Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi Hämäläinen halveksii naisia vaikka on nainen itsekin. Johtuuko tämä naisia halveksivasta omasta isästä vai mistä?

Vierailija
03.04.2024 |

En ymmärrä. T. Mies

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, mulla oli ihana isä ja perheen naisväki oli hänelle kaikki kaikessa, mutta kyllä töytyy sanoa, että osaa naisista halveksin. Aikuisen naisen pissiskäytöstä ja pissispukeutumista ja kunnon miesten sorsimista halveksin todellakin.

Eli kotona opittua naisvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halveksi. Sinulla tuo suomen kieli on vähän heikolla tolalla. Ymmärtäminen heikkoa.

Vierailija
4/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi naisella ei olisi oikeutta halveksia naispuolista kusipäätä?

Jos et ole samaa mieltä kuin tietyt naiset sinua voidaan alkaa haukkumaan erilaisilla naisia halventavilla nimityksillä, kukkahattutäti, pick me girl, mies, jne tai sinulla on naiseuteesi liittyviä ongelmia. 

Ei meidän naisten tarvitse kuulua johonkin siskojen kerhoon ja olla kaikesta samaa mieltä. Keskusteluun pitäisi pystyä ilman erilaisia haukkumasanoja. 

Vierailija
5/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan ihanaa olla Hämäläisessä Pilvessä.Upea on.

Vierailija
6/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla halveksii?

Minäkin halveksin ns.avuttomia naisia, "Apua, tuolla on hiiri!", "En saa lamppua kattoon, mies apuun!"

Pahinta on kun on kun opetetaan samalla lapset pelkäämään jokaista ötökkää. 

Työläisnaisten ulinaa.

Sivistyneistön naisten ei ole koskaan tarvinnut osoittaa "reippauttaan" esittämällä.

Vierailija
7/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, mulla oli ihana isä ja perheen naisväki oli hänelle kaikki kaikessa, mutta kyllä töytyy sanoa, että osaa naisista halveksin. Aikuisen naisen pissiskäytöstä ja pissispukeutumista ja kunnon miesten sorsimista halveksin todellakin.

Koska haluamme nostaa itseämme ja laskea muita, tulkitsemme muiden ulkoisen viestinnän pinnalliseksi ja omamme syvälliseksi. Suojelemme itseämme torjumalla sen, mitä emme voi saavuttaa.

Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat esim kultamekko-Idaa siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että Ida tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää halveksuntaa. 

Rakastan Idan, Erikan, jne kaltaisia tyyppejä. Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa.

Vierailija
8/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla halveksii?

Minäkin halveksin ns.avuttomia naisia, "Apua, tuolla on hiiri!", "En saa lamppua kattoon, mies apuun!"

Minusta ne on hyviä.  Mikäs mukavampaa kun menee jelppimään niin rouva on aamutakissa avaamassa oven.

Vierailija
9/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Pilvi Hämäläisen, kuka sitten lieneekin, naisiin kohdistuva halveksunta ilmenee? 

Vierailija
10/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluamme nostaa itseämme ja laskea muita, tulkitsemme muiden ulkoisen viestinnän pinnalliseksi ja omamme syvälliseksi. Suojelemme itseämme torjumalla sen, mitä emme voi saavuttaa.

Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat esim kultamekko-Idaa siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että Ida tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättä

Julkinen tila kuuluu kaikille. Ei vain tietynlaisille keski-ikäisille naisille. 

Vierailija
11/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja nämä Pirjot ja Sinikat eivät oikeasti itse edes tiedosta vihaavansa omaa sukupuoltaan. Sen näki esim. siinä Mikko Leppilammen ahdistelu-uutisen kommenttiosiossa, johon nämä vanhat kantturat lennähtivät puolustelemaan ihku-Mikkoa, ja haukkumaan ahdistelun kohdetta (naista) ties millä nimillä, ja tyyliin "kyllä vähän pitää saada miesten puristella ja taputella, mitä pahaa siinä on" jne. 

Tämähän se on. Silloin alaikäisenä teininä tuon sukupolven aikuiset naiset eivät yhtään pitäneet meidän tyttöjen puolta, kun pervosedät änkesivät iholle. Meillä tyttölapsilla oli vain toisemme. Olen miettinyt, pitäisikö antaa anteeksi, kun Matti Ahdetta edeltävässä maailmassa kai naisten näkökulman ottaminen oli mahdotonta vai ollako sittenkin sitä mieltä, ettei sinikoilla ole oikein selkärankaa?

Vierailija
12/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Pilvi Hämäläisen, kuka sitten lieneekin, naisiin kohdistuva halveksunta ilmenee? 

Avautui jossain lehdessä asiasta muistaakseni. Luulen syynä olevan huonon itseluottamuksen ja tyytymättömyyden ulkonäköönsä, pitää itseään ehkä epänaisellisena minkä ymmärrän kyllä. Tästä syystä sitten halveksii naisellisia ja jotenkin perinteisiä naisia? 

Vierailija
13/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Velvollisuuspildeå jokaiselle penikselliselle, joka käy töissä ja suihkussa.

Höpsö, oikea suomalainen mies käy kerran viikossa saunassa, suihku on neitien pelleilyä. Samoin kuin saipua.

On vain stereotyyppisiä miehiä ja naisia. Jos mahdu tähän typiaan voidaan haukkua erilaisilla haukkumasanoilla. Esimerkkinä puoluekantaa käytetään nykyään haulkumasanana ja edellinen kuvasi tyypillisen persun. Keskustelu ei vaan onnistu ilman haukkumasanoja ja amerikasta pöllittyjä termejä, joita ei itsekään ymmärretä. 

Vierailija
14/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on sisäistettyä naisvihaa, vaikka teen työtä sen eteen, sanoo näyttelijä Pilvi Hämäläinen

https://yle.fi/a/74-20081707

Vierailija
15/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja nämä Pirjot ja Sinikat eivät oikeasti itse edes tiedosta vihaavansa omaa sukupuoltaan. Sen näki esim. siinä Mikko Leppilammen ahdistelu-uutisen kommenttiosiossa, johon nämä vanhat kantturat lennähtivät puolustelemaan ihku-Mikkoa, ja haukkumaan ahdistelun kohdetta (naista) ties millä nimillä, ja tyyliin "kyllä vähän pitää saada miesten puristella ja taputella, mitä pahaa siinä on" jne. 

Siitä Pilvikin puhuu, miten nuorempana ymmärtänyt omaa naisvihaansa. Me Pirjot ja Sinikat elimme hyvin erilaista aikaa kuin Jannicat ja Jeccicat. 

Vierailija
16/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on. Silloin alaikäisenä teininä tuon sukupolven

Minulla ainakin on esim. työelämässä aivan päinvastainen kokemus. Nimenomaan juuri naiset ovat naisten puolella. Minua on suojeltu klähmijöiltä jne. Älkää te naiset omianne haukkuko, vaan olkaa esimerkkeinä. Miehet eivät teidän etuanne ajattele.

Vierailija
17/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän s

Minulla ainakin on esim. työelämässä aivan päinvastainen kokemus. Nimenomaan juuri naiset ovat naisten puolella. Minua on suojeltu klähmijöiltä jne. Älkää te naiset omianne haukkuko, vaan olkaa esimerkkeinä. Miehet eivät teidän etuanne ajattele.

Minä voisin kertoa esim yliopistomaailmasta tarinan, jos toisenkin miten ympäriltä häviää naisten tuki. Kyseessä ei ole sukupuolisidonnainen käytös. Ihminen nyt vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan, joko mies tai nainen. 

Älkää me ihmiset muita ihmisiä haukkuko, vaan olkaa esimerkkinä. Ihmiset eivät aina teidän etujanne ajattele. 

Vierailija
18/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän niin on sanonut?

Vierailija
19/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.H.+E.V.

Vierailija
20/40 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä Pilvikin puhuu, miten nuorempana ymmärtänyt omaa naisvi

Onko ymmärrys sittemmin karttunut pirjoväessä? Olisiko semmoisia aikuiselta aikuiselle -mietteitä maailman muuttumisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä