Seksiä 30-vuotiaan ja 70-vuotiaan kesken
Mitä ajattelette kyseisestä tilanteesta? Olisitteko valmiita harrastamaan seksiä noin isolla ikäerolla? Mitä kannattaisi ottaa huomioon? Itse olen siis tuo nuorempi henkilö, nainen, jolle 70v mies on ehdottanut seksiä.
Kommentit (108)
Tässä välissä linjalla ei seuraamuksia sanoisin avoimen Taivaan alla, mutta ...? Tilini ovat jo valmiina velkaa, olisin miljardööri? Sanon tarvitsevana naisen vierellekävijänä, mutta en yleisön ja maailmankaikeuden Hyväksi, joten miten tämä ..., kun kerran nai huomattavasti n. 50 vuoden erolla naisen on sitten vastuu ylemmillä, mitä seuraamuksia? Naimisen suhteen ja yhdynnän suhteen sanon sen olevan jo Onneton kohtaaminen, osani on? Mitä se olisi kysyttävä, vastattava - no niin minä olen tuo 70 ikäinen? Mitä naiset salasi minulta, mitä nuoremmat, salassa? "SEX EX EX SEX"
Asian omistajana vastaan asian osaisia Maailmassamme sijoittua vaihto ehtoisten ymmärrysten pariin sexiä, "niinhän aihe oli", en osoita kasvojeni sexiydellä oleva osaa olisiko 30 ikäinen, suhteessa 70 ikäinen, minä selvitin kuukauden kuluessa tarkoituksemme molemmin osalla, siis? "Tuskainen Sydämeni ei enää voi olla kokematon ja pysyä kokeilemassa näissä, sexillä." Eihän saa sexiä? Minä? alkaen aiemmin kuin 30 ikäisenä kaikki sujuu; kirkko arvioi huolehdinnan sijoittuvan 70 ja 30 vuotiaan haarojen väliin - ... jatkakaa ... ... rangaistuksen olemme linjoilla/linjoille ansainneet ...
Asiainhoitoa selvitellen se sexi 70 ja 30 iällä, minua hämmästyttää tämä itse olen 72 ikäinen mies ja nainen suht'koht 30, en tiedä? En tiedä mitään? Mistä 72 ikäiselle sopivan kokoinen ja makuinen ja hajuinen ikäkone? En tiedä? Mistä 30 ikäiselle? En tiedä? Kuittaan osani ulos Nobel kirja valintaa sijalla pitäen? Kokemattomien miesten ja naisten maailmassa ja kun kuolla myös täytyy, sexillä! Exällä no money!
Vierailija kirjoitti:
Asiainhoitoa selvitellen se sexi 70 ja 30 iällä, minua hämmästyttää tämä itse olen 72 ikäinen mies ja nainen suht'koht 30, en tiedä? En tiedä mitään? Mistä 72 ikäiselle sopivan kokoinen ja makuinen ja hajuinen ikäkone? En tiedä? Mistä 30 ikäiselle? En tiedä? Kuittaan osani ulos Nobel kirja valintaa sijalla pitäen? Kokemattomien miesten ja naisten maailmassa ja kun kuolla myös täytyy, sexillä! Exällä no money!
Mitä ihmettä?
Selvinpäin/Humalassa ja kadun katumasta päästyänikin sexiä - myös olisi ollut naisen jakaa perinteisissä porukoissa, koen ...? Hei sinulle, missä olitkaan kun olit vielä sellainen, mistä saada "oikea mies", Humalassa Elämäni ajan, ei oikein, eikä väärin ja en suosittele sexiä. Ikä eroista Huolimatta/Katsomattakaan, katsoen sexiä linjoilla, ruudun molemmin puolin ...? Olisiko oikein mitä ikä antaa tai tilaisuus, vuosikymmenissä? Olen 72 ja haen selvitystä tämän kirjallisen esityksen kautta? Mitäs sanoit, mites antauduit? (antauduitko) - olemme kysyttävänä 30 ikäinen Nainen?
