Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on kateellinen uudesta suhteestani

Vierailija
03.04.2024 |

Laittaisitteko välit poikki lapsuudenystäväänne, joka on sanonut olevansa kateellinen, siitä että olet löytäyt elämäsi rakkauden? Vai ylireagoinko?

Viestitse siis ystävä sanoi näin, mutta totesi kuitenkin olevansa onnellinen mun puolesta. Eilen kun nähtiin ja avasin hänelle enemmän tästä miehestä, johon olen rakastunut, niin ystävän koko olemuksesta huokui kateus ja se, ettei hän ole oikeasti onnellinen. Hän alkoi yhtäkkiä kertomaan tarinoita, joissa mies ei olekaan ollut sitä mitä on sanonut olevansa, yritti jotenkin aiheuttaa mulle pahan mielen ja epäillä koko juttua tämän miehen kanssa.

Hänen naamansa oli happama ja hän kommentoi, että minusta huokuu tuo rakastuneisuus päälle päin. Näytin hänelle sitten yhden viestin, jonka mies oli mulle lähettänyt ja hän sanoi siitä, että hänelle tuli '' creepyt vibat''. En tiedä juteltiin kyllä kaikesta muustakin, mutta jäi tosi paha mieli tuosta, että hän syötti päähäni ikäviä ajatuksia ja kieltämättä vähän onnistuikin siinä. Nyt mietin, että voiko tuollaiseen ystävään luottaa, joka toimii noin, sillä en itse voisi koskaan olla kateellinen ystävälleni onnesta ja rakkaudesta ja aiheuttaa sen tähden toiselle pahaa mieltä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kateutta vai realismia, jos ennen eroa ystävä pelottelee, että jään yksin koko loppuelämän ajaksi? Hän sanoi, ettei kannata erota.

Vierailija
22/23 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tällainen "ystäväksi" kutsumani minua yli 10v vanhempi ystävä joka oli silminnähden tuohtunut kun kerroin että pitkän sinkkujakson jälkeen löysin kivan miehen ja alettiin seurustelemaan. Olin sanonut hänelle monesti kuinka inhoan olla yksin ja yksinäinen, olin onnellinen kun pitkästä aikaa (5v) löysin kiinnostavan miehen. 

Tämä ns ystäväni keksi kaikki maailman syyt miksei suhteesta tule todennäköisedti mitään, hän jopa naureskeli "yritykselleni", hän yritti jopa manipuloida minua etten olisi niin usein yhteydessä mieheen ettei mies "muka ahdistu" ym ym. Hetken jopa tulkitsin että ystäväni on ihan mustasukkainen minusta (ei tosin romanttisessa mielessä). 

Hän vaan oli niin hiton kateellinen kun itse oli ollut varmaan 10v yksin eikä sillä naamalla ja kropalla ollut enää mitään jakoa suhteeseen.

Hän paljasti vuosien päästä myös miten oli toisellekin tutulleen sanonut suoraan ettei tuosta jutusta tule kuitenkaan mitään ja älä tee sitä ja tee tuota jne... yritti shabotoida hänenkin suhdettaan ja saada ainakin fiilikset laskemaan ja epäilemään miestä pettäjäksi ym. Sairas muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverille aikaa selvitellä ja tulla sinuiksi tunteidensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi