Pitääkö duunarin vain nöyränä ottaa vastaan
porvarin pöydältä ropisevat muruset? Vai kelpaisiko sekään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalle mitään tarjotaan. Pitää itse hakea ja sitten osuu kohdille tai ei osu. 99% tilanteissa päätös ei ole työntekijän päädyssä.
Siihenhän tässä pyritään, että niistä murusista on taisteltava.
Siksi Putin on tukenut Euroopan äärioikeistoa jo vuosien ajan. Se haluaa Eurooppaan kahtiajakoa, kinastelua ja tyytymättömyyttä, ja tietää että äärioikeisto on hyvä sellaisen luomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestin perusteella ap on kommari, joten ei kyllä heru sympatiaa tämän "ahdingolle".
Kommariruutu rastittu äärioikeistolaisessa bullshit bingossa.
"Mene töihin, kommari" tekisi jo 2 rastia.
Duunari voi aina ryhtyä yrittäjäksi jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yrittäjä voi aina ryhtyä menestyneemmäksi, jotta voi maksaa duunareille kunnon palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yrittäjä voi aina ryhtyä menestyneemmäksi, jotta voi maksaa duunareille kunnon palkkaa.
Ikinä ei ole mennyt niin hyvin että palkkaa voisi suosiolla maksaa enemmän. Nyt ek on saanut hallituksen joka tottelee sitä niin tilanteesta otetaan kaikki mahdollinen hyöty irti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap, duunarin kannattaa muistaa, että hän on vain duunari. Olisi aikanaan opiskellut, niin voisi olla muutakin. Nyt ei osaa muuta kuin räksyttää, vaikka itse on tiensä valinnut.
Se porvari voisi muistaa, että duunarikin on käynyt koulua, osaa kieliä ja lukea ja laskea, tuntee lakia ja oikeuksiaan, se duunari ei ole koneen osa vaan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap, duunarin kannattaa muistaa, että hän on vain duunari. Olisi aikanaan opiskellut, niin voisi olla muutakin. Nyt ei osaa muuta kuin räksyttää, vaikka itse on tiensä valinnut.
Se porvari voisi muistaa, että duunarikin on käynyt koulua, osaa kieliä ja lukea ja laskea, tuntee lakia ja oikeuksiaan, se duunari ei ole koneen osa vaan ihminen.
Olen yksi heistä. todella vaikea työllistyä kun työnantaja pitää minua uhkana eikä mahdollisuutena. Pakko mennä korkeakouluun ja lukea itseni porvariksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan vapaasti voit itse ryhtyä yrittäjäksi, mikälii kuvittelet sen olevan helpompaa ja kannattavampaa.
... ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Duunari elättää porvarin ja porvari duunarin. Tätä ei tunnu duunarit ymmärtävän. Porvari pitää kyllä huolta hyvistä duunareista sillä ne tuo hänelle vaurauden.
Kuten on niin monesti nähty, ne duunari valittaa eniten joiden ongelmat on ihan itse aiheuttuja. Saikutetaan, laiskotellaan, niskuroidaan olemattomista asioista jne jne. Vaaditaan ja vaaditaan mutta mitään ei olla valmiita antamaan
Viestistäsi huomaa kummalla puolelle pöytää sinä istut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia osaaminen ja olla sen verran tehokas työntekijä, että voi aina vaihtaa työpaikkaa parempaan jos yhteistyö ei muuten suju.
Tuo ajattelumalli siitä että duunari tekee ja työnantaja sanelee on jo aikansa elänyt, eikä nykyaikaa.
osaamisen hankkiminen eli jumittaa murusten kanssa sellaiset 20 vuotta. Yleensä ammattitauti vie työkyvyn tuossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunari elättää porvarin ja porvari duunarin. Tätä ei tunnu duunarit ymmärtävän. Porvari pitää kyllä huolta hyvistä duunareista sillä ne tuo hänelle vaurauden.
Kuten on niin monesti nähty, ne duunari valittaa eniten joiden ongelmat on ihan itse aiheuttuja. Saikutetaan, laiskotellaan, niskuroidaan olemattomista asioista jne jne. Vaaditaan ja vaaditaan mutta mitään ei olla valmiita antamaan
Kieltämättä monella duunarilla tuntuu olevan sellainen ajatus, että se työ ilmestyy jostain tyhjästä. Ilman että kukaan hankkii firmalle niitä tilauksia ja ottaa omalla rahalla riskin kun palkkaa työntekijät ja ostaa vehkeet yms.
Eikös työnantajilla ole sellainen käsitys, että koulutetut ja valmiiksi pätevät duunarit tippuvat taivaasta? Niiden kouluttamiseksi ei itse laiteta tikkua ristiin eikä my
Jaa miten niin? Mulla oli puolen vuoden koulutus tai oikeastaan työssä oppiminen ja pari kurssia Sit kun osasi itse hoitaa hommat, niin palkka nousi.
Kommariruutu rastittu äärioikeistolaisessa bullshit bingossa.