En Varmasti? Sietää tässä ajatella? Kova kunto minulla 72 ikäisellä? "30 vuotias on jo mennyttä"
En ole tässä tapauksessa asian osaisia edellyttämässä yleisöä huomiomaan sex tarpellisuuden ehdotelmissa jossa 70 ikäinen. Kokemuksen mukaan olen aina ...? "olen 14 ikäinen, enkä ehdottele" "Minun ikäisenä"
Suhteessa 2025 edeltäneenä vuotta 100, 1900-2000, olin neljäntoista suuntaa Hollywood tai estradit ajalla 1900-2000, joten ajalla on useampia kolmenkymmenen ja seitsemänkymmen hairahduksia - suosittelen sexivapaa vyöhykettä nykyisen amsterdamin suhteen, he ovat tietenkin alkuperältään intellektualli ja kääntää asian kaikessa arkaluontoisuudessaan mielettömyydeksi, joten ehdoton suoritus on "selibat masturbation" ... eri ikäisten kokeilu sallittavuus vertainen 0len 30 kymmentä vuotta, olen seitsemänkymmentä vuotta ... tiedäthän nyt tämäkin vain on vedätystä ja näissä sietää vanhankin kokema ... Älkää polttako näppejänne!
30 vuotias iältään vähemmän onko
"... nyt ymmärrän tämän ja maailmantalouden ja erotom ...? Jumala? Tunnetko minut Iankaikkisuus ja Iankaikkinen ja Iankaikkisuudessas ... Jumala! Loves to SVANTE VIXI - oli alkoholilla keinotella nuorena ja vanhana alalajin tasolle - sovelias 2025 alkaako viime harjoittelut - kenelle kysyttävänä puolesta SVANTE VIXI"
Lisään kirjoihin tämän, en sanoisi sexiä olisi mitään asettaa linjalle järjestykset, "Kokemuksesta", olen 72 naimaton tai nainut en hae sexiä, seuratkaa menneisyydessä - on rangaistuksen uhka ilmassa jo koettuna 30 ikäisenkin osaksi ja kuolla täytyy, ainakin iältään naimattomana, naineena - verrattain perinnölliseksi katsotun.
Tässä sanat joissa pätevyys, seksi ei suju missään, voit olla kertoileva ja satuileva alkoholisti ja huumemailmamme menettety - sex ruudun molemmin puolin näyttäisi sujuvalta - ei suju sexi enää kuolemaa lähestyvältä iältään ihmisen kokea - mitä tehdä? Olet Rikollisten käsissä, mitä sexiin tulee? Tämä omakohtainen kokemuksineni kertomus on myös pätevä? The women alla the word's and World ... Prayer?
sex on vaikea sana ja vaikea toteuttaa, mikä on sex Hämmästyttävää? Häpeän oloissani suorittamaani elämäntyötä sexin parissa, työkykyisyyden ja työkyvyttömyyden rajalla? Jumala olitko Sinä? Minun rakastaa - Jumalan minua Rakastaa?
salaisuudet harjoittaa sexiä ja huomioita kiinnostavuuden, suoraan vuoteeseen nuori nainen ja tämän sanon vain 72 ikäisenä kokeneena aikaisemmin nuoruuteni ja nyt vanhuuteni Filmitähtenä
sehän selvä, ovat haistaneet minut ja minäkin olen pysynyt poissa, mutta harrastan nykyään kokeneempana rahojen kulutusta. Mihin tämä johtaa? Olemme Jumalallakin ajan mittaan tuhansissa vuosissa, Tiede on löytänyt Jumalan, mutta ei Jumalaa, kun on näin mitä en ole löytänyt, ei ole vaimoa ja jumalakin on - mitä teen? Rukous ja palvelus minulle? Naiset! Minulta! Oikein minulta osoitteissamme, nämä välimatkat eteläisen ja pohjoisen Ståndiksen kokea, olisi luokkansa verraton! Naiset! Naiset siinä minä sitten tuijotan? Naida? alias eri VIXI/siis ei se kehitys oppi systeemi vaan sisimmässäni sinua sinua haen kesällä Hameellasi! I am some have nåthing
Ite olen ollut tällaisessa kuviossa se nuorempi mies, enkä kadu mitään. Aikuisia oltiin molemmat ja vietettiin ehkä vähän liikaakin aikaa lomalla sisätiloissa.
Itse en mutta jokainen päättäkööt itse. Täysi-ikäisten asiat kun ovat vähän sellaisia etteivät ne muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei 70 pysty kuin nuolemaan tai sormella tekemään orkun ja hyvässä lykyssä antaa sulle rahaa hauskanpitoon. anna palaa
No olen 73 aluksi kyllä sormettelen ja nuolenkin,mutta kyllä kunnon pano on poikaa,ilmoituksiini on silloin tällöin osunut aikas nuoriakin eivätkä koskaan ole jääneet ilman,harventunut on kyllä kerrat ehkä kerran viikkoon
Otitko suihin ja oliko terska sellanen kirjava sinopuna vihertävä