Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti rinnassa. Kenelläkään osoittautunut hyvänlaatuiseksi?

Vierailija
02.04.2024 |

Minulla löytyi patti rinnasta. Menossa parin viikon päästä rintatutkimuksiin. Onko kenellekään täällä käynyt niin, että löydös olisi hyvänlaatuinen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on joskus hyvä selviytymiskeino henkisesti.

Se on hyvä keino jos sen osoittaa itselle..eheh kyllähän minä vielä tästä..ei mitään hätää,mutta se toiselle ihmiselle osoitettu juttu onkin eri ja puheet ,vitsailut sairaudesta varsinkin jos se on vakavasairaus.

Vierailija
42/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tosi isoa pattia tuossa rinnassa ja miehet ainakin tykkäävät niistä joten aika hyvänlaatuisia ovat.

Hienoa että huumoria on kunnes löytyy sultakin kyhmyjä rinnasta joista miehet ei oikein tykkää.

Tissihuumori loppuu siinä vaiheessa, kun käyt sen kymmenet tutkimukset, sädetykset ja ehkä vielä sytostaatit. Itse kävin tuon rumbaan läpi vuosi sitten ja pari viikkoa sitten oli kontrollikäynti, vastauksia ei ole kuulunut, ei varmaan ole uusinut.

En ole koskaan tajunnut että sairaus on joidenkin mielestä vitsi.Pitää vaan toivoa että näille ei se vitsi napsahda niin sanotusti omaan nilkkaan.

Huumori tehostaa immuunipuolustusta ja se on tärkeä syövänkin hoidossa. Äidilläni on melanooma ja pari muutakin ihosyöpää ja vitsailee niistä jatkuvasti, sekä siitä, että hän rupesikin eläkeiässä käymään plastiikkakirurgilla ja kaikista parasta on se, että kunta maksaa hänen kaunistautumisensa. Aika monta paikkaa hänessä plastiikkakirurgi onkin hoidellut uuteen uskoon, kun syöpäkasviamia poistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene äkkiä, syöpä todennäköisesti

Vierailija
44/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää tutkia mutta nuorilla (alle 35v) valtaosa näistä on hyvänlaatuisia. Toivoa on.

Vierailija
45/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä löytyi iso kysta rinnasta. Otettiin mammografia ja ultrattiin ja todettiin että kystia löytyi muitakin. Isoin tyhjennettiin. Tuntui rinnassa tarkkarajaisena pattina.

Vierailija
46/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on patteja, johtuen mastopatiasta. Ne ovat hyvälaatuisia kyhmyjä. En ole koskaan ollut rintojen tutkija, joten sitten kerran kun ryhdyin koettelemaan, sain paniikin löydettyäni kyhmyjä. Lääkäriltä sain lähetteen sairaalaan, jossa kuvattiin ja otettiin ohutneulanäyte. Kaikki ok, sanottiin vain että joillakin näitä.on ja voivat suureta ja pienetä kuukautiskierron mukaan. 

Vierailija
47/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tosi isoa pattia tuossa rinnassa ja miehet ainakin tykkäävät niistä joten aika hyvänlaatuisia ovat.

Hienoa että huumoria on kunnes löytyy sultakin kyhmyjä rinnasta joista miehet ei oikein tykkää.

Höpö höpö.

Ei ne välitä. Jos tauti iskee, ne vaihtaa sut.

Naapurillakin on ne isot kaksi pattia. Monilla muillaki.

Vierailija
48/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä pattialoituksia tänne nyt tänään oikein tehtailee.

Vierailija
49/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on!

Vierailija
50/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenellekään ei olisi käynyt niin, niin patteja ei tarvitsisi edes tutkia, koska ne kaikki olisivat pahanlaatuisia. 

Vierailija
51/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaarattomia pattejan on koko ajan lähes kaikilla esim. menkkojen edellä. Hyvin harvoin ovat syöpiä, mutta tietysti tutkimukseen jos ei patti häviä. Ja muutenkin tietyssä iässä on hyvä käydä säännöllisesti siinä lististystestissä.

Vierailija
52/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin, Oli aiemmin vuotanut vielä jotain nestettä/vettä. Aloin ennen lisätutkimusta ajattelemaan jo vaikka mitä. No, ei ollut mitään.

Voimaa kaikille, keillä olikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan