Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, tuntuuko se kivalta kun joku välittää susta?

Vierailija
03.04.2024 |

Jos joku nainen välittää susta, siis että haluaa sulle kaikkea hyvää ja pitää sun puolia, niin tuntuuko se hyvältä? Vai onko sillä lopulta mitään väliä? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, ei ole tuollaista vielä osunut omalle kohdalleni.

Vierailija
2/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaksi kun oman äidin lisäksi en ole tuollaista koskaan kokenut. Mutta voisin kuvitella että tuntuu hyvälle. Ja tuntuisi myös hyvälle jos itse voisi tehdä vastaavaa sille toiselle. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti väliä ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
4/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä. Osaan pitää huolen itsestäni. Tärkeintä on vain ettei nainen ole ilkeä ja ottaa mieluusti suihin.

Vierailija
5/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisihan se hyvälle, mutta jos välittäisi liikaa, esim. utelisi asioita painottaen että välittää, niin itseäni lähinnä ahdistaisi. 

Vierailija
6/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista,  ollaan oltu yhdessä kohta 40v. En ole tohtinut etsiä välittäviä. 

Vierailija
7/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan juuri sellaista välittämistä, että ei puukota selkään tai lyttää ikinä mitenkään. Että olet vähän niinku hänen joukkuettaan. Ap

Vierailija
8/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu hyvältä. Ja niin sen pitääkin olla. Mutta sen pitäisi toimia molemmilla tavoilla. Kumppanin tulee välittää toisesta kumppanista. Sitä kutsutaan terveeksi suhteeksi.

Vierailija
9/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista ole. Korkeintaan voi rakastaa sitä tunnetta, minkä saa kun toisesta "välittää", mutta sen varaan ei kyllä kannata laskea että sinusta ns. oikeasti välitettäisiin. Niin kauan kun tuot hyötyä, sinulla on jotain arvoa.

Vierailija
10/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
11/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä. Sellaista naista on helppo manipuloida. 

Vierailija
12/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu hyvältä. Ja niin sen pitääkin olla. Mutta sen pitäisi toimia molemmilla tavoilla. Kumppanin tulee välittää toisesta kumppanista. Sitä kutsutaan terveeksi suhteeksi.

Ai? Eikö se olekaan sairaalloista läheisriippuvuutta?

Vierailija
13/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen epäluulo tulee ettei se välittäminen ole aitoa kuten nyt vaikkapa omalla äidillä vaan nainen on jonkun oman hyödyn perässä.

Vierailija
14/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaista ole. Korkeintaan voi rakastaa sitä tunnetta, minkä saa kun toisesta "välittää", mutta sen varaan ei kyllä kannata laskea että sinusta ns. oikeasti välitettäisiin. Niin kauan kun tuot hyötyä, sinulla on jotain arvoa.

Ei ei ei!  Sinä olet vain ollut väärässä seurassa!

Vierailija
15/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Mä tekisin ihan mitä vaan mun mieheni puolesta, vaikka kuolisin. On mulle niin rakas ja tärkeä. 

Vierailija
16/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä. Sellaista naista on helppo manipuloida. 

Aivan, noin siinä kävi kun välitin. Täysin yksipuolista, vaikka mies muuta puhui. Äkkiä se selvisi. Otin opiksi.  Uskoin  rakkauteen, enää en tiedä. 

Vierailija
17/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Mä tekisin ihan mitä vaan mun mieheni puolesta, vaikka kuolisin. On mulle niin rakas ja tärkeä. 

Niinpä vissiin. 

Vierailija
18/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin vaikea kysymys mihin en pysty vastaamaan koska itsellä ei ole kokemusta

Vierailija
19/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiiviset kokemukset rakentavat itseluottamusta. 

Vaikeuksien ja epäonnistumisten kautta ihminen kehittää tehokkaasti joustavuuutta ja sinnikkyyttä. Itseluottamuksen kehittämiseksi ei välttämättä tarvita suoria onnistumisen kokemuksia, vaaan pysyvyysuskomuksia vahvistavat myös välilliset onnistumisenkokemukset. Jos ihminen näkee sellaisen henkilön onnistuvan, johon voii helposti samaistua, hän saa siiitä vahvistusta itselleen ja uskoa, etttä hänelläkin on mahdollisuus samaaan.

Vierailija
20/39 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä vissiin. 

Niin sen pitäis olla jos toista aidosti rakastaa.