Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä 30-vuotiaan ja 70-vuotiaan kesken

Vierailija
03.04.2024 |

Mitä ajattelette kyseisestä tilanteesta? Olisitteko valmiita harrastamaan seksiä noin isolla ikäerolla? Mitä kannattaisi ottaa huomioon? Itse olen siis tuo nuorempi henkilö, nainen, jolle 70v mies on ehdottanut seksiä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodissa ihan normaali ikäero. Uusi vaimo ei toki yleensä ole ihan noin ikäloppu  vaan tiukka parikymppinen.

Vierailija
22/108 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se ikäero on oikeastaan kiihottava tekijä. Pääsin 51 vuotiaana painamaan sekä 28 v että 66 v naista. Nuorempi on tuttu joistain jutuista ja vanhemman tapasin tansseissa. Nuoremmalla sileä tyttömäinen iho ja kiinteämmät rinnat, mutta niin oli vanhempikin oikein kuosissa ikäisekseen. Pillut olivat, ihme kyllä yhtä tiukat molemmilla. Itse asiassa vanhempi rouva josta ikä näkyi, mutta oli tiukka ja hoikka oli todella kiihottava. 

Vierailija
24/108 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävin tutun naisrn luona 71 v, taas panemassa. Olen itse 57 v. Ihan hyvälle tuntui molemmista. Pientä naapuriapua ja se lipsahti myös muista tarpeista huolehtimiseen. 

Vierailija
25/108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa varmasti. Minulla haaveena että saisin panna itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Itse +45 ja sellainen 20-30v vanhempi mies ois hyvä. 

Vierailija
26/108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa varmasti. Minulla haaveena että saisin panna itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Itse +45 ja sellainen 20-30v vanhempi mies ois hyvä. 

Kaarlo tykkää.

Vierailija
27/108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31v himoitsen yhtä yli 50v naista joka on jollain tapaa kyllä minusta kiinnostunut myös. 

harmi vain ettemme ole koskaan kahdestaan koska muuten kyllä päästäisin himoni samantien valloillleeb

Vierailija
28/108 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu ja on kiihoittavaa. Täällä kokemusta 45v mieheltä. Nainen on 81v.

Vierailija
29/108 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on nuorempi nainen ja vanha mies, niin ei siitä oikein mitään tule, kun ei baagelilla seiso. Ja tietenkin polvissa roikkuvia palleja täytyy varoa. Tilanteen ollessa toisin päin, tulee muistaa muorille liukasteet ja olla työntelyssä sen verran varovainen, ettei lonkat mene sijoiltaan.

Voi kuule, ei kannata lonkalta lähteä dissaamaan. Taitaa olla itselläsi jo kyky karannut hoitamattoman kunnon vuoksi ja nyt täällä purat pahaa oloasi. Hoida itsesi kuntoon ja etsi töitä, jotta saat maksaa eläkkeeni, josta nautin päivittäin panemalla ja paljon.. 🥰

Terveisin, Viriili M74v

Vierailija
30/108 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla Helmi

Tane76v

Vierailija
31/108 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mutta jos sinun juttu on panna senioreita niin ei kai siinä mitään. Toivottavasti et tee sitä kuitenkaan rahasta ja sulla on itsekunnioitusta sen verran kuitenkin ettet lähde muutoinkaan jonkun mukaan heppoisin syin. Tuo koskee ihan minkä ikäistä vaan ehdottelijaa mutta jos joku pappa ikäinen on iskemässä kolmikymppisiä niin miettisin myös kaksi kertaa mikä on papan motiivi. 

Vierailija
32/108 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioisin että onko tuo nyt varmasti se mitä haluat ja syyt mikä siihen johtaa. Vanhemman ihmisen kanssa varmaan hyvä varautua siihen että homma ei ihan etene niinkuin on tottunut. En lähtisi myöskään mitään kovin rajuja juttuja tekemään ettei akti päädy siihen että tilaat ambulanssin. Miettisin myös että onkohan idea yhtä hyvä myös siinä vaiheessa kun hommat on hoidettu. 

Vierailija
33/108 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mies nuoruudesta ja huoruudesta ja huorittelijain alkamisen aikeissa alkajaisina säihkyvät himoissa aivosingnaalit  unelmat eri ikävuosinaan sen oikean miehen, naisen sano seurakunnan ja uskontokunnan kirjalliset ainekset vuosituhansilla ja järjestyksiä,  suhteen ja petollisen uskontokasvatuksen sisällöltään saaman vaikutelman kokemuksesta ... "Luojani? Missä olit kun naitatti ja orgasmit olivat kuin?" ... rehevät asian omistaja ja asian osaiset rukoilemme rankaisijaa osoittamaan osattomien puolesta ...

Vierailija
34/108 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaisi mistä alkaa kujanjuoksu /Kuoleman Tuomio Tuomarin Ajanjuoksulla/ iso isän isän ikäisen pantua naapurustossa tunnettua tai ei tunnettua miestä/naista? Maailman kaiki kuvastot mukaan luetut, mukaanluettuna, Montako luettua kirjallista teosta olisi Rangaistuksen uhka osallistuneiden pääsemättä pakoon. [Kokeilin terskalla mutta menetin kaiken; nuoret tytöt arvatkaa mikä oli miehen ikä?] Entä naisen: "olenko minä raskaana".  Nuoret tytöt, kokeilkaa arvattavan miehen syntymä aika ja naisen syntymä aika kokemuksissaan orgasmista kiemurtelevaa elämänkertaa, naimaton, nainut, naitavana, on vain yksi mies - naisista, nainnista mitään tietämätön - on vain yksi nainen nainnista mitään tietämätön.

Vierailija
35/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asioimassa 30 vuotiasta ja sanon suoraan ettei panettanut, "asioimassa tietenkin oli itse asiassa jakorasia maksullinen" olin odottelemassa naista 72 ikävuoteen ja jälkeen, milloin panettaa, olen alkaneena, sanoisin?

Vierailija
36/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 70 pysty kuin nuolemaan tai sormella tekemään orkun ja hyvässä lykyssä antaa sulle rahaa hauskanpitoon. anna palaa

eikö se juuri ole parasta?

Vierailija
37/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri onkin parasta.

Vierailija
38/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomus todellisuus kun aloin olla siinä missä ensi kerran koin sen ensimmäisen ja naiset; Käännyin vuonna 92 kotiviinin valmistajaksi ja edelliset vuodet savuttelin ja oli jo vaiheessa missä savuttelu ei enää soveltunut sen tuskaiseen vaikutuksen ja kipeänä hengitystiehyet kokien joten 15 vuotiaan ja aiemminkin olin vanhempien naisten suhteen varma tapaus? Mutta vanhenin ja naiset ei minua lähestyneet, oli näinkin mitä Synnyttäjät ja Siittäjät edusti minua vastaan tuolloin, unohdin naimisen ja hain oikeutta vaan ei siinä mitään?  ... kertokaa ...

Vierailija
39/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme oikean asian edustajia aiheessa - Kiitos!

Vierailija
40/108 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Pappa on vielä vanhempi mitä isäni.

Ja mitä väliä sillä muka on? Eihän Saulin ja Jennin ikäerosta olla täällä hirveen huolissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän