Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
41/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läskit käyttäisivät kohtuulliseen syömiseen ja urheiluun edes murto-osan tuosta energiasta, minkä kuluttavat valittamiseen, olisivat he jo olleet hoikkia ja terveitä ajat sitten. 

Ainoa joka tässä valittaa on tämä vanhan pultsarin näköinen nuori mies. Tekisi jotain hyödyllistä elämällään. 

Vierailija
42/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ylipäätänsä välittää mitä tämä bb-kansan pultsari puhuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Itse toivoisin että puolisoni ei olisi spurgun näköinen. Tämä on vain minun mielipiteeni. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Vierailija
44/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvittaa kun revitään otsikoita kun mies sanoo näin, jos nainen sanoisi noin miehistä ei ketään kiinnostaisi.

Vierailija
45/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit on läskejä, spurgut on spurguja, nistit on nistejä ja mun mielipiteet on mun mielipiteitä. Se, miten sä koet jonkun asian loukkaavaksi ei hetkauta mun mielipidettä tai päivää suuntaan eikä toiseen. Kiva kuitenkin et kävit kuuntelee, Heiskari jatkaa kirjoitustaan sydänemojin kera.

Sori Heiskari, en kuunnellut , luin vain otsikot ja se riitti. Et ole kuuntelemisen arvoinen.

Vierailija
46/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsean oloinen tyyppi, mutta eiköhän se jonkun kaltaisensa normipainoisen mt-/päihdetapauksen löydä. 

Vierailija
47/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voi ilmaista monella tavalla. Heiskarin tyyli kertoo, että hän on typerä juntti.

Vierailija
48/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa niiden äijien kuvia. En usko, että niiden tarvitsee olla huolissaan minkäänlaisesta naisseurasta. Kunhan nyt pojat saunassa horisee.

Vierailija
49/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino aiheuttaa enemmän kuluja valtiolle kuin tupakointi. Ylipaino myös kuormittaa muutenkin kierroksilla käyvää terveydenhuoltoa helvetisti. Se, että syö itsensä kondikseen, jossa ei millään mittarilla ole hyvä tai terveellistä olla, on valinta, ainakin kun lasketaan pois sairaudet aiheuttavana tekijänä, hän kirjoittaa.

Ei aiheuta. Tupakointi aiheuttaa. Lisäksi vapetus ja nikotiinipussit ovat terveysuhkia,joiden vaaroista ei edes vielä tiedetä kaikkea. Noita nuoriso pitää vaarattomia.

Vierailija
50/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikarilla saa aivan vapaasti olla omat mieltymyksensä ihan kuten meillä kaikilla. Asioita voi kuitenkin ilmaista eri tavoilla.

Miksi ei voinut yksinkertaisesti sanoa "En halua että puolisoni on lihava" tai "En halua että puolisoni on pahasti ylipainoinen"? Miksi on pakko käyttää rumaa ja kiusaavaa termiä? Puhutaan kuitenkin ihmisistä.

Tämä maailma olisi paljon parempi paikka jos olisimme edes hieman kiltimpiä toisillemme. 

Olisihan sitä voinut sanoa että "toivon hoikan tai sopusuhtaisen puolison". 

Sitten olisi samanlainen raivo lehahtanut siitäkin kun joku olisi pahoittanut mielensä kun teki selväksi ettei halua ylipaino-ongelmasta kärsivää tmv. Nykyään kun on tämä mielensäpahoittamiskulttuuri valloillaan että vaikka mitä sanoisi ja miten niin aina joku pahoittaa mielensä.

Sinä näytit pahoittavan mielesi jopa sellaisesta mitä Heiskari ei sanonut. 

Vierailija
51/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun turhis somepersoonan makumieltymykset, ei ketään. Mutta huomiota halusi ja sitä on nyt annettu. On hän kova jätkä, hui kun pelottaa. 

Vierailija
52/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on rumaa ja epäterveellistä ja kielii tunteidenkäsittelyn ongelmista, heikosta luonteesta ja uhriutumistaipumuksesta.

Vierailija
53/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino aiheuttaa enemmän kuluja valtiolle kuin tupakointi. Ylipaino myös kuormittaa muutenkin kierroksilla käyvää terveydenhuoltoa helvetisti. Se, että syö itsensä kondikseen, jossa ei millään mittarilla ole hyvä tai terveellistä olla, on valinta, ainakin kun lasketaan pois sairaudet aiheuttavana tekijänä, hän kirjoittaa.

Mikä vtun expertti hän on? Ei mikään. 

Vierailija
54/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tätä pitää hojea. Ketään ei kiinnosta jonkun bb-jonnen makumieltymykset.

Huomiota pitää saada lihavia naisia haukkumalla, perin  miesmäistä toimintaa, ei uutta auringon alla. Miehet ne jaksaa käyttäytyä kuin siat pellossa ja olla ilkeitä piruja, ja, ylpeillä sillä. Tämmösiä ne ovat. 

Eli haukut Heiskaria siaksi? Syyllistyt itse ihan samanlaiseen haukkumiseen!!! Niinpä... 😡

Vierailija
55/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?

Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.

Vois se nainen tietenkon sanoa, että ei mitään kaljua etruskipäästäistä rinnalleen halua 

Ja näin saa, sekä tuleekin sanoa. Sivistynyt vastaa takaisin sivistyneesti.

Vierailija
56/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jonkun turhis somepersoonan makumieltymykset, ei ketään. Mutta huomiota halusi ja sitä on nyt annettu. On hän kova jätkä, hui kun pelottaa. 

Itse kohelsi ympäripäissään televisiossa. :D Eikä jäänyt kenellekään epäselväksi, että kännirähinägeeni on kaverilla dominantti.

Vierailija
57/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava enkä loukkaantunut. Jokainen saa sanoa niin kuin haluaa, ei hän ketään henkilökohtaisesti solvannut. Tuo mitä sanoi kertoi kyllä hänestä itsestään enemmän kuin lihavista. En minäkään huolisi häntä, vaikka olisin laiha, syitä tähän en avaa sen enempää. Aika möläyttelijä tuo on ollut tv.ssäkin. 

Miksi jankutat tätä täällä joka päivä????

Älä puhu skeidaa. En käy edes joka viikko täällä lukemassa saati vastailemassa näihin kummallisiin aloituksiin. Nyt tulin kirjoittamaan ettei mua mitkään random-jäbän lihavuuspuheet heilauta suuntaan eikä toiseen. Sullekin suosittelisin välillä jotain muuta tekemistä kuin vauvapalstaa,  esim. työntekoa jos tiedät mitä se on. 

Vierailija
58/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihra nyt vaan on rumaa. 

Niin on kaljamaha ja miestissitkin. 

No shit. Eihän täällä läskit miehet asiasta valitakaan. Kyllä lihava mies tietää mitä on. Läskit naiset ne täällä itkee. 

Vierailija
59/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikarilla saa aivan vapaasti olla omat mieltymyksensä ihan kuten meillä kaikilla. Asioita voi kuitenkin ilmaista eri tavoilla.

Miksi ei voinut yksinkertaisesti sanoa "En halua että puolisoni on lihava" tai "En halua että puolisoni on pahasti ylipainoinen"? Miksi on pakko käyttää rumaa ja kiusaavaa termiä? Puhutaan kuitenkin ihmisistä.

Tämä maailma olisi paljon parempi paikka jos olisimme edes hieman kiltimpiä toisillemme. 

Olisihan sitä voinut sanoa että "toivon hoikan tai sopusuhtaisen puolison". 

Sitten olisi samanlainen raivo lehahtanut siitäkin kun joku olisi pahoittanut mielensä kun teki selväksi ettei halua ylipaino-ongelmasta kärsivää tmv. Nykyään kun on tämä mielensäpahoittamiskulttuuri valloillaan että vaikka mitä sanoisi ja miten niin aina joku pahoittaa mielensä.

Sinä näytit pahoittavan mielesi jo

Ai pahoitin vai? Miksi ihmeessä? Ei maksa vaivaa😂 En edes kuuntele podcastiaan joten ei voisi vähempää hetkauttaa mitä joku BB:ssä joskus ollut sanoo ja missä.

Vierailija
60/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Itse toivoisin että puolisoni ei olisi spurgun näköinen. Tämä on vain minun mielipiteeni. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

??? Okei? Miten tämä liittyi kommenttiini?