kasarilla, vois laittaa päiväksi telkkariin pyörimään vähä niinku taustamusiikiksi.

Vierailija
2600/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Pakarisen päivänä siis vedettiin lounaalla täytettyä lihapiirakkaa ja aktiviteetti oli kiikkustuolissa istumista.. 😨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän