JUURI NYT eduskunnassa yhdellä maski, miksi?
Kommentit (28)
Hän on käyttänyt maskia periaatteesta koko ajan.
Koronaaon yhä toki ja se on yhä yhtä vaarallinenkin tauti, on outoa, että siitä ei välitetä.
Ei maski erottele koronavirusta muista viruksista.
En tiedä tapausta, mutta jos ihmisellä yleisesti on vaikkapa immuniteetin kanssa ongelmia, tai jos oli vähän nuhaa ja ei halua tartuttaa muita?
Yllätys ehkä aloittajalle, koronaa on edelleen liikkeellä. Se ei ole koskaan mennyt pois. Edustaja on fiksu.
Jos poistuisit kotoa niin huomaisit että ihan kaupoissa ja julkisissa näkyy maskeja. Se on uusi normaali ei sitä kukaan enää ihmettele.
Häpeää leikkauksia niin paljon ettei enää kehtaa näyttää naamaansa.
Flunssaoireita ja haluaa suojata muita läsnäolijoita.
Itse olen todennut, että pahimman allergiakauden aikana maski auttaa vaivoihin lääkeiden lisäksi.
Laitoin minäkin maskin naamalleni kun olin flunssainen, niinhän sitä on tarkoituskin käyttää. Suomalaiset ovat kyllä takapajuisia metsäläisiä, ei voi muuta sanoa kun tuota ette edes ymmärrä.
Monella maskinkäyttäjällä on hauras lähiomainen, vaikkapa isoäiti samassa taloudessa, jota pyritään varjelemaan tartunnoilta. Ei välttämättä edes koronalta. Ikinä ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todennut, että pahimman allergiakauden aikana maski auttaa vaivoihin lääkeiden lisäksi.
Totta. Kannattaa vain muistaa että osalla maski voi pahentaa oireita pidemmän päälle kun henki ei kulje niin hyvin. Oman olotilaa kannatta seurata.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tapausta, mutta jos ihmisellä yleisesti on vaikkapa immuniteetin kanssa ongelmia, tai jos oli vähän nuhaa ja ei halua tartuttaa muita?
Tämä just. Tänään kävin itsekin sairaalassa otattamassa sytostaatteja suoneen ja kyllä maskin käyttö on ihan päivänselvää, oli koronaa tai ei. Kaikki pöpöt tarttuu herkemmin kun vastustuskykyä ei ole ja jos flunssa tulee päälle, hoidot siirtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kannattaa vain muistaa että osalla maski voi pahentaa oireita pidemmän päälle kun henki ei kulje niin hyvin. Oman olotilaa kannatta seurata.
Varmasti näin jos on todella pahaa allergiaa tai astmaa.
Hepatiittia metukassa ja tippuria Turun seudulla.
Jos se suojautuu piikkien vuoksi 5G säteileviltä ihmisiltä? No ei vaan. En ole tutkinut videoita tai kuvia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on lumi maassa, jos et ole katsonut ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos se suojautuu piikkien vuoksi 5G säteileviltä ihmisiltä? No ei vaan. En ole tutkinut videoita tai kuvia aiheesta.
Eilen tai edellisiltana oli Ruotsista ohjelma jossa tuli selväksi että korona tuli 5g säteilystä. Ihan tosissaan olivat.
Koko koronaepidemia oli valtavaa huijausta, mm. 2020 loppuvuodesta bailattiin kuin mitään ei olisi ollut ja yhtään arkkurivistöjä ei syntynyt... jokainen tajuaa miten valtavasti valehtelelua tehtiin jotta saatiin rahastus pyörimään eri maissa ja samalla vallansiirto pienelle rikkaalle eliittiryhmälle.
Sattunut flunssa päälle, tuskin koronasta vaikka sitäkin edelleen.