Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille pitää olla tasapuolinen. Pitääkö tässäkin tilanteessa?

Vierailija
02.04.2024 |

Minulla on kaksi täysi-ikäistä poikaa. Toinen on tunnollinen, huolellinen ja kunnollinen. Toinen kaikkea muuta. 

esim. Olen maksanut ensimmäiselle hammaslääkärikuluja. Hän otti käyttöönsä hammaslangat ja huuhteet, ja hyvin menee. Maksoin toisellekin, reikiä paikattiin kymmenisetn, mutta nyt hampaat taas ihan mustat nuuskan käytöstä. Ja selkeästi huomaa, että hän ei pese hampaitaan ihan kunnolla, koska niihin tarttuu kaikkea. Turhauttaa. Hän tulee kuitenkin saamaan tekarit joku päivä.

Tai Ostin molemmille housut. Ensimmäisellä on vieläkin 4 v vanhat farkut kuin uudet. Hän aika ajoin pesee niitä hienopesulla. Jälkimmäisen housut roikkuvat ja ovat repaleiset. Turhauttaa taas.

On päivänselvää, että hommaan tuolle ensimmäiselle mieluummin kaikkea. Teenkö väärin, jos en käytä tuohon toiseen yhtä paljoa rahaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen jää inseliksi ja toinen saa naisia

Vierailija
4/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tukisi lapsiasi jollain X summalla? Esim. 150 € hampaidenhoitoon ja 200 € vaatteisiin parin vuoden välein? 150€ riittää hyvin, jos hoitaa hampaitaan. Hulttiopoikasi maksaa sitten itse puuttuvan summan, jotta saa hampaansa kuntoon. Samoin, hän joko kulkee repaleisissa farkuissa tai uusii vaatteitaan omilla rahoillaan useammin kuin veljensä. Anna heidän olla sellaisia kuin ovat.

Vierailija
5/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täysi ikäiset huolehdi jo itse itsestään...kuulostaa oudolta touhulta.

Tasapuolinen pitää silti olla lapsilleen,se on reilu peli.

Vierailija
6/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poika on sellainen kuin on? Onko edellytyksiä oppia järkevämmäksi ja huolellisemmaksi?

Vierailija
7/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elättää kumpaakaan? Silloin tällöin voi autella tietysti

Vierailija
8/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat rangaista toista siitä, että hän on perinyt ne huonoimmat geenit vanhemmiltaan ?

Vierailija
9/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on suosikkilapsi..

Vierailija
10/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapsia he siis olivatkaan?

Vierailija
11/11 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset ovat 20+, ns hulttiolla on vielä lukiokin kesken. Siksi lätän. Toinen asuu kotona, mutta käy osa-aikatöissä, mutta tasapuolisuudem vuoksi maksan hänellekin asioita.

Tuolla ns hulttiolla ei liene mahdollisuuksia oppia järkevämmäksi. Oli jo lapsena suurpiirteinen. Hänellä oli kaikki vaatteet paikattuja ja puolet tavaroista unohtui matkan varrelle.

ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme