Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on kateellinen uudesta suhteestani

Vierailija
03.04.2024 |

Laittaisitteko välit poikki lapsuudenystäväänne, joka on sanonut olevansa kateellinen, siitä että olet löytäyt elämäsi rakkauden? Vai ylireagoinko?

Viestitse siis ystävä sanoi näin, mutta totesi kuitenkin olevansa onnellinen mun puolesta. Eilen kun nähtiin ja avasin hänelle enemmän tästä miehestä, johon olen rakastunut, niin ystävän koko olemuksesta huokui kateus ja se, ettei hän ole oikeasti onnellinen. Hän alkoi yhtäkkiä kertomaan tarinoita, joissa mies ei olekaan ollut sitä mitä on sanonut olevansa, yritti jotenkin aiheuttaa mulle pahan mielen ja epäillä koko juttua tämän miehen kanssa.

Hänen naamansa oli happama ja hän kommentoi, että minusta huokuu tuo rakastuneisuus päälle päin. Näytin hänelle sitten yhden viestin, jonka mies oli mulle lähettänyt ja hän sanoi siitä, että hänelle tuli '' creepyt vibat''. En tiedä juteltiin kyllä kaikesta muustakin, mutta jäi tosi paha mieli tuosta, että hän syötti päähäni ikäviä ajatuksia ja kieltämättä vähän onnistuikin siinä. Nyt mietin, että voiko tuollaiseen ystävään luottaa, joka toimii noin, sillä en itse voisi koskaan olla kateellinen ystävälleni onnesta ja rakkaudesta ja aiheuttaa sen tähden toiselle pahaa mieltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi välejä poikki vaan ehkä ennemmin yrittäisin jutella asiasta hänen kanssaan.

Vierailija
2/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä itsellään hyvä kumppani olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suorilta laittaisi välejä poikki, ehkä sitä nyt vaan alkuun ärsyttää sun hehkuttelut, kun itsellä ei ole asiat yhtä hyvin. On itselläkin ollut joskus samat fiilikset (en ole niitä kyllä ilmi tuonut), mutta loppuneet kyllä sitte alkuärsytyksen jälkeen.

Vierailija
4/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sairaan ihmisen kanssa tekemisissä?

Vierailija
5/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v***u nyt. Ainoa kohta tuossa oli tuo "creepy".

Kyllä minäkin voin myöntää olevani kateellinen yhdelle jos toisellekin. Se ei ole heiltä pois mitenkään. Kateuteni ei ole mitenkään ilkeämielistä.

Vierailija
6/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äijä ystäväsi exä, kun tiesi huonoista puolista?

Vierailija
7/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voin myöntää olevani kateellinen yhdelle jos toisellekin. Se ei ole heiltä pois mitenkään. Kateuteni ei ole mitenkään ilkeämielistä.

No olihan tuossa paljon juurikin ilkeämielistä. Ystävällä on selkeästi niin paha olla omassa elämässään että ei kykene parempaan. 

Vierailija
8/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan tuossa paljon juurikin ilkeämielistä. Ystävällä on selkeästi niin paha olla omassa elämässään että ei kykene parempaan. 

Tai sitten ystävä näki varoitusmerkkejä. Onhan tälläkin palstalla moni heti julistamassa "love bombingia" tms vähän kaikesta. Ei osannut vaan pitää suutaan kiinni, vaan kertoi mitä muille oli käynyt, ei ehkä pahalla kuitenkaan.

Vierailija
9/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä itsellään hyvä kumppani olemassa?

On hänellä tapailu/säätökumppani, mutta hän ei ole kuulemma rakastunut eikä tunne sellaista syvempää vetovoimaa häntä kohtaan.

Ap

Vierailija
10/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa on ihmeellistä että hän on sinulle kateellinen, hänellä ei vastaavaa suhdetta ole. Lisäksi tulet todennäköisesti käyttämään jatkossa vähemmän aikaasi ystäväsi kanssa, hän tiedostaa jo senkin.

Vierailija
11/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty myös mahdollista, että ystävä joko huomaa kaavan, joka on ennenkin johtanut sydänsuruihin tai huomaa varoitusmerkkejä, joita sinä et huomaa.

Vierailija
12/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin etäisyyttä ystävään. Naiset ovat hyvin kilpailuhenkisiä, eikä olisi ensimmäinen kerta, kun tyttökaveri yrittääkin selän takana ruveta iskemään "ystävänsä" miestä.

Toki uuden miehenkin kanssa pitää olla tuntosarvet herkkänä, kun ei vielä tunne toista kunnolla.

Vierailija
13/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kateellisia aina, kaikille. 

Vierailija
14/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha taktiikka: hauku kaverin miestä kaverille, etsi vikoja, rupea vihjailemaan, että mies on kontrolloiva, ruma ja outo, narsisti tms. Sitten kun kaveri jättää miehen, isket miehen itse, koska se on oikeasti hyvä tyyppi!

Vierailija
15/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä nyt alat hehkuttaa sitä miestä kaverille, jos hän oli jo laittanut viestin, että on kateellinen. En minä ainakaan noin tekisi. Olisin ihan hiljaa koko miehestä ja vielä jotain viestejäkin näytit. Ja mitä se mies tykkää, jos näytät hänen viestejään kaverillesi. Mihin sun käytöstavat ovat unohtuneet?

Vierailija
16/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
17/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän etäisyyttä mutta älä katkaise välejä. Kyllä se siitä. 

Vierailija
18/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on aidosti kateellinen niin olisin kyllä varovainen.

Kateus on ikävää pikkusieluisuutta. Pahimmillaan sitä että se haluaa sulta pois ilon ja onnen. 

Vierailija
19/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Todella. Kuulostaa joltain murkkutouhulta. 

Vierailija
20/23 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä nyt alat hehkuttaa sitä miestä kaverille, jos hän oli jo laittanut viestin, että on kateellinen. En minä ainakaan noin tekisi. Olisin ihan hiljaa koko miehestä ja vielä jotain viestejäkin näytit. Ja mitä se mies tykkää, jos näytät hänen viestejään kaverillesi. Mihin sun käytöstavat ovat unohtuneet?

Tähän. Meillä 4 naisen kaveripoppoo ja ennen vietettiin aikaa yhdessä. Nyt muut löytäneet uudet kumppanit erojen jälkeen. Minä ainoo yksinäinen. Kyllä ottaa aivoon kun wa ryhmässä laittelevat kuvia reissuiltaan/mökki-illoistaan ym. kun itse olen nykyisin aina yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän