Mies, tuntuuko se kivalta kun joku välittää susta?
Jos joku nainen välittää susta, siis että haluaa sulle kaikkea hyvää ja pitää sun puolia, niin tuntuuko se hyvältä? Vai onko sillä lopulta mitään väliä?
Kommentit (39)
Kyllä mä todella suhtaudun mieheeni kuten lapsiini tässä asiassa, että ei ole mitään mitä mä en hänen vuokseen tekisi. Ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin vaikea kysymys mihin en pysty vastaamaan koska itsellä ei ole kokemusta
Ei minullakaan. Vanhemmatkin arvottivat suoritusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Mikä naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä todella suhtaudun mieheeni kuten lapsiini tässä asiassa, että ei ole mitään mitä mä en hänen vuokseen tekisi. Ihan mitä vaan.
Luulin itsekin samaa lasten kanssa.... Olin väärässä
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Mä tekisin ihan mitä vaan mun mieheni puolesta, vaikka kuolisin. On mulle niin rakas ja tärkeä.
Näin naiset rakastuneena tekisivät. Naisten puolelta rakkaus vaan loppuu useasti. Syynä tietenkin usein miehen käytös.
Mutta miksi äiti pojistaan välittää niin kovasti?
Rakkaudesta tietty. :)
Mulla on ollut onni elää nuoresta vanhaksi miehen kanssa jota rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Mä tekisin ihan mitä vaan mun mieheni puolesta, vaikka kuolisin. On mulle niin rakas ja tärkeä.
Näin naiset rakastuneena tekisivät. Naisten puolelta rakkaus vaan loppuu useasti. Syynä tietenkin usein miehen käytös.
26 vuotta naimisissa. Ei ole rakkaus loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti.
Eiköhän se sukupuolesta riippumatta tunnu hyvältä ja ole merkityksellistä meille ihmisille.
Kerron sitten kun olen tämän ihmeen kokenut
Pelkkää haukkumista, kiusaamista, välinpitämättömyyttä ja ylimielistä käytöstä toistaiseksi
Rakkaus ja keskinäinen välittäminen ovat sitä, mitä jokainen ihminen vaistomaisesti haluaa. Mutta ihmiset ovat nykyään kyynisiä, ja he nimesivät sen läheisriippuvuudeksi.
Tuntuu. Mitä tällä haet? Itsesääliä?
En. Vaan välitin tosi paljon eräästä miehestä ja hänelle se tuntui olevan tosi vierasta eikä osannut suhtautua asiaan. Ei uskonut. Ap
Onko välittäminen jotakin syötävää?
Vierailija kirjoitti:
En. Vaan välitin tosi paljon eräästä miehestä ja hänelle se tuntui olevan tosi vierasta eikä osannut suhtautua asiaan. Ei uskonut. Ap
Miten mies sitten käyttäytyi?
Kristinuskossa sen nimi on yksi.
"He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi."